na miskraam, wanneer volgende regels???

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
kimmeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 jan 2006, 15:01
na miskraam, wanneer volgende regels???

Bericht door kimmeke » 28 feb 2006, 13:00

Hallo, ik heb een miskraam gehad op 27 januari en als ik dan gewoon 31 dagen verder tel ( zo was mijn cycus voor de zwangerschap) zou ik mijn regels de 26 februari moeten gehad hebben... Heb ze dus nog steeds niet... Is dit mss normaal na een miskraam? Nog iemand met deze ervaring? groetjes


Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 28 feb 2006, 14:50

Spijtig van je miskraam. Ik heb er geen ervaring mee maar ik kan mij voorstellen dat je lichaam nu weer een beetje in de plooi moet komen. Ik zou nog niet in paniek slaan. In ieder geval veel succes nog!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 28 feb 2006, 15:32

Vind het heel erg voor je :cry: Lukt het een beetje?

Na mijn miskraam zei de dokter dat mijn regels ofwel heel regelmatig terug konden komen ofwel onregelmatig (lang wachten). Dat is niet te voorspellen.

Ik heb ze juist 28 dagen nadien gekregen en deze cyclus was opnieuw stipt 28 dagen.

Geef het nog een beetje tijd, het komt in orde :wink:
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 28 feb 2006, 17:49

Hoi, ik wens je alvast heel veel sterkte met je verlies. Ikzelf heb een miskraam gekregen op 17 december 2005. De gynaecologe zei dat het wel een tijdje kon duren voor ik weer ongi zou worden. Het was ook mogelijk dat het gewoon op tijd zou komen.
Ik had voordien een cyclus van 31 dagen. De eerste keer na mijn miskraam was dit 32 dagen. Anderhalve week geleden zijn de :twisted: er dan weer doorgekomen na 27 dagen. We zijn ondertussen aan de derde ronde begonnen. Het heeft allemaal een beetje zijn tijd nodig denk ik. Gewoon afwachten... meer zal je momenteel niet kunnen doen. Nog heel veel sterkte !!! :wink: :wink:

groetjes cindy
AfbeeldingAfbeelding

kimmeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 jan 2006, 15:01

Bericht door kimmeke » 02 mar 2006, 22:35

het kan dan blijkbaar nog even duren voordat mijn regels gaan doorkomen, ik heb ze nu nog steeds niet!
Ik voelde me vorige keer echt raar, voelde dat er iets ni klopte, was dus zwanger! en dat gevoel heb ik nu dus niet....
Heb ook liever dat ik nu niet zwanger ben, ben bang dat niet alles terug inorde is en wil niet weer het verdriet van een miskraam meemaken... en aan Ambertje, je woont blijkbaar niet ver van me af, ik ben van zonhoven... groetjes


Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 03 mar 2006, 14:18

Ik heb vroeger ook 4 jaar in Zonhoven gewoond! Ben er zelfs in het lager naar school geweest.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

kimmeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 jan 2006, 15:01

Bericht door kimmeke » 09 mar 2006, 20:28

Ik ben ook naar school geweest in zonhoven , ik ben van het jaar 1984... Groetjes

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 10 mar 2006, 20:21

Ik ben van 81, dus net een paar jaartjes ouder.
Ben je ondertussen al ongi geworden? Ik ben in januari met mn pil gestopt en toen heb ik een cyclus gehad van 50 dagen. Nu zijn we dus aan onze 2de poging bezig en ik hoop dat het deze keer niet zo lang gaat duren (ofwel juist heel lnag, laat ons zeggen: 8 maanden :)
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

kimmeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 jan 2006, 15:01

Bericht door kimmeke » 16 mar 2006, 12:41

ik ben zwanger!!!!! yoepieeee!!!! Vandaag naar gyne, ben best bang, hoop da alles inorde is! Groetjes

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 16 mar 2006, 12:48

het zal wel in orde komen. voor onzen alessio heb ik ook een miskraam gehad de maand erachter was ik dan zwanger van ons alessiooke :wink: en hij is nu 2,5jaar :!:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 16 mar 2006, 12:51

Idem hier. In mei vorig jaar miskraam gehad en nu al bijna 7 maanden zwanger, uitgerekend voor eind mei van dit jaar. Het hoeft niet altijd opnieuw mis te gaan na een vorige miskraam hoor. Ik was ook heel bang in 't begin van deze zwangerschap, maar die onzekerheid verdwijnt en elke keer je een echo krijgt of gewoon de hartslag hoort bij de huisarts of vroedvrouw krijg je meer en meer zekerheid. Probeer je er niet te druk in te maken, ik deed het ook en het is meestal nergens voor nodig!
Breng ons straks maar een verslagje na je bezoek aan de gyn! :wink:

kimmeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 jan 2006, 15:01

Bericht door kimmeke » 16 mar 2006, 12:51

Ook Vlak erna? Ik heb die miskraam dus gehad op 27 jan en sinds toen geen regels meer! Mag je dan vanaf die 27 ste beginnnen tellen of hoe was dat bij jouw?
Mijn bloed gaf duidelijk aan dat ik zwanger ben! Groetjes, dat het ma snel 18u is!

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 16 mar 2006, 12:59

Ik heb na de miskraam nog 2 keer mijn regels doorgekregen, ik was dan ook van plan de pil terug te nemen, omdat ik eigenlijk even geen zin meer had in zwanger zijn, maar dan bleek het toch raak te zijn. Begin oktober heb ik dan bloed laten trekken en toen bleek ik al bijna 7 weken ver te zijn.
De gyn zal via het beeld op de echo bij jou dan bepalen hoe ver je bent, want aangezien je je regels niet meer hebt doorgekregen kunnen ze moeilijk bepalen wanneer je eisprong geweest is. En ook aan de hand van hcg in je bloed kunnen ze zien hoever je bent hoor. Ik was ook niet zeker van de datum van mijn laatste regels in augustus, dus aan de hand van de bloedproef wisten we het dan.
Succes!

kimmeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 jan 2006, 15:01

Bericht door kimmeke » 16 mar 2006, 13:10

ik heb vorige week donderdag, nu exact een week dus bloed laten prikken en toen was mijn hcg 400
Bij die miskraam had ik na een paar dagen 24 hcg toen na 2 dagen 46 en toen na 2 dagen 56 dus nu heb ik veel meer en was het ok... groetjes

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 16 mar 2006, 14:30

kimmeke proficiat alles komt wel in orde gewoon rustig blijven laat iets weten as je naar de gyne geweest bent
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 16 mar 2006, 15:16

T'komt allemaal wel goed, proficiat :lol:

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 16 mar 2006, 20:15

Kimmeke een heel dikke proficiat!!! En als je hcg deze keer zo hoog is zal alles wel in orde zijn!! Laat weten hoe het bij de gyn is geweest. En verder een heel plezante zwangerschap gewenst!!! :D
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 16 mar 2006, 21:39

Kimmeke, proficiat met je zwangerschap!!
Hopelijk laat je vlug je verslagje hier achter over hoe het geweest is bij de gyn...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 21 apr 2006, 22:53

'k Wist niet dat het zo vlug terug kon "goed" gaan na een miskraam, ik krijg hier toch een beetje hoop... Dacht al dat het weer ging maanden of jaren duren en dat zie ik eerlijk gezegd niet zitten. Nu, iedereen is anders, maar na woensdag (dan krijg ik mijn curretage) hou ik me toch ff rustig en wacht ik de volgende consultatie af en gaan we er weer voor. Duimen jullie voor mij ????

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 22 apr 2006, 13:19

tuurlijk duimen we mee,

mijn duimpjes staan omhoog,


@kimmeke, vanwaar in zonhoven ben je en welke richting heb je gevolgd in zonhoven, ik ben ook van zonhoven van 1983 en heb hier ook op school gezeten, ik heb verzorging gedaan

groetjes
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 23 apr 2006, 10:04

Bedankt Chanti !!

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 23 apr 2006, 15:55

Beam, ik zou zeker niet wanhopen hoor. En ik zal zeker heel hard duimen voor je. En ik zal woensdag aan je denken. Hopelijk is het snel terug raak. En anders kom je hier maar regelmatig je hart luchten.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 24 apr 2006, 12:07

Bedankt, Ambertje, en je kunt niet geloven hoeveel mensen uit mijn omgeving dit ook meemaakten, raar hé.
'k Ga blij zijn dat woensdag voorbij is, want 'k heb een beklemmend gevoel...

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 29 apr 2006, 09:28

Hoi Beam,

Is het woensdag een beetje meegevallen? Ik heb het niet eerder kunnen vragen want heb het nogal druk gehad en ben niet meer op het forum geraakt. Hopelijk voel je je al een beetje beter want ik kan mij heel goed voorstellen dat zoiets echt niet fijn is.
Je hoort altijd de leuke kanten van een zwangerschap maar als het mis gaat, praten mensen er niet zo graag over. Als je er zelf over begint, hoor je ook van andere mensen dat het bij hun ook misgaat. Ik ken zelf ook een paar mensen bij wie het mis is gegaan.
Maar het zal volgende keer echt wel goed gaan, het gaat immers ook heel dikwijls vlekkeloos!
Grtz
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

kimmeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 jan 2006, 15:01

Bericht door kimmeke » 01 mei 2006, 23:36

hey , het is ff geleden dat ik nog opt forum ben geweest... Ik heb ook verzorging gestudeert en ben van 84 dus zal je wel kennen... groetjes
Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 02 mei 2006, 09:02

Hoi Ambertje,
Het is nu bijna een week geleden dat de curretage plaats had en 't gaat.
Moreel is het nog een beke down, maar ja, da's normaal denk ik eh. 'k Mag mij zeker nie laten gaan, 'k zit bijna met een communicant en 'k hou mij daar nu mee bezig. 'k Heb wel nog buikpijn, pfffffffffff, da wel. En ik heb veel steun aan mijn hubbie, die is nog gans de week thuis (is nu zijn tweede week vakantie), volgende week trekt ie dan weer op, zal raar doen...

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 05 mei 2006, 21:20

Je moet het wat tijd geven. En het is wel goed dat je je nu bezig kan houden met je kinderen en de communie. Dan kan je je gedachten een beetje verzetten. En de steun van je man is natuurlijk onmisbaar! En als het nodig is, kan je hier ook altijd steun vinden hé!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 07 mei 2006, 11:25

Da's waar, steun kun je hier goed vinden :) want ik sta immers niet alleen ervoor.
'k Ga de consultatie afwachten de 18de mei en de uitslag afwachten en we zien dan weer verder.

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 23 mei 2006, 08:48

Kimmeke, hoe is het nu met jullie ???
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”