In de aanloop naar...

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg
In de aanloop naar...

Bericht door beagle » 04 apr 2006, 10:22

Ik bedacht me net dat ik hier waarschijnlijk net als zovelen zitten te denken, te hopen en te wanhopen... :roll:

Dat wachten maakt het toch allemaal zo moeilijk.
Eigenlijk zou er op dag 15 een lampje moeten beginnen branden op onze buik: groen of rood... :idea:
Dan weten we het onmiddellijk en vermijden we frustraties (en soms traantjes)

Pfff, misschien is het gewoon het effect van PMS of van nicotine-deprivatie...ik weet het niet...maar wordt er depri van :?

Hopelijk heb ik met dit berichtje niemand even neerslachtig gemaakt :wink:

Nog veel succes aan iedereen en groetjes aan al de rest! 8)

Doei
xxx
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 04 apr 2006, 10:53

hoikes

ik heb over onzen alessio 2 jaar gedaan en was er ook zeer depri van . ik dacht echt dat ik nooit meer kinderen ging krijgen en toen was ik eindelijk na 2 jaar zwanger en diezelfde maand kreeg ik een miskraam . toen was ik er helemaal het hart van in. maar mijn ventje hield me sterk en de maand erop was ik al terug zwanger.

ik geef u een goede raad geef nooit op . je moet er voor gaan je moet je moed bij elkaar rapen en depri zijn is een normale reactie .een miskraam dat doet je iets moest je der niet van afzien even of voor sommigere nen langere tijd dan ben je gevoelloos.

na regen komt zonneschijn . en de zon zal voor jou na een donkere periode ook wel weer beginnen schijnen echt waar en we duimen voor jou. en als je zo een zware periode hebt zijn wij der hier om te helpen. :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 04 apr 2006, 11:03

Bedankt voor de lieve woordjes :)

x
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 04 apr 2006, 15:34

Ik wens je zo zeer een zwangerschap toe...
Ik lees zeker mee als je ons nieuws komt brengen...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 04 apr 2006, 21:56

ja en ikke ook :D

ik begrijp je helemaal hoe je je voelt,

wij zijn ook aant proberen en hebben ook al enkele tegenslagen gehad,
het beste is eigenlijk om te proberen maar er niet al te veel aan te denken, hoe moeilijk dat ook is (ik weet het wel, ik denk er ook steeds aan)
ook ik hoop nu op positief nieuws maar na zoveel tegenslagen durf je niet meer testen of hopen op een goede uitslag omdat je bang hebt dat het weer negatief is,

maar het is zoals hier al gezegd is, na regen komt zonneschijn,

dus kop op, jou beurt komt nog wel, mijn 2 duimpjes staan omhoog voor jou

groetjes
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.


Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 05 apr 2006, 16:35

Hallo :)

Voor deze maand zit het wachten er weer op: gisteren in volle glorie ongesteld geworden (na een cyclus van 23 dagen!!!! --> 't wordt korter en korter :roll: )

Ben eigenlijk wel blij dat ik er weer vanaf ben. 't Klinkt raar hé.
Maar dat wachten en hopen....zoooooo vermoeiend :?

Ik hoop ook echt voor degene die het zooo graag willen, dat het heel snel werkelijkheid mag worden.

Iedere maand (alez, eigenlijk iedere dag) zeg ik tegen mezelf dat ik er niet aan ga denken en niet meer bezig mee ga zijn, maar je ziet het...hier zit ik weer :oops:

Ik weet niet hoe ver jullie hierin gaan, maar ik heb mezelf beloofd niet snel over te gaan tot ovulatietesten en temperaturen. Daar zou ik pas nerveus van worden (hopelijk lukt het op een 'spontane' manier :))

Nog een leuke avond aan iedereen 8)
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 05 apr 2006, 16:53

ik heb wel ovulatie testen gebruikt alleen telkens op het verkeerde moment :roll: en nu ik zwanger ben zijn de ovulatietesten positief raar he. ik heb er nog heel veel van over . zwangerschapstesten heb ik ook met hopen gebruikt niet te doen.
ik duim met je mee binnekort kan je weer gaan klussen :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 05 apr 2006, 21:49

jullie hebben gelijk ik denk daar ook iedere maand aan en ik zeg ook tegen iedereen van ik denk daar nie te veel aan maar das normaal je pakt je eigen daarop dat je er aan denk en dan zeg je zo van allé" denk aan iets anders ma bij mij is alles normaal en dan denk je toch van waarom komt da nu niet. ik leef met iedereen mee die ook aan het proberen is.

groeten
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 06 apr 2006, 11:30

Bedankt voor de antwoorden :)

Heb mezelf plechtig beloofd om er echt minder aan te denken en minder bezig mee te zijn.
Ben na de MK op dieet gegaan en heb me daar een paar maanden mee beziggehouden. Dat verplaatste mijn gedachten... (en gaf resultaat 8) )
Denk dat ik nu terug ga sporten en terug met het dieet begin.
Het klinkt misschien belachelijk, maar moet iets doen, ander word ik zot :roll:

Hopelijk wordt het stilaan wat mooier weer (en wat warmer), dat zal ons allemaal deugd doen hé :)
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Re: In de aanloop naar...

Bericht door Dagmar » 06 apr 2006, 15:19

beagle schreef:...
Hopelijk heb ik met dit berichtje niemand even neerslachtig gemaakt :wink:
...
Af en toe (of meer) een dip is heel normaal denk ik.. Kom je hart hier maar luchten zoveel je wil, voor sommige mensen is het heel herkenbaar en weten dat je niet alleen bent, geeft ook al steun hé!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 06 apr 2006, 15:22

Bedankt Dagmar :)
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 06 apr 2006, 20:13

Hoi Beagle,

bij mij zijn de :twisted: ook gisteren gekomen. Bij mij pas na 37 dagen maar ik vond het al een hele verbetering want ervoor was het 50 dagen! Het wordt dus ook korter maar nog niet zoals bij jou! Hopelijk wordt je cyclus nu niet nog korter! Maar bekijk het van de positieve kant: als het nu niet lukt, kan je heel snel aan de volgende ronde beginnen. Ik zal in ieder geval heel hard duimen!! :D

grtz!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 06 apr 2006, 20:29

Die wachtperiode is telkens opnieuw een verschrikking he...en af en toe een dipje is dan niet meer als normaal...en dan mag je hier je hartje komen luchten.

Maar ik duim heel hard dat er heel snel goed nieuws mag volgen!!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 07 apr 2006, 08:25

Ambertje: 50 dagen!!!! :o Pfff... dan mag ik nog niet klagen.
Maar zoals je zegt, het wordt korter :D , binnenkort zit jij ook aan 23 dagen....en om de twee weken uw :evil: (bij wijze van spreke hé)

Ik ben altijd heel regelmatig geweest, kon er echt mijn klok op afstellen: 28 dagen! Maar vorige maand was 't al 26 en nu 23.... Hopelijk verkort het niet nog eens.

Langs de andere kant (zoals je zegt): minder lang wachten op de volgende poging hé

Fozke: wat heb je toch een mooi dochtertje! 8)

Gisteren avond zei mijn man iets heel vertederends. Je moet weten dat hij nog met heel veel twijfels zat.
Hij is sinds begin deze week op zijn nieuw werk begonnen en daar lopen heel veel gezinnen met kleine kinderen rond. Natuurlijk werd 'm er vanaf de eerste dag mee geconfronteerd en dat heeft 'm toch wel iets gedaan. Gisteren avond zei 'm dat hij ook snel zo'n gezinnetje wilde...Twijfels weg... :wink:
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 07 apr 2006, 09:32

ik hoop dat er snel goed nieuws mag volgen...

over die cyclussen,ik kan ervan meepraten!op den duur had ik cyclussen van 19 dagen(niet echt gezond,omdat een eitje toch minstens 21 dagen nodig heeft om te rijpen)


heel veel succes!!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 07 apr 2006, 13:24

Wel leuk hé, als je man er dan ook voor de volle 100% voor gaat. Je ziet wat zo babietjes allemaal kunnen doen hé. :D
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 09 apr 2006, 16:41

Heel plezant als je manneken zo iets zegt!!!

Kan daar ook zo ontroerd van zijn...
Afbeelding


Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”