Auw...

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 26 jul 2007, 20:45

awel eh Mel zal ik duimen voor u dat onze droom door u uitkomt ! :wink: Want voor mij is t nu te laat eh. :)


Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 26 jul 2007, 20:50

zal voor jou ook wel lukken, hopelijk zijn we samen zwanger dan kunnen we samen aftellen naar bevallen in plaats van zwanger worden :D

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 26 jul 2007, 20:53

das heel lief van u. En ja ik hoop het ook wel maar voorlopig eerst zo zonder hulpmiddeltjes. En nog effe genieten van ons verlof in september. :lol:
Trouwens als je wilt msnen ofzo, laat je maar iets weten eh. De andere ook eh. :-)

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 26 jul 2007, 20:58

ik heb ook eerst 7 maanden zonder iets geprobeerd, wist wel nog niet dat ik pco had maar wist wel dat er scheelde ( cyclus van 50 dagen), je weet nooit hé misschien ga je geen hormonen nodig hebben, mijn moeder heeft ook pco en van mijn 2 broers zwanger geraakt door 1 keer de pil te vergeten, dus alles is mogelijk :D

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 26 jul 2007, 20:59

Ik zal ook mee aftellen!

Och probeer het te bekijken dag per dag! (tis wel een goede die het zegt maar kom :oops: )
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 27 jul 2007, 10:37

ik denk dat wij de enige 3 zijn op het forum met pco die nog niet zwanger zijn zeker of vergeet ik nog iemand :oops: ,we gaan daar eens verandering inbrengen hé dames :D

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 27 jul 2007, 11:27

Ik hoop dat ik goed reageer op die clomid!
Ik heb wel een beetje schrik als je dan naar de gyn gaat en hij zegt er zit niks klaar :(

Kmag er al niet op denken eh !
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 27 jul 2007, 12:06

Bolleke nog niet aan denken. het is je eerste keer met Clomid, dus je moet het tijd geven. Heb al gehoord dat mensen er de eerste keer wel op reageren en dan niet meer dus als je daar moet aan denken... Trouwens, de techniek staat tegenwoordig zo ver dat je niet hoeft te panikeren. :lol: Wacht maar, binnenkort loop jij met een bol buikje rond zodat je niks meer kunt doen enz en na die 9 maand kun je de pijn gaan verbijten! es zien of je het dan ook nog leuk vindt! :lol: :D :lol:

(ik vind mezelf wel super, ik probeer jullie nu positief te laten denken maar wie weet hoe ik over enkele weken/maanden misschien ga reageren als ik nog niet zwanger ben. hihi)

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 27 jul 2007, 12:13

Zo gaat dat eh! Ik ben ook zo, anderen moed in praten lukt me goed, maar mezelf, das een ander paar mouwen!

Weet je wat bij mij het ding is, ik had zo graag gehad dat het gewoon vanzelf ging! Ik wist wel al van vroeger dat ik PCO had, maar had gewoon gedacht dat de gyn misschien verkeerd was!

Ik ben nu net begonnen met clomid, heb het eerst wat moeten verlaten omdat ik volgende week op reis ga, en ik mocht mijn eisprong pas krijgen na de vakantie!

Ik heb wel al gemerkt dat elke gyn zo wat zijn eigen methode heeft!
Ik moet nu eerst tien dagen duphaston nemen! 2 per dag! Ik zit vandaag al op dag 6! Normaal moet ik dan op dag tien of enkele dagen later mijn regels krijgen!

Dan moet ik op de tweede dag beginnen met clomid en doornemen tot op dag 8. En dan op dag 13 moet ik mijn echo laten nemen om de reactie te bekijken! Als het dan goed is krijg ik een spijt Pregnyl! Dan ben ik de dag erna vruchtbaar, en weet ik wat ons te doen staat eh :wink:

Pfff, ik wou dat ik al op dag dertien zat, of liefst van al nog wat later, dat ik al zwanger was maar ja we zien wel!

Ik wou gewoon echt graag een jonge mama zijn, vandaar dat ik er nu al aan begonnen ben! Ik wist dat het niet zo makkelijk zou gaan!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 27 jul 2007, 12:20

Bolleke, ik begrijp je reactie heel goed. Ik heb dat ook. Maar we zijn nog jong he. Ik zeg ook altijd dat ik oud begin te worden voor kindjes. Maar eigenlijk ben ik er nog maar 25 eh. :lol: Klinkt nog jong voor sommige maar voor mij niet. hahaha.

Je hebt geluk, je begint direkt met Pregnyl. Vriendin van mij heeft 2 jaar (denk ik) gesukkeld om zwanger te worden. Heb haar dan verteld over Clomid, haar gyne heeft dat dan voorgeschreven en ook ineens Pregnyl gegeven. En lap het wondertje loopt nu al 2.5 jaar op deze wereld rond. Is van de eerste keer gelukt met die spuiten. Dus je hebt hoop. :lol:

Wij gaan in september nog op verlof, dus ik ben ergens wel blij dat gyne tegen mij zei om eerst 6 maand zo te proberen. Maar ja misschien dat ik het na een maand al niet meer wil en hulp wil. Ik probeer me er van af te zetten ze en de natuur zijn gang laten gaan. nu heb ik nog makkelijk praten. Ik ben 20 juli gestopt met mijn pil en ik zit nu nog met mijn maandstonden, dus nog gene stress voor mij. :lol: Ik zal binnen drie weken nog es terug komen. hahaha.

Sjonge toch, waarom wij vrouwen ons toch zo druk maken in kindjes maken en krijgen eh. :-) En die mannen maar lachen met ons gemelk hier!!!! :lol: :o :lol:

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 27 jul 2007, 12:26

Ik ben maar 21! Maar ik wou echt graag een kindje!
Ik heb maar drie maand ofzo geprobeerd, maar ja, ik ben gestopt met de pil, en heb sindsdien mijn regels niet meer gezien!

Dus nu al meer dan 4 maand! En toen ik op controle ging bij de gyn, zat er zelfs geen enkel eitje klaar dus ja kon nog lang duren! Ze zei gewoon eerlijk tegen mij dat het bij mij op natuurlijke manier gewoon niet kan!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 27 jul 2007, 13:23

Ik ben een paar dagen geleden naar de gyne geweest en heb haar toen ook gezegd dat ik PCO had. Maar ze zei dat ik best een maand of 6 effe kon proberen zonder in de medische molen te springen. Maar begrijp uw reactie en situatie nu wel. Ik had vroeger geluk dat ik de eerste maand mijn maandstonden nog wel kreeg en dan is t bergaf gegaan en duurde het ook wel een maand of 4-5 zoiets. Ik zeg het in mijn geval wacht ik gewoon effe af. We zien wat het geeft en krijg ik ze na een paar maanden dan nog niet dan bel ik terug naar de gyne he. No problem. Ik hoop alleen maar dat ik er deze altijd zo rustig onder blijf. En dat ik er niet te veel mee ga bezig zijn want dat doet op den duur je relatie ook ten onder gaan als je partner je niet begrijpt.

(ik krijg het toch moeilijker om niet te enthousiast te worden enz. :lol: )

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 27 jul 2007, 13:54

Dus nu al meer dan 4 maand! En toen ik op controle ging bij de gyn, zat er zelfs geen enkel eitje klaar dus ja kon nog lang duren! Ze zei gewoon eerlijk tegen mij dat het bij mij op natuurlijke manier gewoon niet kan!
ze kunnen beter eerlijk zijn hé.... :wink:
bij mij was dat op de eerste consultatie ook. Geen eitje dat klaarzat en al zolang geen ms gehad. 3 maand nadien (hij raadde ons aan om alles eerst even te laten bezinken) kreeg ik dan ook duphaston voorgeschreven en gingen we met de hele rimram beginnen. Maar na bloedcontrole (om te zien hoever mijn cyclus was) bleek ik onverwacht zwanger te zijn!
ik hoop echt voor jullie dat het ook zo vlot gaat, en als het dan toch iets langer zou duren, dan ook niet te lang!!!!
regelmatig hier eens je hartje komen luchten dat doet deugd.... want je bent er toch constant mee bezig hé
Afbeelding
Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 27 jul 2007, 18:57

Ja, ik ken dat! Je zegt wel dat je er niet mee bezig bent! Maar eigenlijk ben je er 24 op 24 mee bezig!

Ik hoop ergens ook dat het niet te lang duurt!

Maar we zien wel dag per dag eh ;-)

Het doet wel deugd alle steun die je hier krijgt!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 28 jul 2007, 18:34

niet mee inzitten als de clomid de eerste keer niet zou helpen, met hoeveel mg moet je beginnen, ik ben vorige keer begonnen met 50mg, dit hielp niet en ik denk dat ik binnen 2 weken mijn maandstonden ga hebbben en dan mag ik beginnen met 100 mg, ik maak me er nu nog niet druk in, pas als de clomid helemaal niet zal aanslaan dan ga ik niet meer zo gerust zijn denk ik :)

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 29 jul 2007, 01:56

Ik begin met 10mg, zeven pilletjes gedurende mijn regels! Och ja we zien wel eh ;-)
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 30 jul 2007, 11:27

Goedemorgen !!! Ale tis bijna middag al! :lol:

Hier nu de eerste dag dat we beginnen te tellen. Mijn maandstonden zijn voorbij nu dus kunnen we vanaf nu beginnen 'uitrekenen' wanneer we het vruchtbaarste zijn. :D Geloof het soms nog altijd niet ze, dat ik gestopt ben met de pil. Zal nog wel komen eh, is nog pril. :lol:

Voor de rest gaat het weer wat minder. Gisteren weer een migraine aanval gehad. Ventje heeft tegenwoordig niet veel aan mij. ocharme. :roll: Ik ga toch wel es nar de dokter gaan nu. Hoop maar dat het niet komt van da foliumzuur dat ik nu neem. Want dan stop ik ermee. Vind het zo raar, nooit geen last van migraine en nu constant. Word er zot van.

Ale ik ga jullie verder laten doen. Amuseer jullie!

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 30 jul 2007, 13:03

@ just me... tja raar hé van die migraine.
Heeft mss met je hormonenhuishouding te maken die nu helemaal in de war gestuurd is.

Hopelijk betert het snel, ik zou het toch ne keer aan de huisarts vragen ze...

Aan alle PCO'ers (sorry voor 't rare woord) véél succes!!
Lowie is het levende bewijs dat Clomid echt werkt! (bij mij na 4 cycli :wink: )
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 30 jul 2007, 13:40

Molly schreef:Lowie is het levende bewijs dat Clomid echt werkt! (bij mij na 4 cycli :wink: )
Maaike ook :lol: De poging met de Clomid was de poging die raak was :wink:

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 30 jul 2007, 18:40

We geven niet op hoor :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 30 jul 2007, 18:42

Bolleke schreef:We geven niet op hoor :lol:

Ge zoudt nie moeten durven, want dan hebt ge met ons te doen ze!!! :wink:
Afbeelding


Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 30 jul 2007, 18:43

Ik begin bijna met Clomid! Ik moet vandaag en morgen nog die pillen pakken die mijn regels opwekken! En dan is het wachten tot mijn regels doorkomen! Dan kan ik er aan beginnen!

Danis het dertien lange dagen, maar die zullen wel meevallen want ik ga in die periode op reis!

Dus dan hopen dat het snel prijs is eh ;-)
Afbeelding

Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 30 jul 2007, 18:47

Bij mijn eerste poging was ik ook op reis toen ik moest wachten of mijn :twisted: al dan niet zouden doorkomen....
en ze kwamen door en daar had ik dus niet op gerekend... grrr
en ik had geen voorschrift voor mijn volgende serie Clomid meegenomen.

Maar gelukkig waren we in België aan zee, en die apotheker heeft mij dat dus zonder meegegeven!

Bolleke, hopelijk heb jij van de eerste keer prijs !!!!
Afbeelding


Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 30 jul 2007, 20:46

Mijn regels moeten nog voor het verlof doorkomen, zodanig dat ik met de clomid kan beginnen eh! Dan neem ik clomid tijdens mijn verlof, en dan op de dertiende dag mag ik een echo laten nemen, net na mijn verlof!

Ik ben dan thuis van reis maar wel nog thuis! dus dan kunnen we op ons gemakske uitkijken! ;-)

Maar nu vroeg ik me af, nu moet ik iets nemen om mijn regels op te wekken! Maar stel nu dat ik wel een eitje heb, maar ik toch niet zwanger ben, komen mijn volgende regels dan automatisch? Of moet ik die zelf opnieuw met pillen aanwekker?

Klinkt misschien een beke raar :? :oops:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 30 jul 2007, 21:55

normaal gezien komen je regels er dan gewoon door zonder pillen, dat is de bedoeling van de clomid hé, je eisprong opwekken, hopelijk helpt de vakantiesfeer hé :D

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 31 jul 2007, 08:44

Bolleke, normaal komen die automatisch door, tenzij Clomid niet aanslaat bij u. En dan is het teken dat je geen eisprong hebt gehad, dus zullen je regels wel doorkomen na een tijdje. Maar zover mag je niet denken. Het zal wel lukken van de eerste keer. Je hoort het vaak eh, op vakantie en zwanger worden. Ik wacht al vol ongeduld op onze verlof in september. :wink: :lol:

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 31 jul 2007, 13:56

Ja, dan krijg je sowieso wel je :twisted: omdat er een eitje gerijpt is en als je dan niet zou zwanger zijn... dan breekt dit af en zo krijg je je :twisted:
Hopelijk is het van den eerste keer prijs bij jullie!!!

Duimen omhoog zou'k zo zeggen!
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 31 jul 2007, 14:39

ik ga ook zeker meeduimen :D

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 31 jul 2007, 19:12

Ik heb net mijn laatste pilletje gepakt, dus normaal moet ik nu een dezer dagen mijn regels krijgen! En dan begin ik met die clomid eh ;-)

Ik hoop ook dat het niet te lang duurt! Word al zot van ongeduld!

Hoe zit het hier met de anderen? Al reacties op de clomid?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 31 jul 2007, 19:18

ik moet eerst mijn menstruatie krijgen, ik denk volgende week (met pco is da schatten hé) en dan mijn 2de ronde clomid, hopelijk slaat hij deze keer aan :D


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”