Symptomen voor ongesteldheid

Moderators:Welcome, Moderators

Judy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 jul 2007, 09:20
Symptomen voor ongesteldheid

Bericht door Judy » 06 jul 2007, 08:55

Klein vraagje, ik vond niet direct al een topic hierover (hoewel er wel al zal over geschreven zijn). En hoewel ik zelf besef dat ik syptomen zoek, ga ik het toch vragen! Ik voel sinds vier maanden elke maand zeer duidelijk mijn eisprong. Deze keer hebben we voor het eerst echt geklust voor een kindje. De voorbije dagen bleven de steken in mijn zij (ik heb hier al een ander topic over gestart), maar gisterenavond voelde ik me echt opgeblazen, ik ben om 10u in de zetel in slaap gevallen terwijl mijn man naar een film keek, maar heb liggen woelen zei hij. Vannacht ben ik om 1u30 wakker geworden omdat ik moest plassen. Toen ik terug in bed kroop, kon ik niet slapen en ik had het moeilijk een makkelijke houding te vinden omdat ik me nog steeds opgeblazen voelde. Ik heb ook al enkele dagen het gevoel dat mijn keel dichtgeknepen wordt. Ik voel me dus een ietsiepietsie misselijk en vandaag heb ik ook het gevoel dat mijn ontbijt terug naar boven komt (ik probeer dit zo proper mogelijk te verwoorden :) ). Normaal gezien heb ik mijn menstruatie 16 juli... het is dus nog lang wachten, maar zijn hier mensen die al voor hun menstruatie duidelijke symptomen hadden? En die zich hier eventueel in herkennen?


Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

symptomen

Bericht door Aicha » 06 jul 2007, 10:44

Er zijn idd mensen die vanaf dag 1 zwangerschapssymptomen hebben maar denk dat dit eerser zeldzaam is en bij velen te maken heeft met het danig verlangen naar een zwangerschap!

Het kan natuurlijk wel hé!

Nog een beetje geduld! :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
puzzcat24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jul 2007, 22:35
Locatie:stiens,holland

Bericht door puzzcat24 » 08 jul 2007, 23:40

Ik wil je niet bang maken,maar ik ben in mijn ont(prik)pil periode schijnzwanger geweest en had alle symtomen!(elke keer als ik op internet zocht naar symptomen had ik ze de volgende dag)
En je kan natuurlijk er teveel mee bezig zijn,maar ook kan je bv een griepje krijgen...(of je bent verstopt vanbinnen)

Alles kan maar als je denkt zwanger te zijn zou ik je ongesteldheid afwachten en zelfs daarna nog 2 weken wachten...(al kan ik dat zelf niet eens!) hahaha

Knuffs ikke
Afbeelding
Afbeelding

Pendel:aug en een meisje!
Pendel:sept en een meisje!

28-28-28-28-28-31!-??


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”