Gezellige babbel over ...

Moderators:Welcome, Moderators

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 05 apr 2006, 11:58

Hey Ambertje, wat goed dat deze cyclus een heel stuk korter is dan de vorige! Zo gaat het de goede kant op, hè :wink:
Heb je trouwens die kruiden geprobeerd? Of wil je het eerst zo op zijn beloop laten gaan? Misschien zit je deze keer wel aan de 28 dagen...

Mijn vriendin is enkele jaren geleden ook naar Rhodos geweest. Lekker warm ginds! Zij heeft het daar heel goed gevonden!


Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 06 apr 2006, 19:29

Nee, ben nog niet aan de kruiden begonnen. Ik denk ook niet dat ik er nu aan ga beginnen omdat mijn lijf zijne draai wel schijnt te vinden. Dan zal het zonder kruiden ook wel lukken denk ik. Tenzij er kruiden bestaan om snel zwanger te worden natuurlijk! :D En nu gaan we er volledig voor hé! :D Deze maand vond ik het helemaal niet erg dat het niks was omdat anders onze vakantie op de helling stond (dan was ik juist 6 maanden en dan mag je iegenlijk niet meer vliegen) maar nu is er niets wat mij tegenhoudt. Dus hopelijk is het binnenkort voor ons alle 2 (en de rest natuurlijk ook :!: ) raak!
Nu kan ik wel eindelijk een banner maken! Maar natuurlijk lukt het nog niet om hem evoorschijn te toveren. Dadelijk nog eens wat prutsen.

Groetjes!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 07 apr 2006, 11:19

nee, ik denk niet dat er kruiden bestaan om sneller zwanger te geraken :lol: :lol:

Bij ons op het reisbureau hadden ze gezegd dat je mag vliegen tot 7 maanden zwangerschap, en daarna ook nog mits een attest van de dokter... Ik weet het zelf ook niet, wij zullen dan in elk geval ook nog niet zover zijn :wink: :?

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 08 apr 2006, 13:02

7 maanden? Oh, bij ons zeiden ze 6 maanden en daarna inderdaad ok met doktersattest. Mij maakt het nu ook niks meer uit, want zover zullen we ook niet komen! Maar hopelijk zijn we tegen dan toch een paar maandjes ver hé! :D
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 10 apr 2006, 09:37

Ja, da zou wel fijn zijn, hè :D


Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 11 apr 2006, 19:57

ja dat zou het inderdaad wel zijn. zou leuk zijn ik zal er ook aan denken
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 08 mei 2006, 11:11

Zozo, de vruchtbare dagen zitten er weer op! En ze zijn heel fijn geweest :oops: :lol:

Dit was voor ons de derde ronde, hopelijk derde keer goede keer... En zoniet, dan zal het wel voor volgende maand zijn, zeker? In juni gaan we enkele daagjes naar zee, misschien dan...

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 08 mei 2006, 11:26

allez...weer even spannend dan! :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 08 mei 2006, 21:45

Hoi veerke,

hier is het ook ff spannend. Wij zitten nu aan het einde van onze 3de ronde (stomme lange cyclus, dan duurt dat altijd zo lang. Je hebt me ondertussen al bijgehaald met aantal rondes! :D ) en ik ben echt superbenieuwd. Deze keer hoop ik er wel heel hard op, maar er is tot nu toe niks dat er op wijst dat ik wel zwanger zou kunnen zijn. Mijne cyclus is in ieder geval niet korter dan vorige maand zoals ik gehoopt had maar heel misschien is dit gewoon goed nieuws! Ik zal in ieder geval ook heel hard duimen voor jou! Wanneer zou je het weten?
Grtz :!:
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 09 mei 2006, 07:57

ben is benieuwd . hopelijk mogen jullie snel bij het lijstje van de zwangere komen :wink: ik duim in ieder geval voor jullie
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 09 mei 2006, 09:22

Normaal zou ik over een tiental dagen iets meer moeten weten, mijn nod is rond 19 mei. Mijn vriend is jarig op 22 mei, dus het zou wel fijn zijn als ik dan pos zou testen :wink:
Ik voel al vanalles ( :roll: ), maar da's gewoon het verlangen denk ik. Ofwel omdat ik er nu echt op let, terwijl dat vroeger niet zo was...
Ambertje, bij jou is het wachten ook weer bijna voorbij. Ik hoop echt dat het bij jou nu ook gelukt is! Ik duim ervoor!

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 09 mei 2006, 16:21

Hoi allemaal

Mijn NOD is ook 19 mei kunnen we samen aftellen.
En ook ik voel al vanalles.
Ik weet zeker dat mijn eisprong afgelopen zaterdag is geweest.
Ik ben nl met de 2de kuur clomid bezig en alles word daarom goed in de gaten gehouden.
Afgelopen vrijdag heb ik dan ook een positieve samenlevingstest gehad.
Dit houd in dat ze een beetje slijm weghalen bij de baarmoeder en kijken of er levende en zwemmende zaadcellen inzitten en dit was het geval.
Dus we hebben zeker weten op de juiste dagen geklust.
Nu heb ik sinds zondag (dag na eisprong) af en toe krampjes in eistokken net zoals eigenlijk als je eisprong krijgt.
Verder pijnlijke borsten.
En er kwam druppel vocht uit toen ik er net op duwde beetje wit van kleur. Ik heb dit nog nooit eerder gehad en weet ook niet of het kan wijzen op een evt. zwangerschap.
Het enige wat we kunnen doen is afwachten denk ik maar ik ben niet zo'n geduldig iemand dus dat gaat heel lang duren voor het volgende week vrijdag is.

groetjes en ik hou jullie op de hoogte.

liesl

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 09 mei 2006, 21:41

liesl en veerke ik hoop dat het voor allebij positief mag zijn t'is jullie gegund,geef zeker een seintje als je iets meer weet.
gr.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 10 mei 2006, 09:35

Waaw liesl, zou wel heel goed nieuws zijn, hè... :D

Ik heb enkele dagen een zeurderig gevoel in mijn onderbuik gehad, net alsof ik ongesteld moet worden. Gisteren heb ik een uurtje ongeveer wazig zicht gehad, daarna hoofdpijn gekregen :? Ik heb enkel 'last' van mijn borsten als ik geen bh aanheb. Ook enkele dagen dat ik 's avonds wat misselijk was terwijl ik niet anders gegeten heb als anders.

't Kan zijn dat ik nu gewoon alles meer voel omdat ik er ook let, maar het zou toch wel fijn zijn mocht het gelukt zijn, hè :wink:

Ik hoop voor ons allebei dat we deze maand zwanger zullen zijn!!
De hoeveelste ronde is dit voor jou? Bij ons is dit de derde, ben in februari gestopt met de pil.

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 10 mei 2006, 18:33

Hoi Veerke

Ik weet niet exact de hoeveelste ronde.
Dit omdat ik in oktober verleden jaar gestopt ben met de pil en pas in februari ongesteld ben geworden.
Maar dit is mijn 2de cylcus met clomid.
Dus laten we het daar maar op houden.
Ik weet eigenlijk niet of dat een zwangerschapskwaaltje is als er vocht uit tepels komt.
Maar ik hoop natuurlijk van wel.

groetjes en sterkte liesl

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 10 mei 2006, 22:34

Hoi Veerke en Liesl, ik ben eens benieuwd wat het bij jullie gaat geven. Ik zal in ieder geval heel hard duimen. Jullie hebben in ieder geval al in de juiste periode geklust dus dat is al goed hé. Ik weet ook niet of dat vocht uit je borsten een teken zou kunnen zijn maar ik hoop van wel! :D
Ik voel helemaal niks. Ben alleen af en toe een beetje misselijk geweest, allez eerder mottig dan echt misselijk.
En Liesl, ik kan geloven dat het wachten tot volgende week lang duurt, bij mij is het nog maar tot vrijdag aftellen en eigenlijk besterf ik het al van de zenuwen. Tot nu toe nog niks, ik ben ondertussen zo hard aan het hopen. Hoewel ik het beter niet zou doen want voor hetzelfde geld heb ik deze keer gewoon terug een langere cyclus...
Maar ik laat het zeker weten! Ofwel dolblij ofwel heel erg teleurgesteld!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 11 mei 2006, 09:35

Ambertje, hopelijk lukt het bij jou deze keer ook! Hehe, wat vervelend, die lange cyclussen :? Ik duim voor je dat je ons over enkele daagjes heel goed nieuws kan komen vertellen :wink:

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 11 mei 2006, 21:22

Ik zal ook voor iedereen hard duimen.
Bij mij zou het ook wel leuk zijn om positief te testen volgende week. Ik ben nl 30 mei jarig dus dat zou dan ook extra leuk zijn he.
Verder hier alles oke.
Als ik op borsten druk lekt het nog steeds. Verder geen specifieke klachten. Wel vroeg een collega van mij vandaag of ik afgevallen was (wat ik niet ben) of zwanger was? Maar goed dat zegt natuurlijk ook niets. Ze vond mijn gezicht nl verandert.
Maar we wachten af. Nog 8 a 9 dagen en dan weten we meer.

doeiii liesl

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 11 mei 2006, 22:09

Hier nog altijd geen :twisted: Ik weet dat ik eigenlijk niet te hard mag hopen (zeker omdat ik helemaal niets voel wat kan wijzen op zwanger zijn) maar ondertussen begint het zo hard te kriebelen hé...
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 11 mei 2006, 22:50

Allez, we gaan duimen eh !!!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 12 mei 2006, 14:52

Dank je wel! :D Nog altijd niks maar ik begin precies wat krampen te krijgen... :?
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 12 mei 2006, 15:20

Hopelijk zijn het 'zwangerschapskrampen'... :wink:

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 12 mei 2006, 20:00

Ik voel ondertussen al niks meer en nog steeds geen :twisted:
En heb jij nog 'zwangerschapssymptomen'? Jij moet ook nog maar een weekje wachten. Hopelijk is het gelukt hé!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 13 mei 2006, 13:47

Heb vandaag getest omdat ik niet meer kon wachten. Tuurlijk negatief. Verdorie hé, ben echt zo teleurgesteld hé. En ondertussen ook nog kwaad en verdrietig en alles tegelijk. Dus dat wil zeggen dat ik weeral zo n lange cyclus ga hebben. dan duurt dat altijd zo lang en het is zo moeilijk om dan te bepalen wanneer het 'klustijd' is. We zijn al van januari bezig maar zijn nog altijd maar 3 cyclussen verder! Misschien dat het morgen alweer over is maar nu hbe ik toch wel even een dipje.
Zeker omdat ik dan mn schoonouders net ben tegengekomen en die bginnen dan te kwelen over een nichtje dat net bevallen is en het is zo een mooie baby en blablabla. Goed dat ze niet gevraagd hebben wanneer wij nu gaan beginnen want anders was ik ontploft! Maar die mensen weten dat natuurlijk ook niet hé, dat is het nadeel als niemand weet dat je aan het proberen bent.
Maar nu ga ik stoppen want ik lijk hier wel op een ouw zaag. En eigenlijk mag ik niet klagen want er zijn er die al veel langer aan het proberen zijn.
Groetjes!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 13 mei 2006, 16:28

Ambertje schreef:Heb vandaag getest omdat ik niet meer kon wachten. Tuurlijk negatief. Verdorie hé, ben echt zo teleurgesteld hé. En ondertussen ook nog kwaad en verdrietig en alles tegelijk. Dus dat wil zeggen dat ik weeral zo n lange cyclus ga hebben. dan duurt dat altijd zo lang en het is zo moeilijk om dan te bepalen wanneer het 'klustijd' is. We zijn al van januari bezig maar zijn nog altijd maar 3 cyclussen verder! Misschien dat het morgen alweer over is maar nu hbe ik toch wel even een dipje.
Zeker omdat ik dan mn schoonouders net ben tegengekomen en die bginnen dan te kwelen over een nichtje dat net bevallen is en het is zo een mooie baby en blablabla. Goed dat ze niet gevraagd hebben wanneer wij nu gaan beginnen want anders was ik ontploft! Maar die mensen weten dat natuurlijk ook niet hé, dat is het nadeel als niemand weet dat je aan het proberen bent.
Maar nu ga ik stoppen want ik lijk hier wel op een ouw zaag. En eigenlijk mag ik niet klagen want er zijn er die al veel langer aan het proberen zijn.
Groetjes!
Ik denk niet dat er iemand op dit forum dit zal aanzien als 'klagen'.
Het is toch normaal dat wanneer je zwanger wil worden en de test negatief is dat je dan teleurgesteld bent.
Kom zoveel je hart uitstorten als je zelf wil.
Ik ga dat ook doen :-)

Is het ook niet zo dan zo'n test niet altijd betrouwbaar is?
Alvast veel succes.

Groetjes.

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 15 mei 2006, 09:29

Hehe Ambertje, is niet fijn dat je je zo voelt :? Moeilijk, hè, als je hoort dat anderen die je kent zwanger zijn. Langs de ene kant ben je blij voor hen, maar langs de andere kant wil je het zelf ook zo graag. En dan nog die stomme onregelmatige cyclus... Zeg, maar als je je temperatuur neemt, weet je dan ook niet wanneer je eisprong ongeveer is? En 't is gelijk Muisje zegt, hier wordt je echt niet aanzien als een ouw zaag hoor! Als je een dip hebt, kom je het hier maar van je afschrijven!!
Ik heb hier idd ook al van anderen gelezen dat hun test negatief was, maar dat ze toch zwanger bleken te zijn. De hoop dus nog maar niet te vroeg opgeven :wink:

Hier nog altijd hetzelfde, zeurderig gevoel in de onderbuik, gisteren ook weer dat wazige zicht gehad :? Die misselijkheid 's avonds is precies wat weg... Heb gisteren wel de ganse avond een borrelende buik gehad. Ik had nochtans genoeg gegeten :oops: en moest niet naar 't toilet. Mijn tepels zijn wel gevoeliger, maar dat heb ik wel elke maand als :evil: eraan zitten te komen... Ik ben echt benieuwd, maar tegelijkertijd ook bang dat het niks zal zijn...

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 15 mei 2006, 10:52

Hoi Veerke, ondertussen is mijn ergste dip alweer voorbij. Ik vind het alleen zo frustrerend dat mijn cyclus zo lang duurt en zo onregelmatig is. Ondertussen zitten we alweer aan dag 40 en nog steeds geen :twisted: . En ik probeer niet te veel te denken aan de mogelijkheid van een vals-negatieve test want die kans is wel heel klein. Ik ben nog al eens aan de 50 dagen geraakt hé! :D
Die temperatuurmeting heb ik ook al eens overwogen maar dan moet je dat elke dag op hetzelfde uur doen en als je t° omhoog gaat, is je eisprong al voorbij. En aangezien mijn cyclus zo onregelmatig is, zal ik elke maand net te laat zijn dan. Maar ik heb een afspraak gemaakt bij de gyne en ik kan (al :roll: ) 22 juni gaan. Dat is nog ff maarja, geduld hebben is de boodschap hé. En als het mij weer ff te veel komt, kom ik hier nog een paar bomen omzagen! :P

Maar het is wel spannend voor jou nu hé, nog maar een paar dagen wachten. Ik zal in ieder geval heel hard duimen!!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 15 mei 2006, 11:04

hey ambertje.... ik had dat probleem ook...mijn cyclus was ook steeds veel te lang en ik kon er geen staat op maken.
na meer dan een jaar proberen kwam mijn huisarts op het idee dat er iets 'mis' kon zijn. ben dan doorverwezen naar de gyn. die heeft mij onderzocht en stelde PCO vast. Ik zou wel zwanger geraken met/of zonder hulp. zonder hulp kon het lang duren, en met hulp zou het iets vlotter gaan. Heb dit dan enkele weken moeten laten bezinken. ik moest dit van mijn gyn even op mijn gemakje bekijken. toen ik uiteindelijk terug een afspraak vast had en op controle ging, bleek ik 6 weken zwanger te zijn.
Dus bij jou kan het ook zoiets zijn hé.... dus niet wanhopen hoor! :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 15 mei 2006, 21:46

@goortjes, heb ook PCO, ook kop nog staart te krijgen aan de duurtijd van mijn cyclus, heb wel "hulpmiddeltjes" nodig gehad, heb Clomid genomen gedurende 3 cycli...

@ambertje, kom zeker en vast je hart uitstorten hier, je moet dat doen, beter dan alles op te kroppen!!! Wou dat ik in die periode van wachten en hopen ook al dit forum ontdekt had!!! Veel moed!!! En je zal zien, op het moment dat je't minst verwacht, zal het zover zijn...

Succes!!!
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 16 mei 2006, 13:28

Merci voor de steun! Dat doet toch wel deugd hé :D Ik vind het ook fijn dat er tenminste nog mensen zijn die dit meegemaakt hebben (en toch kindjes hebben! :D ) Want ik weet totaal niet wat ik er nu van moet denken.
Nog steeds geen :twisted: te bespeuren, ondertussen dag 41. En de kans dat ik vals-negatief getest heb bestaat natuurlijk maar ik denk dat die kans heel klein is. Zeker omdat ik al 2 keer zo een gekke cyclus heb gehad.
Ik heb voor alle zekerheid toch maar een afspraak gemaakt bij de gyne maar ik kan pas 22 juni gaan. En dan zal ik hopelijk wel iets horen. Ondertussen ga ik er mij niet te druk in maken, dat heeft toch geen zin. En kom ik hier op het forum nog wat leuteren! :D

Allez, nu ga ik hier terug doorwerken!!

Groetjes!!! :wink:
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”