hey meiden,
Pfff gisteren weer met barstende hoofdpijn naar huis gegaan. Man Man ik wor er zot van.

Daarom ben ik blij dat ik nu gestopt ben met die pil. Dan heb ik geen last meer van die hoofdpijn en buikpijn elke maand.

Maar ja, negatief punt is dat ik dan niet weet wanneer mijn regels doorkomen. Maar ja, dan is t maar zo. God wij vrouwen zijn toch echt niet makkelijk eh.
Ik kan nog eventjes zes maand genieten en proberen. Laat me maar wat doen nu. Heb echt nog geen zin om nu al in die mallemolen te kruipen. Ik wil doodgraag een boeleke maar zolang ik nog niet hoef te beginnen met Clomid is t goed.

Maar ik zal binnen een paar weken nog es terug komen ze. Wie weet hoe ik er dan tegenover sta?!
Een tweeling zou ik ergens ook niet erg vinden hoor. Lijkt me wel schattig. Maar liever 1 per 1 eigenlijk.

In mijn schatje zijn familie niks anders dan tweelingen. Zijn vader zelf is ook nen tweeling. Maar ik heb me laten wijsmaken dat het enkel via moederskant zou zijn, dat je dan zelf kans hebt. Hoewel het is gewoon geluk (of pech hoe je het beziet natuurlijk).