volgende keer beter?
Moderators:Welcome, Moderators
hallo,
juist een zwangerschapstest gedaan, en neen, ik ben niet zwanger... de test was witter dan wit..wat een ontgoocheling, ik had echt een "zwangerschapsgevoel". Volgende keer beter zeker? k Moest dit echt eens van mij afschrijven...
juist een zwangerschapstest gedaan, en neen, ik ben niet zwanger... de test was witter dan wit..wat een ontgoocheling, ik had echt een "zwangerschapsgevoel". Volgende keer beter zeker? k Moest dit echt eens van mij afschrijven...
- jong moederke
- Pas blauw
heel veel succes bij het zwanger worden. Wij kunnen ook terug beginnen aan de eerste ronde. Het was bij mij ook telkens een ontgoocheling als het niets was. Maar na drie maanden was het uiteindelijk toch prijs. Het is bij ons jammer genoeg verkeerd gelopen, maar we geven de moed niet op en vliegen er terug in
Hoeveel dagen ben je eigenlijk al over tijd? Of ben je al ongi geworden?
groetjes cindy

Hoeveel dagen ben je eigenlijk al over tijd? Of ben je al ongi geworden?
groetjes cindy
Re: volgende keer beter?
waar ken ik dat vanRuneFCB schreef:hallo,

hier deze ochtend ook getest, maar datzelfde wit verscheen er hier ook!
Och ja...

vraag mij wel af waar mijn regels blijven, ben 5 dagen overtijd en dat is een zeldzaam feit bij mij!
gevonden!katia schreef:vraag mij wel af waar mijn regels blijven, ben 5 dagen overtijd en dat is een zeldzaam feit bij mij

maar ik vind dat ze van deze keer wel enorm veel zeer doen

nee dus, heb ze daarnet doorgehadsandy schreef:Katia, ben je dan niet zwanger?

- jong moederke
- Pas blauw
wat bedoel je?
heb je ze ook nu?
of heb je daar ook altijd zo'n last van!
Amai, jongens dat verergert hier met de minuut!
Vroeger kon ik daar al enorm veel last van hebben (lag echt elke maand een hele dag in de zetel af te zien), na de bevalling was dat beter...
behalve nu
Ik voel ineens de pijn van de bevalling terug, het wordt mij helemaal terug helder nu
wat een krampen!
Och ja, zal straks wel terug verdwijnen zeker?
Ik ga mij sebiet toch wel ff in de zetel leggen!
heb je ze ook nu?
of heb je daar ook altijd zo'n last van!
Amai, jongens dat verergert hier met de minuut!
Vroeger kon ik daar al enorm veel last van hebben (lag echt elke maand een hele dag in de zetel af te zien), na de bevalling was dat beter...
behalve nu

Ik voel ineens de pijn van de bevalling terug, het wordt mij helemaal terug helder nu

Och ja, zal straks wel terug verdwijnen zeker?
Ik ga mij sebiet toch wel ff in de zetel leggen!
Ik heb daar nog nooit last van gehad. Enkel zo'n licht zeurderig gevoel in mijn buik, maar das al.
Ik weet nog goed dat mijn zus vroeger de eerste dag dat ze ongi was thuis moest blijven van school. Die crepeerde gewoon van de pijn... ocharme toch. We hadden altijd ruzie
maar dat vond ik toch erg. Gelukkig zijn we nu twee handen op één buik en zijn we onafscheidelijk. Toch raar hoe dat kan keren eenmaal je volwassen wordt.
groetjes cindy

groetjes cindy
haha, net teruggevonden...
En zeggen dat ik toen 9 kansen op de 10 wel zwanger was toen en dat gewoon de innesteling was
Ik geloof alleszins niet meer dat Atlanta te vroeg geboren is, die gaat gewoon met haar leeftijdsgenoten mee, dus wil dus zeggen dat ik maand vroeger zwanger was en die wee-krampen daarmee te maken hadden...
Zou dat kunnen?
En zeggen dat ik toen 9 kansen op de 10 wel zwanger was toen en dat gewoon de innesteling was

Ik geloof alleszins niet meer dat Atlanta te vroeg geboren is, die gaat gewoon met haar leeftijdsgenoten mee, dus wil dus zeggen dat ik maand vroeger zwanger was en die wee-krampen daarmee te maken hadden...
Zou dat kunnen?
ja dat zou best kunnen, had je veel bloedverlies dan? Bij mijn eerste zwangerschap heb ik in het begin vreselijke pijnen moeten doorstaan, echt erger dan weeën omdat de pijn veel langer bleef duren. Da kon heel plots opkomen en dan sloeg ik gewoon dubbel van het zeer. En ik maar zeggen tegen iedereen dat het een darmonsteking was. Ik heb toen wel geen bloedverlies gehad. Mijn testen waren negatief, maar de bloedtest van de dokter was wel positief.