weer niets

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
thundercat
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 nov 2005, 15:58
Locatie:Beernem
weer niets

Bericht door thundercat » 19 dec 2005, 12:40

Hoi iedereen, na weer een maand met clommid en pregnyl, is het weer niks, sinds gisteren mijn duivels...
heel mijn hormonenhandel is op hol geslagen, ik moet huilen voor vanalles en nog wat, ik kan niks verdragen en ben vreselijk onhebbelijk tegen mijn man en dochtertje maar ik kan het niet helpen...
Ik voel me gewoon vreselijk!! en dat met de feestdagen voor de deur, dat beloofd... :(

Groetjes

Sofie


Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 19 dec 2005, 12:48

hey thundercat!
beu hé, telkens die teleurstelling. bij mij was dat ook zo, ook al heb ik maar ong een jaartje moeten oefenen bij isaura. telkens kreeg ik mijn regels en telkens geloofde ik er minder in. ik heb wel niks van medicatie moeten nemen, juist cyclocur voor een normale cyclus te krijgen.
hoelang ben je al bezig?
ik duim echt voor je dat je snel een positieve test mag hebben!
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 19 dec 2005, 12:50

mor meiske toch, geef de moed niet op hoor, blijven doorgaan. En af en toe je hart hier uitstoren, .

Wij steunen je heel de weg!

probeer toch te genieten van de feesten.

groetjes

Gebruikersavatar
thundercat
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 nov 2005, 15:58
Locatie:Beernem

Bericht door thundercat » 19 dec 2005, 13:09

Hey iedereen,
bedankt voor jullie steun!!

We zijn nu zo'n 5 maand bezig met hulp van de gyn en voor ag ook al enkele maanden voor we wisten dat ik PCO had...
Nu ik het samentel kom ik aan een maand of 7 maar het lijkt veel langer!!
Van mijn eerste was ik zwanger zonder dat ik het wist...

Ik weet dat het verkeerd is maar iets in mij hoopt dat je zwanger kan zijn ook al heb je je menstruatie...
Ik weet dat ik mezelf valse hoop geef maar het is echt sterker dan mezelf!!!

Groetjes

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 19 dec 2005, 13:13

ja, maar dit komt weinig voor hé. ik zou je ook geen valse hoop proberen geven, want dit is nergens goed voor. probeer even je gedachten op iets anders te zetten.
de mensen zeiden me altijd dat ik er teveel aan dacht. ik werd daar soms erg boos om. maar toen het maar bleef duren en ik stopte met cyclocur en het opgaf, ben ik zwanger geraakt. mss is het toeval, of mss is het dus wel waar.
bij fabio was ik ook meteen zwanger, heb zelf geen regels meer gekregen nadat ik gestopt was met de pil.

barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
thundercat
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 nov 2005, 15:58
Locatie:Beernem

Bericht door thundercat » 19 dec 2005, 13:19

Ja, je hebt gelijk!! :?

Als iemand tegen mij zegt dat ik er teveel aan denk dan wordt ik boos en zeg dat ze niet weten waarover ze praten maar van jullie kan ik dat wel aanvaarden...
Wij hebben ook beslist om deze maand niets te nemen, ik wil even weer gewoon mezelf worden!!
Van Yanaika werd ik zwanger zonder met de pil te stoppen.
Ik nam toen microginon 30. Dat was een leuke verrassing in tegenstelling tot alle huidige ellende!!!!

Groetjes

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 19 dec 2005, 13:26

ja, dat begrijp ik best. het is echt frustrerend he. ik dacht ook aan niks anders meer. en dan zag je die andere mama's met een dikke buik of pasgeboren babytjes, allemaal heel ampetant. maar ik dacht dan 'ha, binnenkort loop ik ook zo rond en dan zullen ze allemaal naar mij kijken!'. zo kwam ik er toch een beetje bovenop...
ik denk dat het bij jou ook beu moet zijn met al die medicatie. moet je dan niet op bepaalde tijdstippen 'oefenen'? dan word je er nog meer aan herinnerd hé.
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 19 dec 2005, 15:27

kop op ... we duimen hier in ieder geval allemaal voor jou . ik kan het me wel voorstellen dat je het moeilijk hebt en dan met al die hormonen in je lijf dat maakt het je nog moeilijker . ik heb voor onzen alessio ook 2 jaar moeten proberen . mijn moed zakte ook op de lange duur in mijn schoenen .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
thundercat
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 nov 2005, 15:58
Locatie:Beernem

Bericht door thundercat » 19 dec 2005, 21:55

Hey iedereen,
ik voel me al water beter!!
Ja, met die hormenen weet ik tot op het uur juist wanneer ik mijn eisprong ga hebben. Je zouden denken dat dat je kansen vermeerdert maar het maakt het wel moeilijker en minder aangenaam om als koppel samen te 'klussen' Ook mijn man heeft daar last van, hij krijgt een enorme prestatiedrang en dat werkt soms in de verkeerde richting...
Maar deze maand geen hormone voor mij en dat idee alleen doet me al even herleven, ook al weet ik dat de kans miniem is dat ik dan deze maand zwanger word...
We zien wel

Groetjes
Sofie

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 20 dec 2005, 20:52

je weet nooit hé! kijk maar naar mij!
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”