Babbeltje

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
debske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 mar 2005, 15:43
Locatie:Korbeek-lo
Babbeltje

Bericht door debske » 18 apr 2005, 23:18

Hey allemaal, Ben dus nu een maand gestopt met de pil, en ben nu een beetje aan het wachten, Niet te veel aan denken natuurlijk,
Maar kom hier graag eens een babbeltje slaan, Dus iedereen dat zin heeft om eens goed zijn hart te luchten, mag altijd reageren,

Groetjes
Debske


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 19 apr 2005, 11:03

Dan ben ik bereid, en te praten, schrijven, beter en te luisteren...
hier een onderwerp...
Volgende maand, eind mei, weet ik wat er in mijn buikje rondzwemt....
Enfin, als de baby in kwestie niet te verlegen is, en er zijn handjes netjes
voorhoud!! 8)

Gebruikersavatar
debske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 mar 2005, 15:43
Locatie:Korbeek-lo

hey

Bericht door debske » 19 apr 2005, 11:21

Hey,

Dat is goed nieuws, ja het is te hopen dat hij-zij er zijn handje niet voor houd, En wat wil je zelf?? :)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 19 apr 2005, 11:26

maakt niet uit!!
Een gezonde baby, is wat ik vraag!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 19 apr 2005, 12:30

Dat vind ik zo cliché, de opmerking " dat het maar gezond is"
Natuurlijk wil je dat het gezond is!
Toen ze aan mij vroegen wat ik graag wou hebben, heb ik eerlijk geantwoord dat ik een jongen wou. Dezelfde mensen die me mijn voorkeur vroegen en mijn voorkeur te horen kregen, antwoorde ineens bitsig "Dat maakt toch zeker niet uit!! Als het maar gezond is!" Ja seg, vraag het me dan niet, he? Toen ik hoorde dat het toch een meisje ging worden, heb ik er ook vrede mee genomen en ben er even blij voor. D'er is toch niets verkeerd met een voorkeur te hebben, zolang je je kind uiteindelijk graag ziet, welk geslacht het ook heeft.
Ik zou voor een tweede nu graag terug een meisje willen. Maar als het een jongen is, zal ik het even graag zien.


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 19 apr 2005, 12:53

Ik hoef al lang geen voorkeuren meer te hebben he!!
Dik voordeel hier!!
Heb hier al " alles" lopen!
Tuurlijk mag een voorkeur.
Maar als ik zeg een gezonde baby, geloof mij, ik heb daar zo veel reden voor!
joeri was net 2.5 maand ou, toen hij bijna dood was aan een astma aanval.
nu hij bijna 6 is, verdwijnt die astma stiletjes aan, het slaapt in.
Scarlett daarintegen is ook met astma begonnen toen ze ook heel klein was, maar zij zal nooit, nooit genezen.
Daarmee dat ik graag een gezonde baby zou hebben, wat het ook moge zijn!
Dus een astma vrije baby.
Want het is vreselijk naast een baby te zitten die naar zijn adem moet snakken, nachten lang, met dat maschientje...

Daarmee met deze baby nemen we alles op voorhand in handen om dit te vermijden!

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 19 apr 2005, 13:01

Janewaye

Heb dat ook wel; Geneviève is ons problemenkind, sinds haar 5de maand niks anders dan ziek zijn, ze heeft al reeds 4 operaties ondergaan aan oren, keel en neus en heeft sinds 14 april 2004 hoorapparaatjes, op zich is ze een echt slim kind en heel verstandig, ik zou ze niet meer kunnen misse, maar tis wel een "luxe" een kid te hebben zonder al die medische zorgen. Ze zal zeker nog enkele jaren logo en ergotherapie krijgen en zal tot haar 18de verjaardag die apparaatjes dragen, voor haar ontwikkeling, daarna zal ze zelf wel weten of ze die nodig heeft of niet. Maar tis wel een zorg op zich. Dorothée daarentege is anders, ze heeft ook wel al buisjes gekregen maar heeft wel minder "zorgen" nodig dan haar zus. Nu zeggen we ook wel steeds als het maar gezond is ik eem de nodige zorgen er wel bij maar een ziek kind is niet leuk he .

Groetjes Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 19 apr 2005, 13:12

Wel ik ben blij dat er hier nog een mama is, met probleem kinderen.
Niet in gedrag he!! ( ik ben blij dat iemand het begrijpt!)
In gezond zijn, of beter het niet gezond zijn!!
Voor iedereen zo vanzelfsprekend, en voor mij meer een geschenk.

Gebruikersavatar
debske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 mar 2005, 15:43
Locatie:Korbeek-lo

Bericht door debske » 19 apr 2005, 13:53

Het is inderdaad wel veel leuker als je baby gezond is, ik kan er niet van meespreken, maar ik heb een gehandicapt neefje, en mijn meter kan niet meer gaan werken, door alle medische verzorging, en het kost daarbij nog eens een smak geld, Ikzelf heb ook nog niet echt een voorkeur, ook omdat ik nog geen kinderen heb, langs de ene kant denk ik een meisje, maar langs de andere kant een jongen,
We zullen wel zien, hoop ook dat het gezond zal zijn, aangezien ik mijn neefje goed ken, een heel braaf kind, maar toch veel problemen,

Ik snap jullie allebei wel, maar inderdaad er zijn ook enorm veel mensen dat een voorkeur hebben

Groetjes :lol:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 19 apr 2005, 13:58

Ik had ook een lichte voorkeur voor een jongen, gewoon het idee dat er dan een grote broer is.. (Heb ik zelf ook). Maar toen bleek dat het dan een meisje zou zijn, was ik niet teleurgesteld of zo.. En Mila is soms een halve jongen dus...
En als er nu nog een derde zou komen, dan denk ik dat mijn grootste wens gaat zijn dat het een heel gezond kindje is, net zoals Mila was.. Want met Karsten heb ik al wat zorgen aan mijn hoofd gehad, gelukkig nog niks al te ernstig, maar toch genoeg om steeds ongerust te zijn!
Ik denk dat iedereen wel een lichte voorkeur heeft bij een eerste kindje, maar dat een goede gezondheid toch voorrang heeft op het geslacht!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

vliegjebroem
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2004, 19:08

Bericht door vliegjebroem » 21 apr 2005, 12:12

mocht ik kiezen ik kies een Jongen, en neen het is geen cliché van : als het maar gezond is, maar dan idd moet je je ook de vraag stellen van: dat het wel overkomt van als het niet gezond is is het ook niet welkom, vandaar dat sommige het idd moeilijk hebben met het "gezegde ervan".
Maar mocht ik kiezen een jongen, maar een meisje is ook weer welkom hoor.
In ieder geval toekomstgericht als het ooit er nog van mag komen, en de gezondheid van mezelf laat het toe, en de toestemming van de gyn, dus duimen maar!!! maakt het in ieder geval niet echt uit, en willen we het geslacht niet weten voordien.
mama van .....................4.

vliegjebroem
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2004, 19:08

Bericht door vliegjebroem » 21 apr 2005, 12:14

nog eventjes meegeven dat wij ook enorm geschrokken zijn bij de geboorte van ons jongste nu, daar er iets mis was met de navelstreng enzo, de gyn (twee gyns zelf!!) kan wel degelijk sommige dingen over het hoofd zien, in ieder geval we zijn heel blij dat we het niet hebben geweten of noke was er waarschijnlijk niet.
mama van .....................4.

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 21 apr 2005, 12:16

ja maar ik bedoel daarmee;
Natuurlijk wil je dat je kindje gezond is, het zou maar raar zijn dat je zegt "ik wil een jongen en hij mag zelfs autistisch zijn." Of "Ik wil een mongooltje" :?

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 21 apr 2005, 12:53

Daarmee dat ik zo blij ben dat er vandaag de dag, zo veel testen zijn, die je kunnen laten weten, wat er gaande is met de baby. ( in je buik nog he)
Triple test en zo.
beter dat je het weet.

Geloof mij als ik zeg, dat het een zegen is, om gezonde kinderen te hebben!! :D

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 14 jun 2005, 17:10

Hey,
weet je ondrtussen al wat het geslacht is ?

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 14 jun 2005, 18:13

een jongen!! :D

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 14 jun 2005, 18:27

Hallo,

Proficiat !!
Hebben jullie al een naam in gedachten ??

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 14 jun 2005, 18:40

dwayn

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 14 jun 2005, 19:54

Mooie naam !
Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”