Gezellige babbel over ...

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 11 jul 2006, 16:53

Hoi Veerke, ik zal duimen dat het deze keer raak is! En anders, de vakantieperiode komt eraan en dan is de sfeer toch altijd iets ontspannender (ook al moet je werken). Wie weet is het dan de moment hé!

Heb gisteren mijn laatste pilletje Provera genomen, nu maar wachten op mn :twisted: .
Beerke, ik heb ook iets meer kans op een tweeling. Mijn bomma heeft ook een tweeling gehad. Moest het nu een tweeling zijn, zou ik dat zeker geen ramp vinden maar als ik kan kiezen liever in 2 keer!
Ik zal in ieder geval voor jou duimen dat je :twisted: toch niet doorkomen volgende week.

Annemama, hoe is het met jou? Nog misselijk geweest of tekenen dat de :twisted: eraan komen?

Veel succes!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding


Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 11 jul 2006, 20:35

ja ambertje mij is da gelijk als ik een tweeling zou hebben dan zou ik toch nog een derde willen hoor.t'is heel mooi en tweeling zal wel lastig zijn ma je bent er direct uit en moest het een tweeling zijn wacht ik een jaartje dan schelen ze 2 jaar. in ieder geval ook veel succes
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 12 jul 2006, 09:04

Ja, dat had ik ook al gedacht, van die vakantieperiode. Wij gaan in augustus voor 14 dagen weg, dus wie weet hè :wink:

Ik hoop dat je :evil: er snel doorkomen, Ambertje, en dan op naar die kortere cyclussen, hè. Je gaat niet weten wat je overkomt, denk ik :lol: Enfin, of misschien geen :evil: meer voor een tijd, dat zou nog beter zijn, hè!
Beerke, voor jou ook heel veel succes, hopelijk is het bij jou ook raak!

Gebruikersavatar
annemama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2006, 22:54
Locatie:oost vlaanderen

Bericht door annemama » 12 jul 2006, 18:39

normaal zouden ze morgen of overmorgen moeten komen, misselijk gevoel is al weg, maar moet zeggen dat ik me super voel!! morgen wel spannend want moet op controle bij gyne. stel je voor dat die al ineens iets ziet zitten???
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 13 jul 2006, 12:56

zou tof zijn natuurlijk je gaat zo op controle en ineens heb je zo blijde nieuws. alle veel succes bij de gyn.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!


Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 17 jul 2006, 16:30

Annemama, heb het in een andere topic al gedaan maar ik ga je nog eens proficiat wensen. Dat kan je toch niet teveel doen hé!

Ik ben nog altijd aan het wachten op mn :twisted: . Vorige maandag mijn laatste pilletje genomen en normaal zou ik dan vandaag ten laatste mijn regels moeten krijgen ma nog steeds niets. Nu weet ik natuurlijk niet wat ik moet denken maar die hoop komt weer het hoekje om piepen hé (ben er deze maand nochtans niet zoveel mee bezig geweest).
Wat zouden jullie doen?? Ik wil eigenlijk doodgraag testen (maar morgen of overmorgen pas) maar aan de andere kant ben ik weer zo bang om een negatieve test te zien.
Zal eerst maar eens afwachten of mn :twisted: niet doorkomen, de dag is nog niet om.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

leen1982
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 19:51
Locatie:Geraardsbergen

Bericht door leen1982 » 17 jul 2006, 19:33

amaai, respect zeg! ik zou gek worden! ik zou het niet kunnen laten en het eerste wat ik zou doen als ik morgenvroeg opsta is testen testen testen!!! Veel succes en misschien goed nieuws hé.
Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 17 jul 2006, 20:40

Hier zijn we ook weer bijna zover... nog een paar dagen en kan weer testen maar ga nu wel wat langer wachten zunne :? , vorige maand deed ik mijn test en anderhalfuur later waren de :twisted: daar.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 17 jul 2006, 21:10

Beam, ik zal heel hard duimen voor jou! (jij ook voor mij? :) )
Hopelijk hebben we deze keer allebei goed nieuws te melden, zou leuk zijn om samen te kunnen aftellen. Bij mij nog geen :twisted: te bespeuren. Zou ik durven hopen?

Leen, ik hbe gewoon geen test liggen dus dan is het natuurlijk moeilijk om dadelijk te testen hé! :D Dat is de truc!! Ik ga echt proberen om tot woensdag of langer te wachten, ben al een paar keer teleurgesteld en wil dat eigenlijk niet meer te veel aan de hand hebben.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 21 jul 2006, 21:14

Nu heb ik ook weer wat aan de hand. Dacht gisteren dat mn :twisted: er eindelijk doorkwamen (had bruinverlies ma da is altijd de 1ste dag bij mij) dus ik naar de gyne gebeld voor een afspraak. Want ik moest dan normaal morgen met chlomyd beginnen en op dag 12 een echo.

Nu is er vandaag helemaal niks meer te zien van die verr*kte :twisted:! Nu weet ik natuurlijk niet wat ik moet doen en het is verlengd weekend dus de gyne kan ik ook niet contacteren. Volgens mij heb ik mn regels nu niet gehad want heb gisteren ma een beetje bruin slijmverlies gehad (sorry voor details) en dan niks meer. Geen krampen of niks. Dus nu durf ik morgen eigenlijk niet aan die chlomyd te beginnen.

Ik denk da ik morgen toch ma een testje ga doen, hte zal wel negatief zijn ma dan is dat toch al uitgesloten. Wat ene situaties toch allemaal! :D
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 10 aug 2006, 17:59

Hoi allemaal!

ff de topic terug naar boven halen? Ik wou even horen hoe het met jullie was ondertussen? Is alweer even geleden hé!

Groetjes!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 21 sep 2006, 15:38

Hallo iedereen,

was er een tijdje uit, maar ben nu weer helemaal terug.

Intussen zitten we al in de 7de ronde, en tot nu toe nog altijd nikske. Tenminste, dat denk ik toch...

Ben vandaag 5 dagen overtijd. Heb vanmorgen getest, maar negatief :cry: Ik ben normaal redelijk regelmatig, heb altijd cyclussen gehad van 29 of 30 dagen, maar ik zit nu aan dag 35. Sinds enkele dagen heb ik wel gevoelige borsten, vooral als ik stap voel ik dat. Vanmorgen na de test had ik bruin slijmverlies, voor de rest van de dag enkel superweinig verlies gehad. Ik voel ook helemaal niks wat op naderende menstruatie lijkt... Kan dit innesteling zijn? En waarom dan die negatieve test?

Ik heb hier ooit gelezen dat er zijn die negatief testen, maar dan uiteindelijk toch zwanger blijken te zijn, maar ik vind het nergens terug... Welke testen hebben jullie gebruikt?

Groetjes,
Veerle

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 21 sep 2006, 16:11

Hey veerke,
lang geleden :lol:
Nog altijd niets... blijven gaan hé :wink:

Je hoort dat idd meer dat ze eerst negatief testen en uiteindelijk toch zwanger blijken te zijn.
Meestal betekent dat wel dat er te vroeg getest is
Als je erg onregelmatig bent, weet je niet zeker wanneer je het beste test hé
Ik heb wel enkele verschillende merken gehad en allemaal positief als het resultaat positief was. Ofwel binnen enkele dagen nog eens proberen of een ander merk hé...

Nog veel succes :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 22 sep 2006, 10:29

hmm, zal voor de volgende keer zijn...

Ik denk dat die vrkte :evil: toch zijn doorgekomen. 't Is wel minder fel dan anders, en ik voel nog altijd niks in mijn buik.
Hè verdorie, dacht deze keer wat meer geluk te hebben :cry: . Heb gisteren een lekker potje zitten huilen, dat heeft wel wat 'opgefrist'. Alé, 't zal dan voor de volgende maand zijn, zeker...

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 22 sep 2006, 10:41

das zeker... volgende keer beter
positive thinking :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 22 sep 2006, 10:45

Zo ben ik dan, hè (ahum, ahum :roll: )

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 23 sep 2006, 10:48

Veerke dat is echt k*t als je dan toch die hoop hebt en dan komen die :twisted: erdoor! Enn potje janken kan dan echt wel eens opluchten. Maar je moet echt de moed niet oggeven hé.

Hier trouwens ook nog altijd niks. Ben ondertussen met hormonen begonnen maar de eerste keer reageerde ik er niet op. Maandag moet ik bloed laten trekken en dan weten we of de 2de keer wel of ik er nu wel of niet op heb gereageerd.

IN ieder geval Veerke, kop op en de moed zeker niet laten zakken hé!!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 25 sep 2006, 10:16

Hehe Ambertje, jij ook nog steeds aan de sukkel :? Is je cyclus nog altijd zo lang dan? En dan loop ik hier te klagen...

Wanneer weet je de uitslag van je bloed? Ik hoop dat de hormonen dit keer wel aanslaan zodat je weer verder kan.

We geven de moed niet op, en we blijven proberen! Moet vroeg of laat toch een keertje lukken, hè...

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 sep 2006, 10:40

das zeker!!!! :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 25 sep 2006, 21:46

MN cyclus is niet meer zolang doordat ik nu clomid neem. Dat zorgt ervoor dat ik een eisprong krijg waardoor ik een normale cyclus heb. Allez, in theorie werkt het zo, mijn lijf moet een beetje kunnen wringen :D . Maar vorige keer moest ik mn regels laten komen toen bleek dat ik toch geen eisprong had dus heb ik eigenlijk toch een normale cyclus gehad. Ik vind het alleen niet zo plezant dat ik de hele tijd hormonen moet nemen, ma t is voor n goed doel hé.
Morgennamiddag weet ik mijn bloeduitslag, dus duimen hé!

En jij moet zeker de moed niet opgeven hé, 1 keertje lukken is genoeg hé! En ik ben er zeker van dat je binnenkort bij de gelukkigen zult zijn! En tussendoor mag je hier zeker komen klagen, dat lucht enorm op (heb ik zelf al gemerkt).

Nog super veel succes gewenst!!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 26 sep 2006, 08:46

'k ben al ah duimen hoor :wink:

Hopelijk heb je goed nieuws hé.

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 28 sep 2006, 22:03

noppes ook. Weer geen eisprong gehad, mijn progesteron waarde was hetzelfde als vorige keer (was dus zelfs niet een beetje hoger). DUs weeral ma wachten op :twisted: en dan maar 3 pilletjes clomid. Vraag me af of dat wel effect gaat hebben, betwijfel het zunne. Ik zou eigeniljk wel eens graag een keertje goed nieuws krijgen zunne!
Sorry voor mn gezaag ma af en toe ben ik het echt wel beu. Het enigste dat ik wil is een kindje en net dat is hetgeen dat zo ongelooflijk moeilijk blijkt te zijn voor ons.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 29 sep 2006, 09:09

Goh, da's spijtig. Daar gaan je haren wel stillekes van omhoog staan, hè :evil: Volgende maand krijg je wel beter nieuws!

Ik duim voor je, en intussen kom je hier maar wat stoom aflaten :wink:

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 29 sep 2006, 20:15

Ela Ambertje.

Ik vind het zeer spijtig voor jullie dat jullie terug geen goed nieuws kregen ...

Kop op en er blijven in geloven hé.
Ik wou dat ik je op de één of andere manier kon helpen :? , kom hier maar zoveel babbelen als je wil!

Bij ons is het deze maand ook weer noppes, nada ...
Je bent niet alleen hé!!

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 01 okt 2006, 09:29

Dank jullie wel!

We zullen allemaal heel hard voor elkaar duimen. Ik vind dat het alweer lang geleden is dat er hier nog eens een hele resem zwanger aankondigingen zijn geweest dus misschien wordt het nog eens tijd. Hopelijk kunnen wij die zware taak binnenkort volbrengen hé! :lol:

Nog veel succes allemaal en hele vele groetjes!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 01 okt 2006, 17:44

Ambertje schreef:Hopelijk kunnen wij die zware taak binnenkort volbrengen hé! :lol:
Idd! Allemaal duimen hé!! :D

Shiba
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 feb 2007, 13:58
Locatie:Lochristi

Bericht door Shiba » 22 feb 2007, 10:49

Hallo

Wij zijn ondertussen 5 maand aan het proberen.

De eerste maanden geen probleem, maar nu begint het echt te kriebelen.

Normaal moeten mijn regels er nu maandag doorkomen, dus hoop ik dat ik ander nieuws heb.

Aan alle anderen, veel succes ook :wink:

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 22 feb 2007, 21:53

Oh jeetje, Shiba, spannend zeg!
Haal maar een testje in huis... voor 't geval ze er niet doorkomen.
Dan moet je daar alvast niet meer gaan achter lopen.
En zijn wij ook rapper op de hoogte :wink:
Afbeelding


Afbeelding

Shiba
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 feb 2007, 13:58
Locatie:Lochristi

Bericht door Shiba » 23 feb 2007, 09:32

Dankjewel

't begint nu meer te kriebelen omdat m'n schoonzus vorige maandag bevallen is, dat kleine ukje was zoooooo lief :P

Ik probeer er eigenlijk niet te veel aan te denken, heb al van vele gehoord dat als je er te veel mee bezig bent het moeilijker zou gaan, en als je eens rustig aan doet je het grote lot kan winnen :lol:

Groetjes, Peggy

Gebruikersavatar
Myla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 18:50
Locatie:Lummen
Contacteer:

Bericht door Myla » 23 feb 2007, 09:46

Zeker iets laten weten hoor, want nu ben ik curieus. Succes!
AfbeeldingAfbeelding

Ontzettend trotse mama van Kyan!!!


Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”