Blij !

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne
Blij !

Bericht door beam » 23 mei 2006, 17:59

Jaja, jullie zien het goed ! Mijn banners van mijn kids hebben ff plaats geruimd voor een cyclusbanner (is dit just ?). Ben vandaag eindelijk ongi geworden, ben nog nooit zo content geweest. Kan nu mijn vruchtbaarheidskalender uitrekenen.
Afbeelding

Afbeelding


Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 23 mei 2006, 21:47

Aha, zie je wel :)
Positief denken en dan kom je er!

Proficiat met je :twisted:
We zijn met zn 2 dus :-)

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 24 mei 2006, 13:47

Erg da ne mens content is als ie :twisted: is...
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 24 mei 2006, 15:28

ja als het om de reden is om zwanger te worden ben je blij dat je de :twisted: hebt he . dan kun je beginnen uitrekenen he . hopelijk mag er vlug een ander bannertje komen en kunnen we samen met je aftellen! hoeveel kindjes had jij ? 3 dacht ik he? en is dat zowat te doen ?
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 24 mei 2006, 18:44

Heb al mijn kalender wanneer ik vruchtbaar ben en zo, dus dat is ook al in orde.
Ja, we hebben drie kids en dat is heel goe te doen, vooral ook omdat ze niet vlug op elkaar volgden. Het was wel bewust om een beetje tijd tussen te laten maar voor ons tweede heeft dat wel heel lang geduurd, zo'n negen maand en van ons derde acht maanden wachttijd (ons eerst was direct).
Wat je wel hebt is meer was en strijk en een beetje goe organiseren maar ge leert da vanzelf. Ik plan ook niet te veel op voorhand want er komt dan altijd iets tussen en dan jaag je je op, ook nie goe voor de zenuwen :D . Ik neem de dagen zoals ze komen en doe dag per dag.
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 24 mei 2006, 18:52

ja bij mij volgen ze inderdaad wel snel op elkaar maar ja dan ben ik met allemaal tegelijk uit de pampers en de pap he :wink: ik ben echt benieuwd hoe het gaat zijn met drie kids. heb je bij alledrie bv gegeven?
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 24 mei 2006, 19:25

Had er niet op gelet dat je kids niet zo veel scheelden in ouderdom :) , denk dat het al zijn voor- en nadelen heeft en ne mens heeft soms nie te kiezen :wink: . Als ik dan al es vruchtbaar was, was mijn hubbie ergens in Spanje en tegen dat er dan weer es een eitje was, was de volgende maand daar al weer.
Vicky heeft bv gekregen maar na een week kreeg ze ook al een fles erbij omdat ik te "weinig" had.
Ewout heeft onmiddellijk flesvoeding gehad omdat ik niet meer wilde problemen hebben kwestie van bv geven en zo. Maar ja, heb dan verzeker zes verschillende voedingen moeten proberen tot ik het goeie had. Hij was allergisch aan vanalles en nog wat en kreeg dan netelroos.
Stine heeft dan weer bv gekregen omdat ik me dan schuldig voelde dat Ewout dit niet heeft gekregen en dan ik zo'n problemen had ermee. Dit viel reuze mee, maar met wat ik nu weet, doe ik het de volgende keer op mijn manier ! Ik mocht bijvoorbeeld geen tepelhoedje gebruiken van de vroedvrouw omdat dit niet "natuurlijk" was, met het gevolg dat ik kloven had, tepels die introkken zodanig dat ik niet kon voeden zoals het zijn moet. Van Stine liep mijn melk er zomaar uit, toen ik bezoek kreeg in de materniteit liep ik rond met een handdoek rond mij om alles op te vangen. Eens thuis was het al weer moeilijker, me hubbie was weer gans de week weg, de kids moesten naar school, bezoek, huishoudelijk werk doen en dan gaat het al wat minder met bv. Ze kreeg dan ook na een week of drie ook een fles en na vijf weken ben ik overgeschakeld naar flesvoeding (en depri dat ik daar van was :cry: ).
De volgende keer geef ik weer bv, stuur ik de geboortekaartjes veel later op en komt er bezoek wanneer het mij past !!!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 24 mei 2006, 19:26

Had er niet op gelet dat je kids niet zo veel scheelden in ouderdom :) , denk dat het al zijn voor- en nadelen heeft en ne mens heeft soms nie te kiezen :wink: . Als ik dan al es vruchtbaar was, was mijn hubbie ergens in Spanje en tegen dat er dan weer es een eitje was, was de volgende maand daar al weer.
Vicky heeft bv gekregen maar na een week kreeg ze ook al een fles erbij omdat ik te "weinig" had.
Ewout heeft onmiddellijk flesvoeding gehad omdat ik niet meer wilde problemen hebben kwestie van bv geven en zo. Maar ja, heb dan verzeker zes verschillende voedingen moeten proberen tot ik het goeie had. Hij was allergisch aan vanalles en nog wat en kreeg dan netelroos.
Stine heeft dan weer bv gekregen omdat ik me dan schuldig voelde dat Ewout dit niet heeft gekregen en dan ik zo'n problemen had ermee. Dit viel reuze mee, maar met wat ik nu weet, doe ik het de volgende keer op mijn manier ! Ik mocht bijvoorbeeld geen tepelhoedje gebruiken van de vroedvrouw omdat dit niet "natuurlijk" was, met het gevolg dat ik kloven had, tepels die introkken zodanig dat ik niet kon voeden zoals het zijn moet. Van Stine liep mijn melk er zomaar uit, toen ik bezoek kreeg in de materniteit liep ik rond met een handdoek rond mij om alles op te vangen. Eens thuis was het al weer moeilijker, me hubbie was weer gans de week weg, de kids moesten naar school, bezoek, huishoudelijk werk doen en dan gaat het al wat minder met bv. Ze kreeg dan ook na een week of drie ook een fles en na vijf weken ben ik overgeschakeld naar flesvoeding (en depri dat ik daar van was :cry: ).
De volgende keer geef ik weer bv, stuur ik de geboortekaartjes veel later op en komt er bezoek wanneer het mij past !!!
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”