abnormaal

Moderators: Welcome, Moderators

mel
Pas blauw

abnormaal

Berichtdoor mel » 06 dec 2007, 22:47

Fieke :-)
Pas blauw

Berichtdoor Fieke :-) » 06 dec 2007, 23:07

Hey Mel
Ergens begrijp ik u wel hoor. Misschien ben je er nog niet klaar voor? Het eerste jaar dat wij aan het proberen waren voor ons 2de heb ik er ook niet zo van wakker gelegen dat het niet direct lukte. Dat kwam wel doordat we een druk jaar hadden en ik er eigenlijk niet zo veel aan heb gedacht. Ook wel iedere keer als mijn eerste ongi dag had, was ik effe teleurgesteld, maar dat ging snel over. (Net zoals jij vertelde) Maar nu begin ik het wel al wat moeilijker te worden. Nu ben ik er echt klaar voor voor het 2de... misschien komt het nog wel. Eerlijk gezegd ben ik een beetje jaloers dat jij je er niet zo slecht bij voelt :wink:
Succes hé

Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

mel
Pas blauw

Berichtdoor mel » 06 dec 2007, 23:40

ik ben er klaar voor hoor, al 3 jaar maar ik wil mij er niet druk in maken want ik kan er toch niet veel aan veranderen, en ja het is misschien omdat het nog maar het eerste jaar is, maar ik vraag mij soms wel af of mijn moedergevoelens even sterk zijn als iemand anders

Fieke :-)
Pas blauw

Berichtdoor Fieke :-) » 06 dec 2007, 23:43

Mijn moedergevoelens kwamen pas als de baby er was... Ik was wel supergraag zwanger en heb daar ook enorm van genoten, maar toen had ik schirk dat ik geen goeie moeder zou zijn en zo. Als de baby er dan is heb je precies nooit iets anders gedaan. Dus ik denk dat jouw moedergevoelens ook nog wel zullen komen.

Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

tati
Pas blauw

Berichtdoor tati » 07 dec 2007, 08:15

We blijven erin geloven!!!

Winter
Pas blauw
Contacteer:

Re: abnormaal

Berichtdoor Winter » 07 dec 2007, 09:46

Aicha
Pas blauw

mel

Berichtdoor Aicha » 07 dec 2007, 10:51

Voila
Pas blauw

Berichtdoor Voila » 07 dec 2007, 12:45

hey Mel!

Wij zijn ook aan het proberen voor ons eerste, maar zijn nog maar een korte periode bezig, en dan nog elke keer ernaast gemikt met m'n vruchtbare periode...

Maar ik moet zeggen dat ik nu ook ni zo triest ben als m'n regels er terug zijn! Ik ben van het principe dat dat wel komt het zwanger zijn, is het niet nu dan is het later, het presseert allemaal ni...
en ik vind dat ook goed dat je zo'n ingesteldheid hebt hoor! ni mee inzitten!

Zoals Winter hier ook zegt hierboven: ik ga daar ook vanuit dat je pas die moedergevoelens hebt als je effectief je kindje in je armen houdt. Ik heb die moedergevoelens nu ook nog totaal ni!

dus kop op!

x

mel
Pas blauw

Berichtdoor mel » 07 dec 2007, 13:01

ben al blij dat ik niet de enige ben, ik ken gewoon en paar vrouwen waarbij het zwanger worden niet goed lukt en die kunnen bij wijze van spreken geen zwangere vrouw zien, ik vind dat erg, ik doe er alles aan om zwanger te worden, lukt het niet kan ik mijzelf niets verwijten, en da geeft mij een rustig gevoel

Voila
Pas blauw

Berichtdoor Voila » 07 dec 2007, 13:04

amai, zijn er dan vrouwen die het zo erg ermee hebben??

nee, ik heb dat totaal niet zenne! ik ben juist héél blij voor die zwangere vrouwen!
en we moeten nu ook wel toegeven dat m'n vriend en ik de voorbije maanden zelfs niet echt goe geprobeerd hebben, we wisten da ook wel, dus ja...

ik denk ook dat da t gezondste is zo'n instelling gelijk gij en ikke, want anders heb je veel teveel stress, wat het zwanger maken uiteraard nog meer bemoeilijkt.

xxx

mel
Pas blauw

Berichtdoor mel » 07 dec 2007, 14:56

Winter
Pas blauw
Contacteer:

Berichtdoor Winter » 07 dec 2007, 15:15

Just me
Pas blauw
Contacteer:

Berichtdoor Just me » 07 dec 2007, 19:14

Alfredje
Pas blauw

Berichtdoor Alfredje » 07 dec 2007, 19:38

mummy
Pas blauw

Berichtdoor mummy » 08 dec 2007, 13:41

Ik kan je eigenlijk best begrijpen, mel, en echt abnormaal ben je niet. :lol:
Toen ik een jaar of 22 was zei ik zelf dat ik geen kinderen wou...pas op dat zijn uitspraken die je doet als je jong bent...want 3 jaar later werd ik wel mama...maar toen ik zwanger was heb ik dikwijls gedacht...amai, gedaan met mijn schoon leven...en toen ik thuiskwam met mijn dochter vond ik haar (hoe graag ik haar ook zag!) soms een indringer in ons leven die alles op zijn kop zette...die gevoelens had ik toch wel een maand of 2..;toen waren ze over. Maar als ik terugdenk aan de tijd dat ze zo 3 en 1 waren bijvoorbeeld...pffff, ik vond dat helemaal geen leuke tijd...We waren net een verhuisfirma als we ergens naar toe gingen...2 buggys, twee pamperzakken met de hele zooi erin...en ik vergat altijd wel wat! Dus hoeveel keer wij dat niet hebben meegemaakt, een volle pamper...maar geen reserve, of flessen mee maar geen melkpoeder..pffff, mijn man zei altijd, zorg dat je geld in je zak hebt want er zal wel iets moeten gekocht worden dat jij niet meehebt...
Ik ben er pas van kunnen gaan genieten toen ze wat ouder werden, nu is het super..echt waar. Toch voelt het alsof ons gezin nog niet compleet is en daarom willen we er een vervolg aan breien :wink:
Maar moest dat nu voor één of andere reden niet lukken...tja, ik denk dat ik er (met enige tijd en moeite) me dan wel bij neer kan leggen...
Maar toch ben ik heel blij met die 2 kanjers!! Ze brengen me zoveel geluk en ik ben erg fier op hen.

Rampestamperke
Pas blauw
Contacteer:

Berichtdoor Rampestamperke » 08 dec 2007, 19:49

Terug naar “Zwanger worden”