Een soort van countdown

Moderators:Welcome, Moderators

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55
Een soort van countdown

Bericht door Sarah » 23 feb 2005, 10:09

Guy en ik zijn van in januari aan het proberen voor een tweede. Bij Lani lukte het van de eerste keer maar nu lijken we toch wat geduld te moeten hebben. Ik was er bijna zeker van dat ik zwanger was, tot ik gisteren wat donker slijm verloor. Vandaag is het al wat meer dan een beetje donker slijm, dus morgen heb ik gegarandeerd mijn maandstonden. We zijn alletwee wat teleurgesteld maar we blijven oefenen! :wink:
En om mijn gedachten wat te verzetten wil ik hier een soort "dagboek" bijhouden. Hopelijk hebben we volgende maand meer geluk, maar dat zullen jullie dan hier wel lezen. :)


Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 23 feb 2005, 10:15

Hallo,

Ik zou zeggen: loop er niet te veel mee bezig. Natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan, hé.
Je bent daar automatisch mee bezig, maar je mag er niet in overdrijven.

Ik was van mijn eerste ook direkt zwanger. Bij mijn tweede heeft het 8 maand geduurd, en bij mijn derde 4 maand eer ik zover was.
En vooral ook bij mijn tweede door er te veel mee bezig te zijn.

Veel succes. Groetjes.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 23 feb 2005, 10:18

Ik gaa het hier nog een keer neerschrijven, zo kan iedereen het nog eens opnieuw lezen en het is messchien ook nuttig voor de nieuwe leden van het bf.

Als een vrouw de pil neemt, dan neemt zij mannelijke hormonen.
tegen dat die volledig uit je lichaam zijn, kan dit heel makkelijk een jaar duren.
Ondertussen naa de pil stop voelen de meeste vrouwen de raarste dingen, daarbinnen!!
Dat is ook alweer normaal!!
Dat zijn je eigen hormonen die het heft overnemen en dat laten voelen ook!
Dan denken sommige vrouwen dat ze zwanger zijn meteen naa de pilstop!!
Logisch want wat voel je??
Misselijkheid, krampen hoofdpijn en zelfs acne!!
Want de pil zorgt ook voor eed ndeftige cyclus.
Zonder buikpijn, netjes op tijd..
Als je de pil dan stopt ja natuurlijk, dan ben je die controle kwijt en
heeft je lichaam tijd nodig om het zelf weer in balans te brengen!!

Ik weet natuurlijk wel dat er wel sommige vrouwen zijn, die de pil stoppen
en een maand of twee later zwanger zijn!!
Laten we deze vrouwen dan maar bofkonten noemen!!
Maar een goed gemiddelde is zeker 6 a 7 maanden!!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 23 feb 2005, 10:18

Ik probeer er echt niet veel aan te denken maar soms, als je hier zo thuis zit, heb je niets anders om aan te denken, he? En telkens als ik eraan denk, zeg ik tegen mezelf "komaan Sarah! Niet aan denken!" :D
Maar bij Lani dacht ik er ook elke dag aan en dan is het wel gelukt. :?
En bij Lani heb ik eerst 5 jaar de pil genomen en dan was het direct prijs. Nu heb ik maar een 6 maandjes de pil genomen en ben al van oktober gestopt.
Afwachten, afwachten, afwachten,...

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 23 feb 2005, 10:23

Of je er nu aan denkt of nie, als het zover is dan is het zover he :lol:
Da komt wel!!!
Ik duim allesinds voor ulle :)
Laat dat dagboek maar komen :wink:

Groetjes,
Isake
Afbeelding
Afbeelding


Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 23 feb 2005, 12:16

janewaye schreef: Ik weet natuurlijk wel dat er wel sommige vrouwen zijn, die de pil stoppen
en een maand of twee later zwanger zijn!!
Laten we deze vrouwen dan maar bofkonten noemen!!
Maar een goed gemiddelde is zeker 6 a 7 maanden!!
Als dat klopt (min of meer) kan het pas in april prijs zijn. Laat ons hopen...

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 23 feb 2005, 15:11

Als ik jou was, dan zou ik nog langer rekenen.. De dokter zei tegen mij dat het normale gemiddelde tussen de 6 maanden en het jaar ligt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 24 feb 2005, 13:43

Ik heb het vandaag weer even moeilijk. Guy heeft "babyboom" voor me opgenomen en ik heb het dan daarnet gezien.
De hele tijd met tranen in mijn ogen gezeten, met het gedacht "ik wil het zo graag"
Ik heb me voorgenomen om nog alleen tijdens mijn maandstonden te "treuren" en daarna begint een nieuwe cyclus en een nieuw begin. Ondertussen geniet ik van mijn meisje, die vandaag wel wat lastig is. Ik krijg niet genoeg van haar hoge stemmetje, die blauwe oogjes en die zachte haartjes. Gelukkig heb ik haar nog.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 24 feb 2005, 13:52

Denk je dat je de enige bent??
Noppes hoor!!
Zelfs een vrouw als ik die al zo veel kinderen heeft, keek er iedere maand naar uit om maar geen maandstonden te krijgen!!
Ik ben gestopt met de pil in juni en nu 9 weekjes zwanger.
En zelfs mijn eigen huisdokter heeft gezegd dat nogal redelijk rap gebeurd was!!
Maar weet je wat??
flink euh "klussen "??
is eigenlijk zeer plezant en geniet gewoon nog maar van Kleine Lani!!
Want die zal rap groeien!!
Nog een klein tipje, maar die zal niet veel waard zijn denk ik...
Niet te veel aan denken!!
probeer het van je af te zetten en reken op niks voor mei of zelfs juli.
gewoon genieten van je baby, Lani en verder gaan!!
De dingen waarop men zit te wachten, wel die nemen meer tijd!!

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 24 feb 2005, 15:16

Sarah schreef:Ik heb het vandaag weer even moeilijk. Guy heeft "babyboom" voor me opgenomen en ik heb het dan daarnet gezien.
De hele tijd met tranen in mijn ogen gezeten, met het gedacht "ik wil het zo graag"
Ik heb me voorgenomen om nog alleen tijdens mijn maandstonden te "treuren" en daarna begint een nieuwe cyclus en een nieuw begin. Ondertussen geniet ik van mijn meisje, die vandaag wel wat lastig is. Ik krijg niet genoeg van haar hoge stemmetje, die blauwe oogjes en die zachte haartjes. Gelukkig heb ik haar nog.
Maar meiske toch, kop omhoog he, da komt wel!
Ik weet nog toen wij aan het proberen waren, mijn vriendin die was gestopt met de pil en een maand erna was het al prijs (ben nu meter van haar kindje trouwens geboren 1/1/2005), bij mij was het drie maand na mijn spiraaltje, maar ik had het er die eerste maanden ook heeeeeel moeilijk mee hoor toen ik telkens mijn maandstonden kreeg, dus ik weet hoe het is en ik denk dat er vele in dit geval zijn hoor, van mijn eerste heeft het 8 maand geduurd!
Ge moet zo denken, is het deze maand nie, volgende maand beter!!!!!!!!
Hele dikke bees
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 24 feb 2005, 16:03

janewaye schreef:Denk je dat je de enige bent??
Noppes hoor!!
Zelfs een vrouw als ik die al zo veel kinderen heeft, keek er iedere maand naar uit om maar geen maandstonden te krijgen!!
Ik ben gestopt met de pil in juni en nu 9 weekjes zwanger.
En zelfs mijn eigen huisdokter heeft gezegd dat nogal redelijk rap gebeurd was!!
Maar weet je wat??
flink euh "klussen "??
is eigenlijk zeer plezant en geniet gewoon nog maar van Kleine Lani!!
Want die zal rap groeien!!
Nog een klein tipje, maar die zal niet veel waard zijn denk ik...
Niet te veel aan denken!!
probeer het van je af te zetten en reken op niks voor mei of zelfs juli.
gewoon genieten van je baby, Lani en verder gaan!!
De dingen waarop men zit te wachten, wel die nemen meer tijd!!


Ik weet wel dat ik niet de enige ben maar ik kan er hier alleen over praten. Onze familie en vrienden moeten het nog niet weten dat we met een tweede bezig zijn (al heeft Guy het al tegen een paar maten vertelt. Grrrrr! Mannen!!!)
Met mijn moeder kan ik er ZEKER niet over praten. En als je hier zo thuis zit, met alleen een kindje waarmee je een brabbeltaal moet praten, weegt het soms wel door.
Met Guy kan ik ook niet echt praten. Zoals een man betaamd veegt hij mijn problemen en zorgen van tafel. Als was het niets. Want mannen hebben geen problemen, he? :roll:

Ik heb ook een ander forum waarop ik zit en daar lucht ik mijn hartje ook wel eens. Dat doet ook wel deugd, want die "kennen" me al bijna 2 jaar.

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 24 feb 2005, 16:42

Hé Sarah, soms zit het je echt wel hoog hé meisje, dat je weeral eens ongesteld bent geworden ... ik wist dat je graag een 2de wou, maar niet dat de drang zo groot was ! In ieder geval, je weet dat je tegen ons altijd je hart mag uitstorten hé, want die kleine Lani, die zal wel niks zinnigs terugzeggen over dit onderwerp ?
Bij mij is de drang naar een derde ook groot, zeker als ik naar babyboom gekeken heb, want dan komen er zoveel emoties los ! Vooral omdat het voor mij ook een hele toffe periode was, toen ik eraan meedeed.
Bij mijn ouders moet ik er ook niet over praten hoor, over nog een kindje, ik heb het zo eens gezegd dat ik dat wel zag zitten en mijn ma heb ik bijna naar 't kliniek moeten voeren met een hartaanval ... Triestig, 't is precies of ik moet geen derde meer kopen, want ik heb toch al mijn koningswens ! Maar als ik er nou nog graag 1tje heb, daar heeft toch niemand zaken mee ?
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 24 feb 2005, 17:46

Hihihi, ons moeder is ook zo. Zij heeft altijd gezegt dat als ik eerst was geweest, ze nooit een tweede meer gewild zou hebben. Ze wou zo graag een meisje. Nu ik als eerste kind een dochtertje heb, neemt ze natuurlijk aan dat ik geen tweede meer moet hebben. "Je hebt tenslotte een meisje" :roll: Terwijl we eigenlijk gingen voor een jongen :lol: Maar nu ik een meisje heb, wil ik best nog wel een meisje bij. Het zijn net kleine poppemietjes, heel leuk om aan te kleden enzo. :D Natuurlijk mag het ook een jongen zijn, dan hangt die misschien meer aan mij. Want Lani is een echt papa's kindje! :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 25 feb 2005, 08:07

Greetje,Laura en William schreef:Triestig, 't is precies of ik moet geen derde meer kopen, want ik heb toch al mijn koningswens ! Maar als ik er nou nog graag 1tje heb, daar heeft toch niemand zaken mee ?

Ja, hier is het helemaal hetzelfde! Wij hebben bijna niemand verteld dat we een zoontje gingen krijgen, en weet je wat Filip zijn bomma zei: "Het is te hopen dat het een jongetje is, dan kunt ge stoppen." En achteraf toen Karsten er was, toen zeiden ook heel veel mensen dat we nu eentje van elk hadden, dus konden we stoppen.. Filip heeft heel dikwijls geantwoord dat we voor er minstens 4 gaan :D , je moest hun gezicht zien :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 25 feb 2005, 09:05

ik ben voor de tweede keer gehuwd en mijn zoontje van 5, allé, bijna 5 :lol: is uit mijn eerste huwelijk.
Toen ik mijn huidige echtgenoot heb leren kennen en da we zeiden da we gingen trouwen zei een dame (geen familie zelfs) tegen mij ' ge moet toch zien dat er geen kinderen meer komen, ge moet geen bastaards kweken, dat zou schandalig zijn ' !!!!! Heb toen geantwoord dat ik geen hond was !
Wij zij heeeel gelukkig met de zwangerschap en er zullen er zeker nog volgen!
Mss nie onmiddelijk maar er zal toch geen 5 jaar tussen zijn!
Gewoon uw hart volgen en niet iemand anders laten beslissen voor u!!!!

Groetjes,
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 25 feb 2005, 09:30

Amai Isake, wat een reactie ???!!! Verschrikkelijk gewoon !!!
Maar ook reacties van familie kunnen soms echt cru zijn , niewaar ?
Bij mij is het gewoon ons ma die dan zegt:
3? zijt ge zot ? ge kunt nu nog nie sparen, en ge werkt allebei voltijds, met een 3de ga da nie meer gaan ... en wat met den opvang ? en als ze ziek zijn, da kost handen vol geld ... en dan kunt ge ze later niks meegeven, zoals wij bij jou hebben gedaan hoor (ik heb van mijn ouders mijn trouwfeest gekregen, wat startkapitaal voor onze verbouwingen en mijn ingerichte keuken ...), en ge staat er zo dikwijls alleen voor ! want Benicio is altijd weg, werken of voetbal , en dan zit ge daar met 3 kinderen, ge hebt nu al genen tijd voor jezelve ...
Weet ge, mijn verstand zegt dat ze ergens een punt heeft, maar mijn hartje .... Sarah, ik denk dat wij beiden op dezelfde golflengte zitten ...
Benicio zou ook wel meerdere kinderen willen, maar wil blijkbaar ook geen knopen doorhakken...
Zucht ...hoe geraak ik hier uit ???
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 25 feb 2005, 09:45

Hey Sarah en al de anderen die aan het proberen zijn,

Gewoon rustig afwachten (en blijven oefenen natuurlijk :D ), op een keer zal het wel prijs zijn.. En in tussentijd kom je hier maar klagen, je frustraties afschrijven,... Het heeft geen zin om alles op te kroppen. En hier zijn luisterende oren genoeg!!!

Groetjes..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 feb 2005, 12:28

Toen ik tegen ons moeder zei dat ik wel graag 4 kindjes wou, verklaarde ze me altijd voor zot! :lol:
Soms twijfel ik ook nog wel, meestal als Lani een minder dagje heeft. En ook als ik terug denk aan mijn zwangerschap. Die was echt zwaar, met veel pijntjes en kwaaltjes. Ik hoop dat het de volgende keer niet zo is.

Nu heb ik al 3 dagen mijn regels. Nu ja, het is raar, hoor. Ik verlies wat donker slijm en "slijmdraadjes" (ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen). Het is wat aan de bruine kant en helemaal niet zoveel. Een paar lekjes per dag, om het vies te zeggen. Frustrerend! Misschien toch een testje kopen of nog afwachten?

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 feb 2005, 12:31

Greetje,Laura en William schreef: Benicio zou ook wel meerdere kinderen willen, maar wil blijkbaar ook geen knopen doorhakken...
Zucht ...hoe geraak ik hier uit ???
Gewoon de natuur afwachten? Als het zo moet zijn, zal het wel gebeuren. Ik zie trouwens op 9 maand dat je weer wat laat bent...? Wie weet...? :wink:

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 25 feb 2005, 13:04

Nee hoor sarah, ben niet laat ... 'k heb alleen ook zo'n slijmverlies,licht rozig, ik denk dat mijn regels morgenvroeg pas goed gaan doorzetten. Soms overkomt mij da nog, moeilijk om m'n cyclus te bepalen hoor !
Maar bij jou is het misschien wel prijs, wie weet ? In ieder geval duim ik voor je !
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 feb 2005, 13:06

Greetje,Laura en William schreef:Nee hoor sarah, ben niet laat ... 'k heb alleen ook zo'n slijmverlies,licht rozig, ik denk dat mijn regels morgenvroeg pas goed gaan doorzetten. Soms overkomt mij da nog, moeilijk om m'n cyclus te bepalen hoor !
Maar bij jou is het misschien wel prijs, wie weet ? In ieder geval duim ik voor je !
Ik weet niet... Het is het soort slijmen die ik verlies op het EINDE van mijn maandstonden, daarom dat ik het zo raar vind. Precies meer vuiligheid dat eruit komt. :?
Stom dat er geen handleiding bij je lichaam is, he? :lol: :wink:

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 25 feb 2005, 13:10

Hihi, zou handig zijn hé, een handleiding !
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 feb 2005, 13:14

:lol:
Ja, erg handig!
Met vanachter een klein registertje;
voor krampen, ga naar pagina 5
voor pijntjes, ga naar pagina 10
...
Dat zou veel beter zijn dan altijd maar geld betalen aan een vreemde die aan je lijf prutst om dan te zeggen "sorry, ik vind niets. dat is dan 25 euro" :roll:
Ik ben voor mijn zwangerschap eens naar het ziekenhuis gegaan omdat ik wat last had van mijn onderbuik. Het was pijn gepaard met zwellingen, heel raar (ik heb het nu trouwens nog) Ik liet een echo uitvoeren, bloed trekken, ... En dan zeggen ze "sorry, we vinden niets verkeerd" en toen vroeg ik wat ik nu eigenlijk moet doen tegen die pijn, haalde ze haar schouders op en zei "als we niets kunnen vinden, kunnen we er niets aan doen." Tja, daar sta je dan, he?

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 25 feb 2005, 13:22

Ik ga niet zo graag naar de gyne , alleen als ik zwanger ben, hihihi.
Meestal ga ja daar maar inderdaad heen en dan zien ze niks, of ze weten net zoveel als jij ...
Och, maar beter zo dan dat ze iets heel ernstig ontdekken, zeg ik altijd maar ...
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 feb 2005, 13:26

Greetje,Laura en William schreef:Ik ga niet zo graag naar de gyne , alleen als ik zwanger ben, hihihi.
Meestal ga ja daar maar inderdaad heen en dan zien ze niks, of ze weten net zoveel als jij ...
Och, maar beter zo dan dat ze iets heel ernstig ontdekken, zeg ik altijd maar ...
Ik ga alleen naar de gyn als ik zwanger ben. Voor de rest heb ik daar niets te zoeken. Ik onderzoek zelf dagelijks mijn borsten (borstkanker zit in de familie) en jaarlijks laat ik mijn bloed trekken en onderzoeken op vanalles en nog wat, zelfs op aids (je weet maar nooit, he)
Gelukkig is mijn gyn "ne rappe" :D Wij waren daar altijd op een kwartiertje altijd binnen en buiten. Hij maakt er geen onnodige woorden aan vuil en hij houd het kort en goed.
Mijn eerste keer dat ik naar een gyn ging, was verschrikkelijk. Die man had overal, van de grond tot het plafond, spiegels hangen. Hij was onbeschoft en ongeduldig én het was er koud!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 feb 2005, 13:30

Vanessa van op 9 maand denkt dat mijn bloed verlies misschien door innesteling is.
Denken jullie dat ook? Heb je dan zo'n bruinig bloedverlies???

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 25 feb 2005, 13:32

Ik heb dit zelf nooit gehad, dus ik weet het niet. Maar ik begrijp dat als je echt zwanger wilt zijn dat je dan alle tekens zo gaat interpreteren dat het wel kan lijken dat je zwanger bent. Ik hoop alleen maar dat je nu niet te hard gaat hopen en dan vreselijk teleurgesteld gaat zijn als het niet zo is. Wacht rustig af en zie wat er gebeurt..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 25 feb 2005, 13:33

Spiegels ? yek ! Zou mezelf niet graag in die stoel zien hangen ...
Mijn eerste gyne had ik toen ik 12 was, omwille van het teveel aan bloedverlies. Was wel een grappige man, eerste keer bleef hij met zijn witte jas tussen de deur steken en ging verder, hihihi
Dan heb ik jaren niet naar de gyne gegaan, maar toen ik getrouwd was had ik dokter Hoeterickx genomen. Een hele stille man, daar moest ge alles uit sleuren. Maar hij heeft me wel goed geholpen om William op de wereld te zetten.
En tijdens mijn zwangerschap van Laura ben ik bij dokter Pannemans op consultatie gegaan. Maar die was niet van wacht toen ik moest bevallen en toen had ik dokter Wuyts, een hele lieve vrouwelijke gyne. Ik denk dat ik met der tijd ook naar haar ga gaan, 'k weet het nog nie.
Amai, als ik dat zo lees, ben ik ne gyne-hopper :lol:
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 feb 2005, 13:34

Ja, nee, ik vroeg het me eigenlijk gewoon af. Ik ben niet echt meer aan het hopen, ik heb er al vrede mee genomen dat het niet voor deze maand is.

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 25 feb 2005, 13:35

Sarah, ik zou ook niet te hard hopen, maar een innestelingsbloeding kan natuurlijk hé. Ik heb dat met Laura nog gehad op 11 weken zwangerschap.
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”