Hier zijn de dokters: dr Bollen Bart, dr Corremans Aniek, dr Hendrickx Rika, dr Ulens Frans, dr Verbeke Kaat.
Mercikes!
Moderators:Welcome, Moderators
dat klopt: harder, minder begrip,...Als je als barende mama door je gynaecoloog wordt uitgescholden, geen begrip krijgt,...dan mag je er bijna zeker van zijn dat je een vrouwelijke gynaecoloog hebt.Ambertje schreef: maar ik heb gehoord dat vrouwen soms 'harder' zijn
Bij iedereen ga je merken dat je tijd beperkt is (afhankelijk van de drukte in de wachtkamer). Een tip: probeer als eerste van de consultatie een afspraak te krijgen en zorg dat je al een kwartier vroeger daar bent. Als hij er ook is dan begint hij en dan krijg jij veel tijd. (gemiddeld 15 min, maar 5 minuten meer of minder is een enorm verschil en als er echt problemen zijn dan krijg je veel meer tijd)Ambertje schreef:Voor mij is het belangrijk dat ik er mij goed bij voel en dat de dokter naar mij luistert en mij behandeld als persoon (en nie als 'de volgende patiënt').
Dr Bollen klinkt mij dan wel goed. Ik zal zien, misschien moet ik lang wachten op een afspraak en dat ik dan toch bij iemand anders terecht kom. Want ik heb ondertussen al een cyclus van 43 dagen (and counting) en vind dit toch niet echt normaal meer.