Just me

Moderators:Welcome, Moderators

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 12 jul 2007, 12:44

Heb je dan al een kindje? Omdat je al eens eerder Clomid genomen hebt?

Of kan ik nu niet zo goed volgen?

Mja, ergens blijft dat toch in u achterhoofd zitten eh!
We gaan er hier voor, en das alles wat nu telt!

En dat je nog niet zo lang samen bent is toch niet erg? Zolang je maar zeker bent van elkaar eh ;)


Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 12 jul 2007, 13:13

Bolleke,

Neen ik heb nog geen kindjes. Ik heb een paar jaar geleden (21 jaar) al es geprobeerd met mijn toenmalige vriend. En door alle miserie toen van zwanger worden en niet lukken zijn we ook uiteengegaan. Maar ja, dat is het leven eh. En nu ben ik vrijwel zeker van mijn relatie maar ja dat ben je ergens nooit. Wie weet wat er nog gebeurd. Maar ik zie hem graag en andersom ook en de wens is nu ook zo groot daardoor. Wil hem gelukkig maken en mezelf natuurlijk ook. :-)

Idd we gaan ervoor. Ik ben toch wel vrij zeker dat ik stop na mijn laatste pil dees maand... het kriebelt te hard. :-)

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 12 jul 2007, 17:08

Ik ken dat, dikwijls dan hoor je zo van ale je bent nog maar 21, je hebt nog alle tijd!

Maar mijn relatie zit goed, en we waren er echt aan toe! En 100% zeker ben je nooit! Ik wil maar zeggen je kan altijd zonder werk vallen, je vriend kan ziek worden, morgen heb je een auto-ongeluk...

Ik zit nu een beke in dat dilema! Ik was volop aan het solliciteren voor ander werk (zie werkende mama) en nu heb ik de job aangeboden gekregen en nu twijfel ik, want uiteindelijk probeer ik wel zwanger te raken!

Niet makkelijk!

Je moet er wel altijd voor zorgen dat het niet je leven beheerst het zwanger worden! Want het is spijtig dat liefde er aan onderdoor gaat!
Maar in je huidige relatie zal het wel lukken ;-)
Ik duim in elk geval!

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 12 jul 2007, 20:08

Bolleke,
Ik hoop en ben er vrijwel zeker van dat het in deze relatie wel zal lukken. Als ik mijn grillekes heb dan blijft hij kalm en probeert het altijd terug goed te maken. :-) hij maakt niet graag ruzie. :P

Waarom twijfel je ivm die job? Wie weet hoe lang het mss nog duurt eer je zwanger bent... (wil je niet ontmoedigen hoor!!!) Maar je moet er rekening mee houden eh. Ga er nog eens naartoe en zeg ja. Ben je zwanger dan is dat zo, maar dan heb je toch iets in je handen tot het zover is he. Ik zou mij eerlijk gezegd vervelen moest ik niet kunnen gaan werken. :D

Ik wou dat het al 20 juli was. :wink: :)

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 12 jul 2007, 20:15

Hi ladies...

Ik neem dus idd geen Clomid hé nu... 'k zou zot moeten zijn hé :wink:
We zijn content met ons Lowietje voor de moment.
Aan een tweede denk ik wel veel en we praten er vaak over.
Maar zijn er nog niet klaar voor.
Afbeelding


Afbeelding


Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 12 jul 2007, 21:04

Helow! :-)
Pff wat een drukke avond... Ben blij dat ik nu eindelijk in men zeteltje kan gaan zitten...

Molly, ja sorry ik was verstrooid met Molly en Bolleke... Lijkt ook zo op mekaar eh. :-) Kan ik best begrijpen dat je voorlopig genoeg hebt met je Lowietje. Het liefste heb ik er niet veel tijd tussen maar ja, wie weet heb ik na die eerste al geen zin meer om nog verder te gaan. :-)

tot lees. xx

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 13 jul 2007, 08:10

Ik werk voor het moment wel, dus tis niet zo dat ik zonder werk zou zitten!
Ik ga der vandaag nog eens goed over nadenken!
Kmoet tegen deze avond iets laten weten!

Tis wel zo dat het een job is die niet gelinkt kan worden aan mijn diploma en ik, heb totaal geen ervaring in de branche! Maar de persoon die het gesprek afnam zegt dat ik het ergens wel in mij heb, dat ze het enkel zullen moeten wakker maken ;)

Als ik na proef niet goed bevonden wordt zit ik wel thuis eh :s als er dan een kindje komt! Ik kan me niet permitteren van zonder loon te vallen!

We zien wel ik heb nog de hele dag!

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 13 jul 2007, 09:45

Ja Bolleke ik kan je moeilijk zeggen wat te doen eh. :D
Maar als je die nieuwe job echt wilt doen en er het beste van wilt maken moet je dat risico nemen. Met een vast contract kan er ook nog veel gebeuren. Je bent tegenwoordig niet meer zeker. Ik had een vast contract en ik heb da enkele maanden geleden opgegeven voor terug de onzekerheid en een nieuw werk. Ben nu wel blij dat ik dat gedaan heb. :-) Het is jouw keuze. Wat zegt je vriend/man hiervan?

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 13 jul 2007, 15:52

dr depestel ken ik niet... dus daar kan ik je niet in helpen
maar ik had zelf een jaar lang geprobeerd om zwanger te raken en het lukte van geen kanten
na een onderzoek bij mijn huisarts doorverwezen naar een gyn in Turnhout
en die heeft me onmiddellijk verteld dat ik PCO had
We hebben dit dan eerst een 3-tal maanden laten bezinken en toen gingen we zijn hulp inroepen
hij stelde toen voor om eerst pilletjes te nemen om de menstruatie op te weken en daarna zouden we met het lichtste eerst beginnen
Uiteindelijk bleek ik toen zwanger te zijn... dus was het niet nodig
Bij de 2de hebben we de natuur zijn gang laten gaan.... lukte het niet, dan lukte het niet
maar wonderwel ging het toch!

mijn zus had minder geluk. die heeft eerst 2 jaar geprobeerd zonder hulp
en dan 2 jaar met hulp..
Die krijg dagelijks hormoneninspuitingen etc....
Als je arts merkt dat je pco hebt, dan gaan ze je echt wel helpen hoor :wink:
dan laten ze je niet zomaar aanmodderen :wink:
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”