bloeding op een raar moment (voor NOD)

Moderators:Welcome, Moderators

Lily
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 00:37
Locatie:Aarschot
bloeding op een raar moment (voor NOD)

Bericht door Lily » 21 feb 2006, 12:45

Hallo allemaal,

Mijn NOD is op 24 februari. Nu ben ik redelijk zeker dat wij op het juiste moment geklust hebben. Ook heb ik al jaren een regelmatige cyclus. (29 dagen, al altijd zo gehad, nooit pil genomen.) Maar, heel raar... enkele dagen geleden kreeg ik een bloeding. Ik vond het heel raar dat mijn regels een dag of tien te vroeg kwamen (is me nog nooit overkomen.). Wat nog vreemder is, is dat die bloeding maar een halve dag tot een dag heeft aangehouden... Terwijl mijn regels gewoonlijk langer als een week duren. Iemand die dit ook heeft meegemaakt? Ik vermoed dat ik door mag naar de volgende ronde (geen erg, dit is pas de tweede ronde dus ik geef de moed nog niet op :wink:) maar vind het nu wel moeilijk in te schatten hoe mijn cyclus nu verloopt. Ik hoop niet dat de regelmaat er nu uit is...

groetjes,

Lilyke


Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 21 feb 2006, 13:11

Misschien is het een innestelingsbloeding en ben je wel zwanger. :wink: :wink: Ik ken er eigenlijk niet zo veel van hoor, maar als je inderdaad altijd regelmatig bent geweest en ineens heb je 10 dagen te vroeg een (korte) bloeding, dan kan dit wel eens een teken aan de wand zijn. En hopelijk een goed teken !!! Ik zal alleszins duimen dat het zo mag zijn.

groetjes cindy
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 21 feb 2006, 13:14

Zelfde idee....misschien nog een paar daagjes afwachten?

Succes in ieder geval :D
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Lily
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 00:37
Locatie:Aarschot

Bericht door Lily » 21 feb 2006, 13:30

Ik denk niet dat het een innestelingsbloeding was.... Het was echt hevig, deed denken aan een menstruatiebloeding. Voor de zekerheid toch maar eens testen binnenkort dan :wink: Fingers crossed!

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 21 feb 2006, 14:08

Ik heb inderdaad helemaal geen idee hoe hevig zo'n innestelingsbloeding kan zijn. Toch blijven we duimen :wink: :wink:
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 21 feb 2006, 16:43

Ik weet niet in welke richting denken.
Innestelingsbloed is, dacht ik, oud bloed en dus ook niet helderrood van kleur.
Ik hoop toch dat je zwanger mag zijn...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”