zoveel om aan te denken

Moderators:Welcome, Moderators

spin
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jul 2007, 15:24
Locatie:Edegem
zoveel om aan te denken

Bericht door spin » 12 jul 2007, 15:46

Dus zoals ik in mijn zeer kleine voorstelling heb gezegd, trouw ik binnen 2 maanden. Nou ik heb zoveel vragen en weet niet met wat beginnen.
Mijn verloofde wou eerst trouwen voor we aan kinderen begonnen (oude stempel) ik hoopte voor mijn huwelijk met de pil te stoppen, hij heeft me groen licht gegeven om in juli te stoppen, maar nu ben ik bang (niet voor een baby, verre van) maar hoe kan ik met zekerheid berekenen dat ik niet ongesteld wordt op mijn grote dag of tijdens mijn huwelijksreis?
ik ken mijn cyclus niet aangezien ik er eigenlijk nooit heb op gelet.
Ben vorige week naar de gynecoloog geweest en met hem gepraat ivm voorzorgen: hij heeft ineens bloed genomen zodat ik alles op voorhand weet en ook al foliumzuur voorgeschreven! Dus ik ben goed voorbereid!
ik heb er ook over nagedacht om de pil een week voor mijn huwelijk te stoppen, maar nu weet ik het echt niet! we willen zo snel mogelijk zwanger worden, maar wat zou ik het beste doen????


Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 12 jul 2007, 15:55

hihihi

ja dat word moeilijk he meid... normaal gezien, als je met je pil stopt heb je ongeveer na 2 dagen je regels ( das te zien bij andere langer andere korter he) en dat duurt dan ongeveer een weekje en dan heb je ongeveer 28 dagen rust... das ongeveer de standaart als ik mij niet misreken...
natuurlijk verschilt dit bij iedereen, bij mij zit er telkens 5 weken tussen mijn regels bij de meeste 4 weken... sommige 3 weken...

ik zou in elk geval niet de week voor je trouw stoppen want dan zit er de kans heel dik in dat je op je trouw menstureert en das niet plezant denk ik...
ik hoop dat het vlug mag lukken

groetjes annika
Afbeelding

Afbeelding

spin
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jul 2007, 15:24
Locatie:Edegem

Bericht door spin » 12 jul 2007, 16:04

Het stomste is dat ik 2 jaar geleden mijn pil 6 maanden moest stoppen van mijn huisarts (te hoge bloeddruk) en toen hield ik alles in het oog, aangezien dat mijn verloofde en ik al samenwoonden maar hij wou nog geen kinderen, en nu weet ik er absoluut niets meer van! het is zo frustrerend!

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 12 jul 2007, 16:12

wat ik nu ga zeggen gaat zo cliché klinken en je gaat het nog zoveel horen , en tis heel gemakkelijk gezegt, maar : laat het komen zoals het komt en denk er niet te veel aan, hoe meer je eraan denkt hoe moeilijker het gaat, en hoe meer druk je op jezelf en je partner legt, vooral nu jullie echt maar pas beginnen zou ik echt proberen nog niet te veel te rekenen enzo

heb je dat niet op papier bijgehouden? anders kon je daar eens op terug zoeken...

groetjes annika
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 12 jul 2007, 16:18

Gewoon in juli al stoppen en laat hem dan voor de voorzorgen zorgen tot na jullie huwelijksreis. :wink:


Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 12 jul 2007, 17:11

Ik zou ook gewoon stoppen zodanig dat je je regels nog krijgt net voor je huwelijk!
Dan zijn ze voorbij en kan je op de huwelijksreis al beginnen met klussen! Lijkt me een ideale lokatie ;-)

Veel succes in elk geval!

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 12 jul 2007, 17:21

De ideale situatie is je maandstonden krijgen net voor je huwelijk en zodanig dat je ze dan uiteindelijk niet krijgt op huwelijksreis é :wink:
Dus misschien een 10-tal dagen voor je huwelijk stoppen met de pil?
Afbeelding

Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 12 jul 2007, 19:55

Ja, zoals Sofie zegt, zo zou ik het ook doen :wink:
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 12 jul 2007, 22:48

Zo zou ik het doen: stoppen na de huwelijksreis.
Je zegt dat je binnen 2 maanden trouwt, dus zolang is dat niet meer.
Desnoods zou ik ze zelfs doorpakken om toch maar veilig te zijn van maandstonden op de grote dag.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”