Auw...

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel
Auw...

Bericht door Just me » 20 jul 2007, 09:19

Ik voel mij zo slecht eh. Heb al drie dagen na mekaar hoofdpijn, misselijk en moe... Als ik iets eet dan komt het er precies direkt uit ook (dat is nu niet eh, maar zo voelt het). Kweet niet wat het is zenne. Es naar huisdokter gaan denk ik, want stel je voor nen tumor ofzo of hersenvliesontsteking. Brrrhh ik moet het niet weten.

Soit, sorry voor mijn gezaag eh, maar het moest er effe uit. :-)

Groetjes


Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 20 jul 2007, 09:34

oei oei oei

dat klinkt niet zo goed... was je al gestopt met je pil? het kan wat ontpillen zijn dan, of al zwanger...

anders zou ik eens bij de dokter gaan ook, het kan ook gewoon van stress ofzo zijn, ik weet niet hoe druk je leven is

ik hoop dat het niet te lang duurt ( en dat het niks ernstig is) want dat hou je niet vol natuurlijk

groetjes annika
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 20 jul 2007, 09:38

Hey Annika,

nee moet vandaag de laatste pil nemen dus ontpillen is het zeker niet. :-) Ben wel een paar keer mijn pil vergeten dees maand, maar om dan nu al zwanger te zijn zou wel straf zijn. Ik denk dat dus niet. Maar ik zie hier nu scheel van de hoofdpijn en dan moet ik nog nen ganse dag aan de pc zitten... pfff dat het maar snel gedaan is ze.

Groetjes

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 20 jul 2007, 09:45

misschien is het "gewoon" migraine... ik heb dat vaak, mijn hoofd doet dan zoveel zeer, dat ik daarvan misselijk word en me helemaal slecht voel...

het zou idd moeten lukken dat je al zwanger bent, maar je weet nooit

pff nog gans de dag voor de pc he... ik ook en ik zie het ook niet zo zitten, maar tzijn mijn laatste uurtjes om 4u gedaan en dan heb ik toch een weekje verlof ( amai tzal deugt doen)

euh... een dafalgan met codeine helpt bij mij wel als ik em op tijd neem (niet tijdens de zwangerschap natuurlijk)

en anders slapen he tegen hoofdpijn maar ja dat moet je situatie natuurlijk toelaten

god ik vind het zeer ambetant dat ik je niet kan helpen
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 20 jul 2007, 10:04

Ja ons ma zei dat woensdag ook. Moesten toen thuis gaan eten en ik heb bijna niks gegeten. Voelde mij zo slecht. Ben gisteren om negen uur zoiets gaan slapen, maar eer ik in t slaap viel... Ik ben gisteren thuis gekomen van t werk en ik ben in de zetel gaan liggen en in slaap gevallen. Heeft wel effe deugd gedaan ze, maar echt helpen deed het nieT. Dan een dafalgan genomen voor t slapen gaan en vanmorgen gewoon opgestaan met dezelfde hoofdpijn. Drie dagen migraine achter elkaar is niet echt goed nieuws denk ik eh. In ieder geval ik zie zo scheel als een otter. :P Ja ik heb ook gedaan om kwart na vier vandaag en maandag en dinsdag verlof. Normaal gingen we vanavond met een vriendin van mij iets eten en naar de cinema maar denk dat ik dat niet ga doen. Gewoon zeteltje in en op tijd in beddeke. Mss dat het helpt dat ik morgen kan uitslapen. Geen idee.
Tja niemand kan me helpen eh. Maar het lucht wel een beetje op dat ik het kan vertellen tegen iemand. Op den duur wordt ne mens zot eh. :roll:

Ik hoop alleen maar dat het beter wordt vandaag. Heb een half uurtje geleden een gewone dafalgan genomen (dat kan geen kwaad tijdens de zwangerschap (die er niet is nu maar ale :P )). en dan hopen dat mijn ventje me straks in de watten legt. hihi. (keep dreaming) :mrgreen:


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 20 jul 2007, 11:10

je voelt je blijkbaar echt niet lekker
hopelijk heb je vandaag een betere dag en verwent je ventje je wat hé :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 20 jul 2007, 12:06

Nee ik ben echt allesbehalve vandaag. Hoofdpijn is door diene dafalgan nu wel wat geminderd ze, maar zal niet lang duren vrees ik. Kweet echt niet wat het is, maar ik ben het nu wel beu. Duurt al drie dagen.

ale het goedere nieuws is dat het vandaag mijn laatste pilleke is. nu nog hopen dat ik mijn MS niet krijg dinsdag zodanig dat ik nog naar de gyne kan gaan. :P Laat ons hopen dat er toch nog iets positiefs gebeurt nu eh. :wink:

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 20 jul 2007, 12:08

ik duim in elk geval mee voor jou hoor!!!
Afbeelding

Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 20 jul 2007, 14:19

Hopelijk raak je eerst en vooral van je hoofdpijn vanaf... komen je :twisted: er niet door als ze niet moeten en raak je heel snel zwanger!

Véél succes just me!!
Afbeelding


Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 20 jul 2007, 18:55

Veel beterschap !
Afbeelding

Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 21 jul 2007, 14:05

Hoe is't vandaag met je?
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 25 jul 2007, 12:45

Hey Molly,

Bedankt om er nog eens achter te vragen hoor. Het gaat nu beter. Heb toch nog een paar slechte dagen gehad zenne. En ook helemaal geen zin om iets te doen... Maar dat is nu weer over. Had maandag en dinsdag ook verlof, misschien dat dat er ook iets aan doet.

In ieder geval, ben gisteren bij gyne geweest. Heeft me onderzocht en tot hiertoe nog niks gezegd. Uitstrijkje gedaan enz en als ze dus binnen drie weken niks laat horen is t in orde he. Laat ons hopen (hoewel ik zeker ben dat alles kits is ze). :-) En nu dus mijn MS, hoewel ik ze nog niet echt heb. een heel klein beetje bruinverlies, wat wel vies is is dat het zo van die vliezekes zijn precies. Bah, maar ja. Ik hoop dat ze nu echt gaan doorkomen ze, dan kunnen we beginnen aftellen eh. En dan hopen dat het zo snel mogelijk lukt. :-) Heb gezegd dat ik pco heb, maar moest eerst zo proberen. Moest ik binnen zes maand nog niet zwanger zijn moest ik terug komen. Ben es benieuwd. Maar hier begint nu dus het spannend afwachten en tellen he. :-)

Jippie!!!! :wink:

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 25 jul 2007, 13:09

ik zou zeggen veel succes en ben je ondanks de pco vlug zwanger :D

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 jul 2007, 13:15

ik duim mee!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 25 jul 2007, 13:24

Bedankt dames. doet me wel deugd. Wat me wel opvalt is dat ik er nu eigenlijk nog niet zo mee inzit. Is dat normaal of is het gewoon om mezelf te beschermen? Geen idee. Maar ik heb zo precies het gevoel dat ik dit jaar mijn gyne nog wel ga zien. :-) En dat het een tijdje zal duren eer ik zwanger ben. Maar mss verandert dat nog ze, zodra mijn ms voorbij zijn nu eh. :-)

Bolleke? hoe zit het met u?

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 25 jul 2007, 13:50

Ik had dat ook zo een zekere gelatenheid...

Pas toen ik begon met die Clomid te nemen had ik echt een ongeduldig, onrustig gevoel over mij...

Is beter zo hé!
't Komt wel!
Laatst gewijzigd door Molly op 25 jul 2007, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding


Afbeelding

Ulrieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 19:50
Locatie:Nederland
Contacteer:

Ulrieke

Bericht door Ulrieke » 25 jul 2007, 14:27

Heel veel succes !!!!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 25 jul 2007, 14:41

ik ben er ook redelijk rustig bij behalve als ik bijna mijn maandstonden moet hebben, dan kan ik soms wel in een dipje zitten maar duurt meestal niet lang :)

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 25 jul 2007, 14:57

Mell,

Ik zal dat ook wel hebben hoor. Maar nu vertel ik mezelf dat het waarschijnlijk wel een jaartje kan duren enz. Misschien dat ik mezelf dan een beetje in de hand hou?! :lol: hoewel, als ik die eerste cyclus gepasseerd ben en mijn ventje vraagt er dan ook achter dan zal de spanningen ook wel komen en zal ik minder relaxed zijn. :wink:

Daarom ik ben al blij dat we in september naar Turkije gaan en dat ik nog niet direkt met Clomid mag beginnen van de gyne. Gelukkig. :D Hoewel ik er langs den andere kant nu al wel wil mee beginnen, maar ja waarom het lot tarten (of hoe zeg je dat?) door met hormonen te beginnen en een kans op een tweeling te hebben. :oops:

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 25 jul 2007, 15:14

met clomid valt dat wel mee, vind ik, een tweeling ou ik niet erg vinden, maar bij mij moet de clomid eerst werken hé, ik denk dat dat al een hele opgave zal zijn, ik heb mijzelf 3 jaar gegeven om te proberen met medische hulp, daarna stop ik het en proberen we op de natuurlijke wijze

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 25 jul 2007, 20:58

Ik begin nu ook met clomid, en betrap me er ook op dat ik nu onrustiger ben!
Je verwacht er heel veel van, en toch moet je je eigen ook af en toe met beide voetjes op de grond halen! Dat je niet te teleurgesteld bent als het niet werkt!

Ik duim in elk geval voor iedereen die aan het proberen is dat ze snel zwanger zijn!

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 25 jul 2007, 21:34

ik had dit de eerste keer ook en ik was wel teleurgesteld toen bleek dat ik geen eitjes had maar de volgende keer laat ik het niet aan mijn hart komen, ben ook nog maar 8 maanden aan het proberen, dus ik heb nog wat tijd, op de moment ben ik er wel wat mee bezig want zit ongeveer in mijn vruchtbare periode :D

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 26 jul 2007, 09:02

hey meiden,

Pfff gisteren weer met barstende hoofdpijn naar huis gegaan. Man Man ik wor er zot van. :P Daarom ben ik blij dat ik nu gestopt ben met die pil. Dan heb ik geen last meer van die hoofdpijn en buikpijn elke maand. :wink: Maar ja, negatief punt is dat ik dan niet weet wanneer mijn regels doorkomen. Maar ja, dan is t maar zo. God wij vrouwen zijn toch echt niet makkelijk eh. :lol:

Ik kan nog eventjes zes maand genieten en proberen. Laat me maar wat doen nu. Heb echt nog geen zin om nu al in die mallemolen te kruipen. Ik wil doodgraag een boeleke maar zolang ik nog niet hoef te beginnen met Clomid is t goed. :wink: Maar ik zal binnen een paar weken nog es terug komen ze. Wie weet hoe ik er dan tegenover sta?! :roll: :D

Een tweeling zou ik ergens ook niet erg vinden hoor. Lijkt me wel schattig. Maar liever 1 per 1 eigenlijk. :oops: In mijn schatje zijn familie niks anders dan tweelingen. Zijn vader zelf is ook nen tweeling. Maar ik heb me laten wijsmaken dat het enkel via moederskant zou zijn, dat je dan zelf kans hebt. Hoewel het is gewoon geluk (of pech hoe je het beziet natuurlijk).

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 26 jul 2007, 13:37

Krijg je die hoofdpijn dan van de pil?

Is raar hé, ik heb daar geen last van?

Veel tweelingen langs je schatje zijn kant... tja, dan heb je volgens mij ook meer kans op een meerling hoor... :?

Véél succes alleszins, ik hoop voor jullie dat de natuur zijn gang gaat en dat je een mooie verrassing zal krijgen binnenkort!

Ik wens het je van harte! :wink:
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 26 jul 2007, 14:47

Meestal krijg ik ze nu op een woensdag en ik moet eerlijk zeggen die maandag ervoor moet je me met rust laten, want dan ga ik kapot van de hoofdpijn en buikpijn. Ik heb er echt meer last van dan dat ik mijn regels zelf heb. Want ik heb ze mss hoop en al 3 dagen en dan komt er nog bijna niets tevoorschijn. Zie daar enorm van af. Vroeger had ik dat ook en dan heb ik een andere pil voorgeschreven gekregen. het is dan een tijdje beter geweest tot een goei jaar geleden zoiets denk ik. Dan ben ik ook een tijdje gestopt met mijn pil omdat ik er zoveel last van had en ik had toen geen relatie dus. Maar kon het ook niet lang laten zonder, want toen heb ik mijn shoeke leren kennen en ja door diene PCO kon het mss een tijdje duren eer ik terug kon beginnen met de pil eh. dus ja, dan heb ik ze direkt genomen wanneer ik mijn ms had. Vermoeiend ze. Maar gezien de kans bij mij nu zo klein is zonder Clomid of dergelijke, waarom zou ik dan ni gewoon mijn lichaam wat rust gunnen? Pfff tis zo vermoeiend soms ze. altijd die uitleg moeten geven waarom ik zo snel mogelijk wil stoppen met de pil, want de meeste begrijpen het niet en geven enkel commentaar... Verschrikkelijk soms.

En ja ik heb denk ik meer kans op een tweeling, maar dat vind ik niet zo erg meer nu. In t begin kreeg ik buikpijn als ik er aan dacht maar hoe meer ik tweelingen zie lopen en mijn ventje er zo happy zie op reageren val ik ook meer en meer voor het idee. :o

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 26 jul 2007, 19:35

waarom begrijpen ze het niet dat je met de pil wilt stoppen :?: , ik had ook veel hoofdpijn toen ik stopte met de pil, en een ganse week zou ik voor het minste beginnen huilen, ambetant zenne :(

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 26 jul 2007, 20:29

Ten eerste omdat ik nog maar net 6 maand zoiets samen ben met mij vriend. Ten tweede omdat bijna niemand mijn situatie kent en weet dat het wel es effe kan duren eer het zover is. Nu denkt iedereen dat als ik morgen stop het overmorgen prijs is snap je. :lol: Vermoeiend. Maar mijn biologisch klokje tikt ook en ik zie mijn vriend graag en andersom. Dus waarom zouden we dan nog wachten. Maar ja, niet iedereen ziet het zo. Plus we hebben nog wel wat tijd om te oefenen. :wink: :lol:

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 26 jul 2007, 20:39

bij mij weten ook niet veel mensen dat ik pco heb, maar ze weten wel dat we bezig zijn voor een kindje en sommigen vinden mij te jong en vinden dat ik van mijn leven moet profiteren maar zij weten niet dat het lang kan duren hé, ik luister daar niet naar, veel mensen denken van, dat is een jong meisje en die zal wel zonder problemen zwanger geraken, ik ben blij dat ik niet langer gewacht heb want ik wil een jonge moeder zijn en moest het aan mij gelegen hebben was ik al 3 jaar geleden gestopt met de pil maar mijn ventje wilde nog geen kindjes :?

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 26 jul 2007, 20:42

Mel mag ik vragen hoe oud je bent? Ik ben er al 25. En mijn droom was altijd voor mijn 25 jaar toch op zen minst 1 kindje te hebben. Maar ja door omstandigheden is me dat niet gelukt. Word er in sept 26 en soms knaagt dat wel. Maar nu heb ik de juiste gevonden en nu maakt het me nie meer uit hoe lang het duurt. Het komt wel, denk ik dan. :D Met hem heb ik alle tijd van de wereld. :-)

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 26 jul 2007, 20:44

ik ben er 23, zou ook graag moeder zijn of worden voor mijn 25ste :D


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”