Vandaag 6 dagen overtijd

Moderators:Welcome, Moderators

Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29
Vandaag 6 dagen overtijd

Bericht door Chantal » 01 aug 2006, 08:51

Hallo Allemaal,

Een vraagje aan jullie, ik ben eind juni gestopt met de pil.
En moest vorige week woensdag 26 juli ongesteld worden, nou ben ik het tot vandaag nog niet. Is het zo dat het langer duurt als je net gestopt ben :?: Hoe was dat bij jullie :?:

Groetjes

Chan
Groetjes Chantal



Afbeelding


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 01 aug 2006, 08:53

hallo,

Ik heb al van meerdere mensen gehoord,dat als je pas gestopt bent met de pil,je lichaam even tijd nodig heeft om zich aan te passen...maar ik heb ook al gehoord,dat het na het stoppen van de pil direct prijs was...

veel succes
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 01 aug 2006, 09:01

idd, toen ik stopte met de pil ben ik eerst meerdere maanden niet ongesteld geweest, daarna wat onregelmatig en pas na een jaar was alles weer normaal.
Anderzijds ken ik iemand die toen ze stopte met de pil na haar eerste cyclus direct zwanger was.

Zo zie je maar, het kan alle kanten op!

Veel succes en duimen maar!

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 01 aug 2006, 18:45

Ik ben ook onregelmatig geworden na het stoppen met mn pil. Zeker de eerste maand moet je lichaam zich misschien nog aanpassen. Als je echt zeker wilt zijn, kan je testen maar hou er rekening mee dat je gewoon later ongesteld wordt.
Maar ik hoop voor jou dat het raak is natuurlijk! :D Laat iets weten hé!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 01 aug 2006, 20:47

spannend ... onregelmatig ben ik altijd (zonder pil toch) maar ik ben wel express 1 jaar op voorhand et mijn pil gestopt en dan hebben we nog effe moetne wachten dus het is niet overal meteen prijs - al is dat natuurlijk plezanter ;) dan maaaaaanden moetne hopen en herproberen :roll: maar hoe dan ook: het is de moeite dus ga ervoor :lol: zou ik zeggen.
Afbeelding
Afbeelding


olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen

Bericht door olli » 01 aug 2006, 21:00

de eerste maand na het stoppen van de pil was het mooi 28 dagen. nadien zijn mijn cyclussen 32-36 dagen lang.
ik heb ook al gehoord dat er sommigen van de eerste keer 'de lotto hebben gewonnen'.


bij deze succes!
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 01 aug 2006, 21:34

Ik ben gestopt met mijn pil, bloedingen gekregen en dan niets meer. Negen maanden later lag Yana in mijn armen :lol: Ik was dus één van de gelukkigen.
Mss heeft je lichaam idd tijd nodig om op zijn plooi te vallen, maar het kan ook dat je zwanger bent :D kijk naar Yana haar banner :D
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29

Bericht door Chantal » 01 aug 2006, 21:51

sandy schreef:Ik ben gestopt met mijn pil, bloedingen gekregen en dan niets meer. Negen maanden later lag Yana in mijn armen :lol: Ik was dus één van de gelukkigen.
Mss heeft je lichaam idd tijd nodig om op zijn plooi te vallen, maar het kan ook dat je zwanger bent :D kijk naar Yana haar banner :D
Ik heb op 14 en 15 jullie wat oud bloed verloren maar dat was heel weinig. En nu zit ik dus te wachten wanneer ik :twisted: word. Met de pil was ik altijd heel erg op tijd. Maar nu dus niet meer :?
Groetjes Chantal



Afbeelding

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 01 aug 2006, 22:07

Van mij was het net zoals bij sandy,na het stoppen met de pil mijn bloeding gekregen en direct daarna zwanger.
Alleen was het niet na 9 maand maar na 8 maand dat ik mijn dochter had. :wink:

Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29

Bericht door Chantal » 02 aug 2006, 11:25

We zijn vandaag weer een dag verder, en nog geen :twisted: .

Maar wie weet komt het nog, we wachten geduldig af :D
Groetjes Chantal



Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 02 aug 2006, 12:24

zo heb ik véél zwangerschapstestjes gebruikt - voor de jongste was mijn geduld te rap op ;) :lol: terwijl ik voor mijn eerste zwangerschap netjes gewaht heb tot ik 10 dagen overtijd was en dan getest heb.

Voel je je zwanger? Wat denk je zelf??
Afbeelding
Afbeelding

Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29

Bericht door Chantal » 02 aug 2006, 12:26

bioMam schreef:zo heb ik véél zwangerschapstestjes gebruikt - voor de jongste was mijn geduld te rap op ;) :lol: terwijl ik voor mijn eerste zwangerschap netjes gewaht heb tot ik 10 dagen overtijd was en dan getest heb.

Voel je je zwanger? Wat denk je zelf??
Ik weet het eerlijk gezegt niet, ik durf niet teveel te hopen op iets wat er dalijk niet is. En ja meestal voel ik het wel aan als ik ongesteld word, maar nu nog niks gevoelt. Dus ik heb echt geen idee. Is dat gek :?:
Groetjes Chantal



Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 02 aug 2006, 21:20

kyrodu schreef:Alleen was het niet na 9 maand maar na 8 maand dat ik mijn dochter had. :wink:
Bwa, we doen nu niet moeilijk :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 03 aug 2006, 14:17

Chantal schreef:Ik weet het eerlijk gezegt niet, ik durf niet teveel te hopen op iets wat er dalijk niet is. En ja meestal voel ik het wel aan als ik ongesteld word, maar nu nog niks gevoelt. Dus ik heb echt geen idee. Is dat gek :?:
goh Chantal eigenlijk hè moet je er best niet te veel op ocussen - zeggen ze altijd en het is ook zo - mar dat is vreeeselijk moeilijk al s de wens groot is. Ik heb me in de maanden "op weg naar" zo zotgedraaid dat ik uiteindelij puur psychisch veroorzaakte dat ik zowat vanalle symptomen van zwangerschap had en dan telkens die opdoffer dat het niks was hè maar toen het uiteindlijk echt zo was, ben ik redelijk ontspannen gebleven en had ik echt een ander gevoel zo van "ja hoor dit gaat prijs zijn" en dan wist ik het weer maar ik kon ditmaal wel vergelijken. De eerste keer had ik een zwaaaaar vermoeden en op dag 10 werd dat bevestigd met een dikke streep. De tweede keer moest het toch lukken da tik al maanden zwangerschapstesten in mega-hoeveelheden kocht maar net aan de laatste zat en rara? Die was niet in orde: ik kreeg een streep maar geen controlestreep die bevestigde dat de test ok was. Gek werd ik toen effe, al wist ik h, de bevestiging was niet duidelijk en stel dat dat wou zeggen dat het niks was of dat er - wie weet - iets mis zou zijn: volgende dag meteen een nieuwe test gekocht om de hoek hier en rap opnieuw geprobeerd - wat een opluchting dat het 2 strepen waren. Superspannend moment is dat toch hoor: die enkele seconden waarin je zit te wachten op die strepen en dan ...

Niks voelen aankomen is postitef, zolang de :evil: er niet zijn dan is er kans :D maar anderzijds als 't niks s dan beter niet te lang in spanning moeten zitten - dan kan je er binnenkort terug aan beginnen :lol: maar ik duim in elk geval hoor.

Kyrodu, ge hebt niet moeten lopen stressen dat het te lang begon te duren dan ;) hahaha.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
laika
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jul 2006, 15:35
Locatie:Beerzel

Bericht door laika » 03 aug 2006, 14:37

bij mij 1 juli gestopt en de maand daarop augustus zwanger dus het kan wel.

Dacht ook ni dat het zo rap ging zijn, na bijna 10 jaar het nemen van de pil, omdat je dikwijls hoort dat je lichaam zich moet aanpassen

Hier dus niet, ons meisje is ondertussen bijna 3 maand

Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29

Bericht door Chantal » 03 aug 2006, 15:08

Ik ben er zeker niet heel de dag mee bezig hoor. Maar als je naar de wc gaat dan denk je er wel ff aan. We zijn net bezig en ja de wens is groot. Het enige wat irritant is dat die :twisted: maar niet door willen komen. Volgende week een test en dan zien we wel.
Groetjes Chantal



Afbeelding

Gebruikersavatar
laika
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jul 2006, 15:35
Locatie:Beerzel

Bericht door laika » 03 aug 2006, 15:16

Ik was er al vlug erg zeker van dat ik zwanger was, pijn in de onderrug anders dan anders dacht eerst wel dat het was omdat mijn :twisted: er niet door kwamen
ma dan mottig na het eten van chips op mijn zus haar feestje terwijl ik anders nooit mottig ben (had nog ma 2x in mijn leven overgegeven en da was toen ik klein was), had er in de helft van de week zelfs een droom over (lag toen bij de gyn op de tafel en hoorde de hartslag van ons kindje)
dus na 5 dagen overtijd hebben we dan ook de test gedaan en ja hoor moest zelfs geen minuten wachten op het resultaat, staafje was vochtig en onmiddellijk 2 streepjes.

Leuk moment maar we hadden het allebij ni verwacht zo vlug, normaal hadden we nu willen zwanger zijn maar nu is ons meisje er al dus iets anders gelopen dan we gedacht hadden

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 03 aug 2006, 16:05

sandy schreef: Bwa, we doen nu niet moeilijk :lol:
Neen mijn dochter deed moeilijk,nog een sjanse dat ik net in zwangerschapsverlof was.
Want ons madam kon geen 4 weken meer wachten om ons te zien. :lol:

En stressen heb ik van de tweede en derde mogen doen.
Vooral van dien laatsten dan.
Was verdorie 14 dagen overtijd en diene test bleef maar zeggen dat ik niet zwanger was.
Heb dan bloed laten trekken,en wist dan rap hoe laat het was. :lol:

Gebruikersavatar
Fairytale
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 nov 2005, 20:21
Locatie:Hulst (NL)
Contacteer:

Bericht door Fairytale » 03 aug 2006, 16:31

Ik werd na het stoppen helemaal niet meer ongesteld... na een paar maanden maar naar de gyn geweest. Het kan idd wat lager duren als je net bent gestopt... kan varieëren van enkele dagen tot maanden...

Even geduld dus maar das meestal niet makkelijk als je zo graag wilt he..
Liefs Sara, trotse moeder van Lola Anaïs en Gobe Didier

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 03 aug 2006, 16:54

als ik gestopt ben met de pil waqs ik in begin ook onreglmatig het kan inderdaad dat je ze wat later krijgt,na een tijd komt dat weer in orde en ben je weer regelmatig. hopelijk ben je rap zwanger.succes!!!
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 03 aug 2006, 17:37

Toen ik gestopt ben met mijn pil was ik ook heel erg onregelmatig, terwijl ik vroeger (voor ik de pil nam) heel regelmatig was (ge kon er uw horloge op juist zetten :wink: ).
En nu we zwanger wilden raken werden mijn cyclussen als maar langer (echt frustrerend). Enfin, na 7 maanden was het dan toch prijs!!!!!

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 06 aug 2006, 10:03

Chantal, weet je al iets meer??
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29

Bericht door Chantal » 06 aug 2006, 11:07

Ambertje schreef:Chantal, weet je al iets meer??
Ik ben nog steeds niet :twisted: . We wachten nog af tot donderdag en dan ga ik een test doen.
Groetjes Chantal



Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 06 aug 2006, 12:11

succes

btw mooie avatar. Is dat jouw hond? Wij hebben er ook zo eentje maar dan een chocoladekleur
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29

Bericht door Chantal » 06 aug 2006, 12:43

jong moederke schreef:succes

btw mooie avatar. Is dat jouw hond? Wij hebben er ook zo eentje maar dan een chocoladekleur
Ja dat is onze hond :D :D
Groetjes Chantal



Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 06 aug 2006, 18:11

t'is een mooie hond ik zie da graag.hopelijk kan je donderdag zeggen dat je zwanger bent,succes in ieder geval.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 06 aug 2006, 18:15

kyrodu schreef:
sandy schreef: Bwa, we doen nu niet moeilijk :lol:
Neen mijn dochter deed moeilijk,nog een sjanse dat ik net in zwangerschapsverlof was.
Want ons madam kon geen 4 weken meer wachten om ons te zien. :lol:

En stressen heb ik van de tweede en derde mogen doen.
Vooral van dien laatsten dan.
Was verdorie 14 dagen overtijd en diene test bleef maar zeggen dat ik niet zwanger was.
Heb dan bloed laten trekken,en wist dan rap hoe laat het was. :lol:
Hoe kan dat nu?
Ik ben ook al enkele dagen overtijd, was ook altijd heel stipt behalve nu.
Heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief.
Wil dat dan zeggen als ik eind volgende week mn regels nog niet heb dat ik dan best nr dokter ga om bloed te laten trekken?

Hey Chantal, ik voel heel erg met je mee, we zitten in hetzelfde senario :?

Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29

Bericht door Chantal » 07 aug 2006, 17:15

Muisje schreef:
kyrodu schreef:
sandy schreef: Bwa, we doen nu niet moeilijk :lol:
Neen mijn dochter deed moeilijk,nog een sjanse dat ik net in zwangerschapsverlof was.
Want ons madam kon geen 4 weken meer wachten om ons te zien. :lol:

En stressen heb ik van de tweede en derde mogen doen.
Vooral van dien laatsten dan.
Was verdorie 14 dagen overtijd en diene test bleef maar zeggen dat ik niet zwanger was.
Heb dan bloed laten trekken,en wist dan rap hoe laat het was. :lol:
Hoe kan dat nu?
Ik ben ook al enkele dagen overtijd, was ook altijd heel stipt behalve nu.
Heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief.
Wil dat dan zeggen als ik eind volgende week mn regels nog niet heb dat ik dan best nr dokter ga om bloed te laten trekken?

Hey Chantal, ik voel heel erg met je mee, we zitten in hetzelfde senario :?
Ik ben vandaag 12 dagen overtijd :? :?
Groetjes Chantal



Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 07 aug 2006, 17:16

Chantal schreef:
Ambertje schreef:Chantal, weet je al iets meer??
Ik ben nog steeds niet :twisted: . We wachten nog af tot donderdag en dan ga ik een test doen.
amai gij hebt geduld :D maar elke dag langer zonder :evil: is meer kans dus ik HOOP dat het zzover is - en dat de natuur niet met je gevoelens aan 't spelen is.
Afbeelding
Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 07 aug 2006, 18:23

Heb je nog steeds geen test gedaan????

Ik denk er aan om volgende week bloed te laten trekken bij dokter als mn regels er nog niet doorkomen.

Ik ben altijd heel erg stipt.
En heb serieuze krampen gehad (dacht van yes daar zijn ze dan, maar nope), hoofdpijn, pijn in mn onderrug ...


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”