test ???

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 18 nov 2004, 21:33

Volgens mij ben jij een superfiere papa Bart, nogmaals proficiat Bart met Bartje en vlot het al een beetje met de pampers enz...


bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 19 nov 2004, 12:08

Superfier en supergelukkig :D
Dankjewel :D
Dat lukt al vlot :D Dat was echt niet zo simpel 8) Eerst was ik bang om ons Bartje pijn te doen :wink: dus die eerste dagen zaten de pampers niet zo goed vast :roll: Een 'borstvoedingskindje' vult zijn pampers overvol met een vloeibare mosterdkleurige massa en als die niet goed sluiten rond de beentjes dan komt dat er aan alle kanten uit ( :roll: verschrikkelijk: pyama vuil 8) begin daar maar eens aan :wink: ) Dus je hebt al heel snel begrepen wat je verkeerd hebt gedaan en hoe het wel moet :D
(de eerste dagen is het zwart-groenig, taai, plakkerig en moeilijk weg te wassen: begon al goed :roll: :wink: )
Amusement als jij er binnenkort ook voor staat :D
Je gaat nog zweten :D :lol:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 19 nov 2004, 13:44

bart schreef:...
Dat lukt al vlot :D Dat was echt niet zo simpel 8) Eerst was ik bang om ons Bartje pijn te doen :wink: dus die eerste dagen zaten de pampers niet zo goed vast :roll:
...
Daar had Filip deze keer ook weer last van.. Maar het lukt nu ook al terug heel goed.. Ik geef de borst en Filip geeft meestal een nieuwe pamper (kwestie van te helpen waar hij kan).. Doe jij jullie zoontje in bad, Bart?? Filip durft het weer niet zo goed, bij Mila heeft het ook anderhalve maand geduurd voordat hij dat eens deed.. En nu is het weer van hetzelfde! Maar ik vind dat niet zo erg, nu wassen Mila en ik Karsten samen, dan voelt zij haar ook betrokken.. En Filip wast Mila meestal.. Ja, als zijn vaderschapsverlof erop zit, dan zal het voor mij weeral aanpassen en reorganiseren zijn.. Dan heb ik een paar helpende handen minder!!
Laatst gewijzigd door Dagmar op 03 feb 2005, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 19 nov 2004, 14:20

Ik ben al in het ziekenhuis begonnen met ons Bartje te wassen :D Eerst al in de verloskamer en dan devolgende dagen ook :D Mijn vrouwtje had pijn aan hare knip, dus die heb ik de GOEDE RAAD gegeven van stilletjes in bed te blijven en ik heb heel goed voor haar gezorgd :D Achteraf heb ik toegegeven dat ik heel blij was met die knip: nu heb ik vanaf de eerste dag de kans gehad om voor ons Bartje te zorgen 8)
De dag na de bevalling heeft de verpleegster het me voorgedaan en uitgelegd waar ik op moest letten :D
De tweede dag heb ik het alleen gedaan en is de verpleegster blijven kijken :D
De derde dag is mijn vrouwtje komen kijken en heb ik het haar uitgelegd :D Ik was wel heel fier :D
Gisteren heeft mijn vrouwtje het badje gegeven en de verpleegster is komen kijken en heeft nog de uitleg gegeven om naar huis te gaan :D
Vanaf vandaag gaan we ons Bartje 's avonds wassen en gaan we het elk om beurten doen :D De rest doen we ook een beetje samen. Pamper zo ongeveer om de beurten, borstvoeding kan mijn vrouwtje maar alleen en ik zorg dan voor het boertje en ik draag ons Bartje in de draagdoek :D
Vannacht ben ik opgestaan om ons Bartje te nemen, mijn vrouwtje heeft borstvoeding gegeven en ik heb voor de zuivere pamper en in slaap wiegen gezorgd :D

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 19 nov 2004, 20:08

bart schreef:Superfier en supergelukkig :D
Dankjewel :D
Dat lukt al vlot :D Dat was echt niet zo simpel 8) Eerst was ik bang om ons Bartje pijn te doen :wink: dus die eerste dagen zaten de pampers niet zo goed vast :roll: Een 'borstvoedingskindje' vult zijn pampers overvol met een vloeibare mosterdkleurige massa en als die niet goed sluiten rond de beentjes dan komt dat er aan alle kanten uit ( :roll: verschrikkelijk: pyama vuil 8) begin daar maar eens aan :wink: ) Dus je hebt al heel snel begrepen wat je verkeerd hebt gedaan en hoe het wel moet :D
(de eerste dagen is het zwart-groenig, taai, plakkerig en moeilijk weg te wassen: begon al goed :roll: :wink: )
Amusement als jij er binnenkort ook voor staat :D
Je gaat nog zweten :D :lol:
Ik ga inderdaad nog zweten, ik heb het van veel mensen al gehoord dat het in het begin niet zo simpel is om die plakkerige massa proper te krijgen maar ach we zullen onze plan wel trekken, ik hoop alleen dat bij mij het angstzweet niet uitbreekt zoals bij Filip.


bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 23 nov 2004, 11:07

Je staat er voor en je met er door en je kan er alleen maar het beste van maken :roll: Ocharme ons Bartje, die was proefkonijn :roll: :wink:

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 23 nov 2004, 18:20

Ach bij ons zal luna ook proefkonijn zijn.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 24 nov 2004, 11:04

Gelukkig moet je eerst een aantal dagen in het ziekenhuis blijven, dan kan je al veel leren :wink:
Ik raad jou ook aan om dag en nacht ginder te blijven :D
Vraag maar en doe maar, zo leer je het :D en na enkele dagen door het zelf te doen en niets meer te vragen, want thuis moet je ook je plan trekken :roll:

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 24 nov 2004, 14:41

bart schreef:Gelukkig moet je eerst een aantal dagen in het ziekenhuis blijven, dan kan je al veel leren :wink:
Ik raad jou ook aan om dag en nacht ginder te blijven :D
Vraag maar en doe maar, zo leer je het :D en na enkele dagen door het zelf te doen en niets meer te vragen, want thuis moet je ook je plan trekken :roll:
Jij bent dag en nacht daar gebleven, hoe heb je het dan gedaan met afhaling doopsuiker, geboortekaartjes, enz...? Ik heb er ook al aan gedacht om in het ziekenhuis te blijven maar je moet als man die dagen toch ook heel wat regelen en doen, neem nu ook nog de drank die je moet halen, enz..

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 24 nov 2004, 18:46

Zorg om te beginnen dat je een notablokje bijhebt, dan is je vrouwtje heel gelukkig. In het ziekenhuis begint iets heel nieuws: je krijgt een papiertje en je moet dus doen wat er op staat :D :wink:
Ik ben dus regelmatig weggeweest :D In de voormiddag NA dat ons Bartje gewassen was en in de namiddag tussen de bezoekuren in :D
De drank stond op voorhand thuis in de kelder, dus dat was snel opgehaald, de doopsuiker zijn ze in het ziekenhuis komen brengen. Voor de kaartjes hebben we ook weinig werk gehad. Alles was op voorhand klaar, envelopjes waren geschreven. We hebben alleen voor geboortedatum en naam moeten telefoneren en de winkel heeft voor de rest gezorgd (postzegels plakken en kaartjes versturen ook)
Het grootste deel van de tijd was ik er dus, zowel dag als nacht :D

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 27 nov 2004, 00:01

De drank die zal ook al wel op voorhand klaarstaan, de doopsuiker maken we zelf begin januari, de kaartjes zijn gekozen enkel geboortedatum en kamernummer moet doorgegeven worden. Kaartjes moeten nog wel zelf geplooid, adres op de envelop en opgestuurd worden.
Dat kunnen we de eerste dag doen.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 27 nov 2004, 14:07

Of je schrijft de adressen er gewoon op voorhand op.. Had ik ook gedaan en dan is dat werk toch al achter de rug.. En ik was al naar het postkantoor geweest en had al postzegels geplakt. Want de eerste dag zul je vooral willen genieten van je kleine meid!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 28 feb 2005, 19:16

Allerliefste moderator (wie?)
Hier op p. 1 zijn de helft van de berichten verwijderd en dat vind ik echt niet leuk. Dit is nostalgie, geschiedenis van het forum: mijn allereerste gesprek met Dagmar....

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 28 feb 2005, 23:27

Ik ben onschuldig!!! Wel een beetje jammer dat ons eerste forumgesprek verdwenen is.. Lijkt al zo lang geleden hé!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 01 mar 2005, 12:00

bart, ben je zeker dat ze niet gewoon de kelder zijn ingezakt??
En dat je ze moet opduikekelen??
je moet niet meteen denken dat de modetators zonder reden, de berichten verwijderen hoor!!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 22 mar 2005, 13:02

bart schreef:(de eerste dagen is het zwart-groenig, taai, plakkerig en moeilijk weg te wassen: begon al goed :roll: :wink: )
Amusement als jij er binnenkort ook voor staat :D
Je gaat nog zweten :D :lol:

Toen ik nog na de bevalling in het ziekenhuis lag, moest ik Lani's eerste pampertje verversen. Ik deed het open en.... dat zwart groene brij'tje viel er haast uit. Ik weet niet wat me op dat moment overkwam maar ik kreegn een complete black out. Ik wist plots niet meer hoe ik eraan moest beginnen, terwijl ik al zoveel pampertje heb ververst van mijn neefjes. Ik heb de pamper terug toe gedaan en de verpleegster gebeld. Ik voelde me z verlegen en super rot, omdat ik in mijn ogen al tekort schoot. Die verpleegster troostte me direct en zei dat het puur van de vermoeidheid en emoties is en dat het veel voorkomt.
Raar he?

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 22 mar 2005, 13:29

neen hoor
heet baby bleu's of zoiets.
overkomt de beste onder ons!!
Ik had schrik voor dat naveltje te verversen en zo.
dat verbandje en dan ontsmetten.
was bang dat ik de baby pijn ging doen!!


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”