bloed/bruinverlies op cyclusdag 7

Moderators:Welcome, Moderators

liselotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 sep 2005, 14:12
bloed/bruinverlies op cyclusdag 7

Bericht door liselotje » 03 jan 2006, 21:57

Hoi meiden
Ik heb me hier in oktober alleen voorgesteld en heb hier nog nooit een vraag gesteld maar omdat ik wel eigenlijk bijna elke dag meelees had ik zoiets van ja..waarom niet :?
Nou hier komt mn uitleg vraagje..

Vanmorgen tijdens mn werk voelde ik opeens mn slip nat worden ik in paniek na de wc had ik mn hele slip vol met slijm samen met wat rozig bloed en nu heb ik steeds met afvegen nog een beetje bruin(sorry voor de woorden) en ben net van mn ongie af zit nu op cylusdag 7.

Ik heb in nog 2 rondes ook al bruinverlies gehad rond de 8ste dag en daarover met de dokter gebeld en die zei was een eisprongbloeding maar had het nog nooit met zoveel slijm en nu alweer een dag vroeger...

Nu las ik op een ander forum dat haar gyn had gezegd dat als je zo vroeg een eisprongbloeding had er geen eisprong plaatsvond waar ik me nu wel een beetje zorgen over maak...ik ben nog maar net bezig (5de ronde) maar wil toch graag weten hoe of wat....

Dus bij deze zijn er meiden die dit ook hebben gehad??? Is het ontpillen??? En zijn jullie wel gewoon zwanger geraakt???

Ik hoop dat iemand me kan helpen....

groetjes liselotje :wink:
Afbeelding


Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 03 jan 2006, 22:01

hey,

Ik denk niet dat je je zorgen moe maken hoor, ik heb dit een paar maanden ook gehad, en er is geen verklaring voor. Je lichaam moet terug op orde komen, en zie naar mij :lol:

succes!!

liselotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 sep 2005, 14:12

Bericht door liselotje » 03 jan 2006, 22:12

Oh fijn om te horen dat het dus vaker voorkomt....en jij had het ook zo vroeg in de cyclus?
Dus met andere woorden ben ik nog nt ontpillen...
En mag ik vragen hoelang het bij jou geduurd heeft dat je zwanger raakte?

Bedankt dat je me wou antwoorden...

groetjes liselotje :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 03 jan 2006, 22:22

oh, ik ben gestopt met de pil eind augustus, en zoals je ziet ben ik nu inmiddels 7 weken zwanger, Ik heb hier ook eens dezelfde vraag gesteld en ik kreeg er maar weinig reactie op, dus maak je geen zorgen! Het komt wel goed.

groetjes en succes met het klussen!

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 03 jan 2006, 22:25

Helpen kan ik je niet, maar ik wil je wel veel succes wensen met het zwanger worden/zijn.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


liselotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 sep 2005, 14:12

Bericht door liselotje » 04 jan 2006, 08:09

wow jenifer dat was lekker snel he :lol: nog van harte gefeliciteerd....geeft een mens toch wee hoop dan :wink:

Sandy lief van je bedankt :wink:

groetjes liselotje :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 04 jan 2006, 22:25

hey,

Ja vind ik ook, bij lucy was het ons in 1 maand gelukt. Je moet geluk hebben zeker!!!! Als ik sommige hier hoor, ik hoop dat iedereen de kans krijgt om zwanger te worden.

groetjes

liselotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 sep 2005, 14:12

Bericht door liselotje » 07 jan 2006, 11:34

Hoi meiden
Nou ben bij de dokter geweest maar zoals ik eigenlijk al van te voren wist voor niks ... hun zeggen gewoon dat het normaal KAN zijn...eerst een bloeding en dan springt het eitje pas...ze zei ga maar eens tempen en dan kom je over 2 maanden terug en dan kijken we wel of je wel een eisprong hebt...dus afwachten maar... (ik denk dat we maar gaan verhuizen na Belgie chips dokters hier)
In ieder geval bedankt voor het antwoorden

liefs liselotje :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 07 jan 2006, 20:03

hey,

Wat naar zeg, ik hoop voor jou dat alles goed is, het is perfect normaal dat je soms bruinverlies hebt, zoals je gyn/dokter ook zegt. Ik hoop dat je snel zwanger wordt meid!

Veel succes!!!! :lol:


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”