Wat moet ik doen??

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg
Wat moet ik doen??

Bericht door Ambertje » 21 jul 2006, 12:30

Hoi allemaal,

ik zit met een probleempje en natuurlijk is het weekend zodat ik niks aan de dokter kan vragen.
Ik ben pas pas bij de gyne geweest omdat ik een hele lange cyclus heb (om en bij de 50-60 dagen). Zijn advies was om eerst mijn :twisted: op te wekken en dan met chlomyd te beginnen om een eisprong te induceren.

Nu heb ik vorige week maandag mn laatste pilletje genomen om mn :twisted: te laten komen, normaal moesten die er dan binnen de week zijn. Gisteren (dus 1,5 week na mn laatste pilletje en dag 49 van mn cyclus) had ik bruinverlies dus ik dacht dat mn regels gingen doorkomen. Maar ondertussen zijn ze nog niet fantsoenlijk doorgekomen! Bij mij is het normaal als ik de eerste dag alleen wat bruinverlies heb maar de 2de dag heb ik normaal wel bloedverlies en krampen en zo. Nu niks, alleen wat bruin slijm (excuus voor de details). :shock:

Normaal zou ik nu gewoon wachten en eventueel maandag eens naar de dokter bellen maar normaal moet ik morgen beginnen met chlomyd (op dag 3 van mn cyclus). Ik weet niet of het kwaad kan om die chlomyd te nemen terwijl het misschien niks is.

En zeker omdat ik een beetje in mn achterhoofd hou dat ik misschien toch zwanger zou kunnen zijn (kans is klein ma toch). Die pillen voor mn regels te krijgen zouden daar geen invloed op hebben (op de zwangerschap) maar hoe zit het met chlomyd?

Heeft iemand hier ervaring mee en wat zouden jullie doen?

groetjes!!!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding


Gebruikersavatar
bezeke555
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 nov 2005, 13:18
Locatie:boechout
Contacteer:

Bericht door bezeke555 » 21 jul 2006, 12:40

ik heb hier geen ervaring mee, maar persoonlijk zou ik wachten met die chlomyd tot je met de dokter hebt gesproken...

allee zo zou ik het doen, zou geen risico's nemen :wink:
groetjes en dikke knuf
wen (bezeke555)

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 21 jul 2006, 15:24

als je niet zeker bent dat je zwanger zou kunnen zijn dan zou ik eerst je dokter og gyn raadplegen dat staat ook op de bijsluiter van clomid ik neem dit ook.Maar lees eens de bijsluiter van clomid,maar toch zal je moeten bellen naar de dokter of gyn dat staat er ook zo in dat je het niet zo maar mag nemen indien je denkt dat je zwanger bent.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 21 jul 2006, 21:10

Het is op dit moment wel moeiljik om naar de dokter te bellen want vandaga is een feestdag en morgen is het weekend. Zitten die dan?
Ik heb ondertussen niks meer van mn regels, geen krampen of niks. Ik denk toch dat ik morgen eens een testje ga doen, gewoon om zeker te zijn. En als die test negatief is (waarschijnlijk gaat dat zo wel zijn) dan ga ik het denk ik niet nemen en maandag maar eens bellen.
In ieder geval bedankt voor de raad!!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 21 jul 2006, 22:18

Je hebt toch altijd een gyn van wacht? Bel eens naar het zh en leg je situatie in het kort uit. Bel als je kan naar het verloskwartier en dan gaat er mss zelfs een vroedvrouw kunnen helpen...of je doorverbinden met de gyn van wacht.
Veel succes.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 22 jul 2006, 10:14

Ik ben nu aan het wachten tot mn ventje eindelijk wakker is en dan gaan we testen. Ik probeer mij voor te bereiden op een negatieve test maar ik weet nu al dat ik toch heel teleurgesteld ga zijn. (moest het toch positief zijn, weten jullie het snel!!)
Heb nog altijd niks dus ik ga zeker niet beginnen met chlomyd.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 22 jul 2006, 10:44

We zullen duimen dat je positief nieuws te zien krijgt :wink: :wink:
AfbeeldingAfbeelding

Leentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 apr 2006, 21:23

Bericht door Leentje » 22 jul 2006, 12:56

En is het testje gebreurd? Hopelijk goed nieuws!

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 22 jul 2006, 15:55

Heb getest en natuurlijk was het negatief. Het loopt ook nooit niet zoals het moet bij mij hé. Ma na een goed potje janken ben ik er ondertussen alweer overheen. Het zal wel ooit lukken om een streepje op die test te krijgen zeker. :D
Heb net naar het ziekenhuis gebeld maar de gyne was er niet. maar ze zouden hem nog bellen en dan mijn vraag voorleggen dus hopelijk hoor ik er snel iets van.
Want met die Provera te nemen had ik mn :twisted: maandag al gehad meoten hebben en nog altijd niks. Wel frustrerend zunne, niet zwanger en geen :twisted: !
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 23 jul 2006, 20:28

De vroedvrouw had teruggebeld en de gyne had gezegd dat ik toch met chlomyd moest beginnen. Ik vind het wel stom da ik hem zelf nie heb kunnen spreken ma ik zie hem volgende week toch.
Wel gek dat ik toch met chlomyd ben moeten beginnen want nog steeds geen :twisted: . Zullen maandag (de 31ste) wel zien want dan meot ik voor een echo.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 23 jul 2006, 22:25

In het zh hebben ze je dan toch kunnen helpen. Je zal volgende week dan wel weer verderzien.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bezeke555
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 nov 2005, 13:18
Locatie:boechout
Contacteer:

Bericht door bezeke555 » 24 jul 2006, 22:13

vind het heel jammer dat de test negatief was, maar niet opgeven, het komt goed :wink:
groetjes en dikke knuf
wen (bezeke555)

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 jul 2006, 08:47

kop op, je niet laten gaan hé
er blijven voor gaan!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 26 jul 2006, 12:17

moed niet laten zakken je tijd komt ook wel niet opgeven zou jammer zijn kweet t'is niet plezant maar we kunnen zelf niet kiezen.veel succes en laat iets weten als je bij de gyn geweest bent.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 27 jul 2006, 18:29

Kop laten hangen doe ik zeker niet. Ik heb al gemerkt dat ik niet zo goed tegen negatieve testen kan! :P Hoezeer ik mijn eigen altijd voorhoud dat het toch negatief is, mijn gevoel blijft zo hard hopen hé. Het is dan altijd mijn verstand tegen mijn gevoel en mijn gevoel wint altijd. Met alle gevolgen vandien natuurlijk! :D Maar als mijne 'crash' door is, is het ook weer van me af!

Ik ben in ieder geval benieuwd wat de gyne gaat zeggen maandag. ik moet er al zijn om 8u15. Hij heeft mij speciaal een kwartier vroeger gezet dan hij normaal begint omdat ik moet werken en ik kan moeilijk verlof nemen. Daar weten ze van niks en voorlopig wil ik dat zo houden.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes!!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 27 jul 2006, 19:32

Hey Ambertje,

Wat spijtig voor jou zeg! Ik duim mee voor de toekomst....

Wat die testen betreft....ik ben nu niet intensief bezig met zwanger worden, maar soms denk ik wel dat het zo is en als ik dan een test doe ben ik zelfs al zo teleurgesteld als die negatief is....dus wat moet dat dan bij jou niet zijn...

Sterkte meid, en goeie moed vooruit he :wink:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 27 jul 2006, 22:28

Kop op, meid! We blijven duimen voor je :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 27 jul 2006, 23:09

JA AMBERTJE DAS WAAR BIJ WETEN ZE OOK VAN NIETS EN ZE MOETEN DA NIET WETEN OOK WANT ZE ZIJN ER WA TEGEN TEGEN ZWANGERSCHAPPEN MAAR JE HEBT TOCH RECT OP 10 DAGEN FAMIJAAL VERLOF EN ZE MOETEN NIET WETEN VOOR WAT HET IS ZE KUNNEN OF MOGEN DA NIE VRAGEN WAAROM!!
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 01 aug 2006, 18:49

Ben gisteren naar de gyne geweest maar eigenlijk was het niet nodig. Toen ik opstond had ik een leuke verrasing, :twisted: waren op bezoek gekomen! Op dag 59, zoals gewoonlijk! :)
Ben er eigenlijk wel blij om, nu weet ik tenminste waar ik sta. Ik moet nu gewoon morgen opnieuw beginnen met clomid en volgende week vrijdag opnieuw naar de gyne. En hopelijk deze keer met een goed resultaat! :D
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”