Pfff

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel
Pfff

Bericht door Just me » 28 nov 2007, 16:14

Vandaag wordt het me toch een beetje te veel. Langs alle kanten bevallen mensen of zijn er die zwanger zijn... hier ook ineens keiveel meiden die het geluk nu mogen proeven en ik ... ik blijf ver achter... :cry: Op t werk krijgen de mensen met kindjes een sinterklaasgeschenkje. En als ik dan zie wie er allemaal met zo'n zakje afkomt zakt de moed me helemaal in de schoenen. Ik heb nu eindelijk het ventje van mijn leven gevonden en nu alleen nog dat klein prutske en dat blijft maar weg... soit ik moet stoppen met zagen eh :wink: , mijn tijd komt nog wel. :roll: Alleen vraag ik mij af wanneer...

Doeme doeme toch, het ging me nu zo goed af, dacht er niet veel aan en nu krijg ik mijn fameuze klop... :x


Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 28 nov 2007, 16:32

Hey...
Kom hier maar eens je hart luchten... je bent heus niet alleen hoor!! Ik loop vaak met net dezelfde gedachten rond... overal worden maar kindjes geboren en iedereen lijkt zwanger te zijn... ook hier op 't forum is 't een vruchtbare tijd blijkbaar... en wij????? :cry:
Maar ik ben er zeker van onze tijd nog komt zenne!! Zal ooit wel eens lukken zeker!! Ik probeer vooral te genieten van mijn leven samen met mijn ventje... ik probeer het ook wel eens van de andere kant te bekijken... met z'n twee hebben we het ook goed!!
En de rest zal wel eens komen zeker?? :wink:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 28 nov 2007, 16:47

..... en vergeet niet dat wij nog heel veel leuke dingen kunnen doen die al die zwangeren en mama's niet meer kunnen doen!!! :lol: hihi...
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 28 nov 2007, 16:47

Oh maar dat doe ik ook zenne. Elke dag profiteer ik van mijne schat en de momenten samen. Maar het doet toch wel wat zeer als ik mensen van mijn leeftijd of jonger zelfs zie of hoor die al kindjes hebben. Sommigen zijn zelf nog kinds en daar word ik dan kwaad van eh. Zij wel en ik dan niet. Alleen hierdoor zou ik dus terug beginnen roken eh. :roll:

:lol: :lol:

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 28 nov 2007, 16:50

Niet doen... Niet terug beginnen roken hé... :lol:

Neen, ik begrijp je helemaal hoor... 't doet soms verdomd veel pijn... 't gaat met ups en downs... maar we zullen toch moeten afwachten wat de natuur ons brengt hé.. :wink:
Komt allemaal wel goed!!
We blijven erin geloven!!!


Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 28 nov 2007, 16:59

Euh ik denk niet dat mijn ventje het zou appreciëren dat ik terug zou roken. Doordat ik zo snel gestopt was met roken mocht ik ook sneller stoppen met de pil! :lol: Maar denk dat een sigaretje toch wel mijn gemoed wat zou oppeppen...

Och man, ik weet dat ik zo niet mag denken. Ik ga volgende maandag beginnen met een fris gemoed. ik ga mooi mijn pilletjes innemen, vijf dagen 2. En dan moet ik na twee dagen mijn :evil: krijgen en ja dan zien we weer wel eh. hopelijk duurt het nu weer geen maanden eer ik ze nog eens krijg, tenzij ik natuurlijk... :lol:. Maar als ik ze dan toch moet krijgen, liefst dan op tijd en zonder pilletjes...

Ale ik ga naar huis, mijn ventje opzoeken en wat troost. :wink:

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 28 nov 2007, 19:55

ik ken dat gevoel ik heb dit ook nog meegemaakt iedereen rond u is zwanger of is net bevallen ken dat maar hoe moeilijk ook je moet erdoor ik heb ook es de moed laten zakken maar ben er niet onderdoor gegaan door de steun van mijn vrienden en familie.want heb het ook wel es niet zien zitten hoor wens je veel succes en hopen dat het voor jullie ook rap mag meegaan ik heb ook lang moeten wachten maar ben er toch geraakt.dus gooi er hier maar alles uit wij helpen je er ook wel door.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 28 nov 2007, 22:23

hey,
ik weet perfect wat jullie doormaken!
Ik weet ook al lang dat ik problemen zou hebben bij zwanger worden,
en je denkt dat je er op voorberied bent,
maar het valt altijd nog tegen!

Ik heb dan ook nog eens de tegenslag dat ik door
verandering van werk mijn baby droom even in de kast heb moeten steken!
Het rare is, mijn schoonzus moet binnen een week of 3bevallen,
eerst was ik heel blij, dan heel jaloers, en ik kijk zo uit naar die geboorte,
pas achteraf zal ik mijn klop krijgen, want het is niet mijn kindje...

Ik heb het er alle dagen moeilijk mee, en ben der heel dikwijls mee bezig, maar ja niets aan te doen zeker?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 28 nov 2007, 22:56

Hey
Ik weet wel dat ik er al eentje heb, maar ik ken toch het gevoel. Wij zijn al sinds juli 2006 "bezig" en het wil ook maar niet lukken. Iedereen rondom mij is maar zwanger en koopt maar kindjes. Iedereen vraagt ook maar wanneer wij aan nummer 2 gaan beginnen... Tja, we hebben het nog niet aan de grote klok gehangen dat we dit al voor een lange tijd proberen, maar dat het maar niet wil lukken. Daar denken ze allemaal niet aan hé... Dat het misschien niet zo goed lukt? 't Is niet omdat je er al eentje hebt, dat het 2de vanzelf gaat komen natuurlijk. Ik ben ook redelijk onregelmatig, dan een cyclus van 25 dagen, dan eentje 40... :roll: niet simpel. En ik voel echt niets van eisprong of zo, dus daar kan ik niet op rekenen... gewoon klussen en hopen dat het volgende maand wel zal lukken.

Ik wens je héél veel succes en het zal er wel eens van komen! Ze zeggen dat je er niet te veel mee bezig mag zijn, maar da's wel te doen in het begin, maar na enkele maanden is dat niet zo simpel meer om er niet mee bezig te zijn....

Het allerbeste!

Fieke
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 28 nov 2007, 23:49

en ik kom het hier gisteren dan int groot, lang rond en breed uitroepen dat wij ons 4de wondertje mogen verwachten. Voel mij ineens enorm schuldig.
Ik hoop echt dat jullie wensje snel vervuld mag worden en dat je oventje 9 maanden lang op volle toeren mag draaien.
k gun het jullie echt van harte

dikke knuffel
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 29 nov 2007, 06:24

jullie mogen de moed nie laten akken ik heb ook lang gesukkeld en na 2j en 7 m was ik dan zwanger en kan je zeggen in begin was ik es overtijd en mijn schoonzus dan ook juist het verschil was zij was positief en ik negatief en toen ze zei ik ben zwanger kreeg ik ook een klop in mijn gezicht zat daar ook mee in en dan vorig jaar beviel mijn broer zijn vrouw onverwacht zwanger en dan was het weer van da is echt moeilijk als er iemand dicht bij jou zwanger is je bent wel blij voor die persoon maar toch breek je,maar nu het is bij nu toch ook goed gekomen en ben nu zwanger bijna bevallen dus voor jullie komt dit ook nog en ga je na een geboorte wéén lucht je hart dat helpt ook ik heb da ook gedaan toen ik ging kijken heb ik ook gewéént laat het van je los nie opkroppen.succes hoe moeilijk ook wij helpen jullie hier ook wel je kan hier altjd terecht voor babbel!!
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 29 nov 2007, 09:23

Nessa20, je mag je zeker niet schuldig voelen. Ik ben blij voor iedereen, echt waar. Maar gisteren pfff dan had ik echt een k*tnamiddag. :oops: Hier op t werk zit er namelijk een ventje en ik denk dat hij zoiets als mij is qua leeftijd en diene ging 'zijn' cadeautje' halen bij de 'sint'. En awel, kei stom maar ik kreeg ineens mijne klop. Voel me nu al beter zenne. :lol: Wou alleen dat ik mijn :evil: kreeg. Want zit er nu al 87 dagen op te wachten. En ik denk wel in mijn eigen, hoe langer het duurt hoe meer kans. Maar dat is eigenlijk niet. Ik krijg geen eisprong eh, dus kan ik moeilijk zwanger worden. En gisteren ben ik weer effe met mijn twee voeten op de grond gezet door dat alles. Heb er een tijd niet echt aan gedacht en gewoon verder 'geleeft', maar ja iedereen heeft zo wel eens zijn dagen zeker. :wink: :lol: Groetjes

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 29 nov 2007, 09:24

nessa20 schreef:en ik kom het hier gisteren dan int groot, lang rond en breed uitroepen dat wij ons 4de wondertje mogen verwachten. Voel mij ineens enorm schuldig.
't Is je van harte gegund hoor...!! :lol: we zijn natuurlijk blij voor alle zwangeren onder ons... (en dat meen ik!) maar je begrijpt dat het soms frustrerend is dat je overal baby's, bolle buikjes en buggy's ziet als je zelf zo graag een baby wilt.. dat gevoel zal jij zelf ook wel gehad hebben, nietwaar?
Maar ik blijf het herhalen... onze tijd komt nog!! :wink:

En Just Me... voor jou is het allemaal nog veel moeilijker lijkt me... zo'n cyclussen... veel sterkte meid... en volhouden hé, moed niet laten zakken... er komt wel een tijd dat jij hier ook goed nieuws mag komen melden!! Succes!! :wink:
Laatst gewijzigd door tati op 29 nov 2007, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 29 nov 2007, 09:28

Jullie tijd komt zeker nog.. En dan zijn wij jaloers op jullie omdat wij dat gevoel niet meer zullen meemaken!!! :wink:
Ik kan alleen maar herhalen wat ik altijd zeg, ik hoop echt dat het snel mag lukken en dat jullie hier kunnen komen vertellen dat er een wondertje op komst is!!!! En dat meen ik uit de grond van mijn hart!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 29 nov 2007, 10:11

De moed niet laten zakken meiske ,en het is heel vervelend ,rond de sinterklaas periode ...omdan al die kindjes te zien lopen en te denken ,was het maar zo ver ... door de duur vond ik het ook zeer verveldend ,als ze iedere keer vroegen ,na een geboorte van een collega "en wanneer gaan jullie voor een tweede of ...is het nog niet van dat ??"Dan kon ik wel huilen als ik thuis kwam ... :cry: Jullie keer komt zeker nog ...en die sigaretten ...laat ze maar mooi aan de kant ... :wink:

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 29 nov 2007, 13:24

Hey meid,

Is misschien op dit monent niet echt een troost, maar ik weet hoe je je op dit moment voelt, heb net hetzelfde meegemaakt. Hier hebben we ook 8 jaar behandelen achter de rug, met vallen en opstaan (heel wat meegemaakt in die periode... en heel wat operaties en medische rompslomp)
Geef jezelf tijd om alles op een rijtje te zetten, doe iets leuks of doe gewoon niets, je ziet wel waar je je best bij voelt op dit moment!
Ik hoop vanharte dat je binnenkort ook zwanger mag worden! Laat de moed niet zakken, al klinkt dat nu onozel, toch meer ik het!
Wil je een babbeltje,chat of telefoontje... stuur me een mailtje, dan stuur ik je mijn gegevens!

Veel sterkte en hopelijk kan je vlug weer aan de slag,
Een verwante ziel,
Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 29 nov 2007, 15:10

Heel veel sterkte Just me ! Ooit zal de zon ook voor jullie schijnen, geloof me. De aanhouders winnen. Weet er alles van :wink:

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 29 nov 2007, 15:16

Toch raar hoe een mens zo 'jaloers' kan zijn op iets wat hij nog niet heeft. :lol: Ik zou er alles aan doen om een kindje te hebben en diegene met kindjes willen es een paar dagen wisselen met de kinderloze koppels. :lol: Tis allemaal niet gemakkelijk eh. Maar in ieder geval het was een moment van zwakte gisteren. En nu schaam ik mij, want tenslotte zijn wij nog maar gestopt met de pil van eind juni dit jaar. :oops: Ooit schreeuw ik hier van de daken dat ik ons eerste prutske verwacht! Haha en dan moogde golle jaloers zijn!!! :lol: :lol: :lol:

(Grapje eh, over da jaloers zijn! :oops: )

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 29 nov 2007, 15:30

Tuurlijk dadde.
Een mens kan soms toch eens diep zitten hé en de volgende dag lachen we er dan weer mee.
Heb ook last van die moodswings........wreed ambetant zunne !

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 29 nov 2007, 20:07

Hallokes, weet wat jullie doormaken. Heb zo een beetje hetzelfde verhaal als Ann. Ook zes jaar miserie... Als ze in die tijd gezegd hadden: volhouden de aanhouder wint, dacht ik ook: makkelijk praten. Maar het gevoel als het dan eindelijk gelukt is, is onbeschrijfelijk. Dus: volhouden, de aanhouder wint!! :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 02 dec 2007, 21:01

Ale dit weekend heb ik mijn gedachten een beetje kunnen verzetten. Vrijdagavond hebben we niks gedaan, tv gekeken en op tijd gaan slapen. :lol: Zaterdagavond zijn we naar de erotica beurs gegaan. Man man, wat was dat? Echt gene vette vonden we. :roll: En vandaag zijn we naar Essen Duitsland gereden, naar een autosalon (tuningbeurs). Was echt super! Een zaal of 14 en schoon nieuw modellen van auto's. :roll: Heb mijn nieuw tuutke al zien staan! :lol: Heb bijna niet aan kindjes gedacht, maar af en toe zag ik een dik buikske of een kleintje dat naar nen auto ging kijken en ja dan ging mijn hartje weer tekeer... :oops: :lol: Enfin ik heb mijn groot kindje toch ook al blij kunnen maken. We hebben zo'n auto op batterijen en afstandbediening gekocht. :lol: Moet wel zeggen t is zen geld waard, is echt kei ferm! Zal es een foto proberen te trekken! :wink:

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 02 dec 2007, 21:30


Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 02 dec 2007, 21:31

ok een foto is niet echt handig om hier te plaatsen... :oops: :roll:

nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 03 dec 2007, 08:56

hey

Ik weet niet of het bij imageshack ook zo is maar als ik iets van foto's upload via zo'n site, heb je verschillende soorten links die je krijgt bij die foto en als ik niet goed weet welke van de links dat het is, probeer ik ze meestal 1 voor 1 uit met hier te plaatsen en dan op voorbeeld te klikken om te zien of hij erop staat.
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 03 dec 2007, 09:03

bij foto's plaatsen staat er volledig uitgelegd welke code je het best gebruikt om te kopieren(imageshack) ik denk dat het de tweede regel is ... die je het best kan kopieren


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”