eisprong

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
annemama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2006, 22:54
Locatie:oost vlaanderen
eisprong

Bericht door annemama » 17 mei 2006, 22:47

kan het zijn dat ik mijn eisprong echt voel???? ik heb dan ongelooflijke steken in mijn buik, ziek gevoel, gedurende een paar dagen, ongveer 2 weken na mijn maandstonden. tijdens die dagen heb ik dan ook verschrikkelijke hoofdpijn. gezellig hoor! en dan zou je net tegen die tijd moeten "oefenen". zucht :? en van mijn maandstonden heb ik dan helemaal niets last, moet geen enkel pilletje nemen tegen de pijn dan. wat ben ik toch een raar mens...
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 18 mei 2006, 13:07

Ikzelf voel geen eisprong maar het kan wel denk ik. Is wel goed als je ze voelt, weet je dadelijk wanneer het klustijd is! :D
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 18 mei 2006, 13:43

ik voelde men eisprong ook telkens als ik mijn pil niet nam en kon exact zeggen aan welke kant er een eitje vrijkwam. dit ging ook gepaard met hevige steken en migraine aanvallen is heel lastig he. al een sjans da ik bij deze zwangerschap en bij de vorige direkt zwanger was over den eerste heb ik twee jaar gedaan. dus heb ik 24maand telkens die pijnen gehad.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 18 mei 2006, 17:47

Ik voelde hem ook maar stond er nooit bij stil dat het dat was. Tot mijn vriendin het es zegde :)
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 18 mei 2006, 18:51

Ik voel mijn eisprong ook heel goed. Enorme steken in mijn zij. Ik kan zo voelen aan welke kant het is. Het wisselt elkaar telkens af. Dan eens links dan eens rechts. Ik kan dan gewoon niet recht lopen van de pijn, maar die pijn duurt bij mij niet meer dan een uurtje. De pijn is eens zo snel verdwenen als ze gekomen is. Deze maand had ik het op dag 18 van mijn cyclus. twee uurtjes ervoor hebben we nog geklust. Hopelijk is het gelukt :roll: :roll:
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
annemama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2006, 22:54
Locatie:oost vlaanderen

Bericht door annemama » 19 mei 2006, 12:01

oei, en bij mij houdt die pijn een paar dagen aan... misschien moet ik maar eens een afspraak maken bij de gyne???
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
annemama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2006, 22:54
Locatie:oost vlaanderen

Bericht door annemama » 23 mei 2006, 14:41

zijn jullie op voorhand naar de gyne geweest toen jullie wisten dat je zwanger wou worden?? voor een controle bedoel ik dan
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 24 mei 2006, 23:39

Ik ben in ieder geval niet gegaan. Ben wel ff langs de huisarts gegaan om wat dingen te vragen en toen heb ik een bloedonderzoek laten doen. testen op vitaminen, toxoplasmose en zo. Maar dat is ook niet echt noodzakelijk. Heb nu wel de 22ste juni een afspraak met de gyne omdat ik zo gekke cyclussen hbe. Ma hopelijk kan ik zeggen dat ik zwanger ben als ik moet gaan :D (hoop doet leven hé)
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 27 mei 2006, 18:10

ik voelde da ook nie in begin ja ge hoord da nie zo van tot ze me ook zeiden da je da kan voelen als je da hebt en nu voel ik da ook elke keer.je moet het weten hé anders denk je t'zij gewoon krampen.allé zo voel ik het toch aan.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
annemama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2006, 22:54
Locatie:oost vlaanderen

Bericht door annemama » 22 jun 2006, 14:38

voila: ik heb een afspraak gemaakt voor jaarlijks controle. ik mag in juli komen. stel je voor dat je dan net zwanger bent, zouden ze dat dan kunnen zien met een echo? ook al is het dan heeeeel pril?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 22 jun 2006, 21:16

Ik weet niet van wanneer ze een zwangerschap kunnen vaststellen via echo. Ik denk wel al heel vroeg, de gyn zal wel zien dat er 'iets' zit dat daar anders niet zit.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”