na miskraam, wanneer volgende regels???

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
kimmeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 jan 2006, 15:01
na miskraam, wanneer volgende regels???

Bericht door kimmeke » 28 feb 2006, 13:00

Hallo, ik heb een miskraam gehad op 27 januari en als ik dan gewoon 31 dagen verder tel ( zo was mijn cycus voor de zwangerschap) zou ik mijn regels de 26 februari moeten gehad hebben... Heb ze dus nog steeds niet... Is dit mss normaal na een miskraam? Nog iemand met deze ervaring? groetjes


Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 28 feb 2006, 14:50

Spijtig van je miskraam. Ik heb er geen ervaring mee maar ik kan mij voorstellen dat je lichaam nu weer een beetje in de plooi moet komen. Ik zou nog niet in paniek slaan. In ieder geval veel succes nog!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 28 feb 2006, 15:32

Vind het heel erg voor je :cry: Lukt het een beetje?

Na mijn miskraam zei de dokter dat mijn regels ofwel heel regelmatig terug konden komen ofwel onregelmatig (lang wachten). Dat is niet te voorspellen.

Ik heb ze juist 28 dagen nadien gekregen en deze cyclus was opnieuw stipt 28 dagen.

Geef het nog een beetje tijd, het komt in orde :wink:
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 28 feb 2006, 17:49

Hoi, ik wens je alvast heel veel sterkte met je verlies. Ikzelf heb een miskraam gekregen op 17 december 2005. De gynaecologe zei dat het wel een tijdje kon duren voor ik weer ongi zou worden. Het was ook mogelijk dat het gewoon op tijd zou komen.