jong... of iets minder jong!

Moderators:Welcome, Moderators

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 26 nov 2007, 08:20

En tati?
Ik hoop dat we mogen juichen voor je!

Indien niks maak ik een nieuw plannetje namelijk...een kleine betoging tegen alle zwangerschapstesten...


Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 26 nov 2007, 08:40

Het gejuich zal voor een volgende keer zijn... :cry:
Nog geen test gedaan want de buikpijn van gisteren blijft aanhouden... :cry: :cry: :cry: (maar wordt ook niet erger??!!!?? :? )
De :evil: zullen dus wel onderweg zijn... :cry:
Weeral een test uitgespaard!!!
Jammer, ik hoop nu maar dat 't vooruit gaat zodat ik snel aan de volgende ronde kan beginnen!!
Zit wel wat met dubbele gevoelens zenne!!
We blijven erin geloven!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 26 nov 2007, 09:08

Zolang je niet getest hebt of geen duidelijke regels ziet is er nog hoop, tati..;maar je kent je lichaam natuurlijk het best en ik heb het ook wel snel door als het niks zal zijn...

Het is toch een lastige tijd hé, de ene dag vol hoop, de andere dag een teleurstelling te verwerken hé...ik weet het hoor...
Ik ben ook een beetje teleurgesteld...gisteravond moesten we eigenlijk er een beetje werk van maken...maar het was weer zo van "moeten" en wij waren alletwee steenmoe..;en manlief maakte ook geen aanstalten en ik had plots er gewoon geen zin in dat het weer zo forceren zou zijn...
En ja, er gebeurde dus niks é...en nu ben ik natuurlijk vies;
Pfffffff, wat een circus zeg! Ik kan me niet herinneren dat het bij de vorige zwangerschappen zo ging...dat ging precies vanzelf toen...
:?

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 26 nov 2007, 09:42

Hoop??? Ik denk het niet... voel me ook helemaal niet zwanger (ik kan me niet voorstellen dat ik daar helemaal niks van zou voelen!) En inderdaad..ik denk dat ik mijn lichaam vrij goed ken... noppes dus!!

Spijtig voor jou dat je er geen werk van hebt kunnen maken... maar zo geforceerd is 't ook niet wat 't zou moeten zijn hé... :? En dan allebei zo moe.. hebben wij ook dikwijls voor hoor!! Maar als 't dan juist dé moment is, is dat wel vervelend natuurlijk!
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 26 nov 2007, 14:01

tati, ik zou toch es een testje wagen als ik u was, mijn gevoel zegt dat het een streepke zal geven :lol:
als ik alles zo lees, die broebelkes in je buik, wat lichte pijn die niet doorkomt (bandenpijn)
het zou wel eens raak kunnen zijn hoor

en dat niet zwanger voelen, wel ik heb dat deze keer ook niet
van de eerste ben ik ook nooit erg ziek geweest hoor, maar toch vlagen van misselijk zijn en moe, enz, nog voor ik overtijd was, en heeft maar een 5-tal weken geduurd, maar nu heb ik dat zo niet
dus het kan alle kanten uit hoor


Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 26 nov 2007, 15:23

Neen, ik doe geen testje Schorpioentje...
Ik herken dit gevoel zoooo goed hé... en nu toch een testje doen zou me helemaal gek maken!! Ik moet me hier gewoon bij neerleggen!!

Ik ben zo blij dat ik hier mijn hartje eens kan luchten hé... Deze middag heeft mijn ventje mij wel eens goed vastgepakt en hebben we 't er wel eens over gehad... maar dan 2 minuten later begint hij over iets totaal anders waar mijne kop helemaal niet naar staat...
Hij kan zo lief zijn hé... maar toch denk ik dat hij me niet echt begrijpt op dit vlak... Is dat eigen aan mannen???

Een baaldag vandaag!! Mijn ventje heeft de late dus hele avond alleen thuis (dus veel te veel tijd om na te denken :? )... straks maar vroeg in de zetel, met kersepitje om de pijn wat te verzachten en met een dekentje... een TV-avondje... doe ik niet dikwijls maar op zo'n dagen is er geen betere troost en verleiding dan dat.....
We blijven erin geloven!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 26 nov 2007, 18:10

Tati,
oh jij mag lekker trunten vanavond...je zou zelf 2 kersepitjes mogen gebruiken, laat je maar gaan!!

En lekkere hapjes binnen handbereik, want het is shit hé...
Ook goed om je eens af te reageren is maandverbanden naar andere mensen gooien...

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 26 nov 2007, 18:18

Er is (gelukkig!) niemand in mijn buurt deze avond! :wink: Misschien maar 't beste ook, want ik ben niet zo'n super gezelschap nu!! :cry:
Laatst gewijzigd door tati op 26 nov 2007, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 26 nov 2007, 18:19

mummy schreef:Tati,
Ook goed om je eens af te reageren is maandverbanden naar andere mensen gooien...
Hihi mummy das nog een tof idee :D
die moet ik onthouden :wink: :lol:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 26 nov 2007, 18:24

Pas maar op ericardtje...het beste om ons af te reageren is maandverbanden gooien naar pas zwangere vrouwen waar wij (en terecht) zonder schaamte jaloers op zijn.

(ps, maar we gunnen het je wel hoor :wink: )

En tati, ik bied je mijn schouder aan vanuit de verte om eens lekker op te bleiren. En mannen...die begrijpen dat niet, die van mij denkt ook maar 2 sec over die dingen na, en zegt dan direct, volgende keer beter! En dat is iets wat ik dan juist NIET wil horen, want ik treur om de gemiste "keer".

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 26 nov 2007, 18:33

Ja.... mijn ventje... 't is wel een schatje zenne... maar wat ik juist voel als 't over kindjes krijgen gaat, dat snapt 'm toch niet.... voor hem lijkt het allemaal zooooo veel simpeler!! :?
Soms zou ik ook wel een man willen zijn zenne... minder nadenken (haha), niet elke maand helse pijnen doorstaan... :wink: Maar we zullen maar content zijn met wat we zijn zeker? :wink:

En dan nog die vragen van buitenaf... gisteren nog : we zaten op een tentoonstelling met wat vrienden van mijn man samen en daar heb ik van 2 kanten de vraag 'Is er nog geen boeleke op komst?' gekregen...; en dat juist terwijl je de :evil: weeral voelt komen... vreselijk. Ik wou weglopen, maar heb hen vriendelijk geantwoord : 'dat komt nog wel...' Ik wou hen wurgen!!! :roll:

Tussen haakjes... de :evil: zijn er nog steeds niet, maar kondigen zich wel nog steeds aan.
Laatst gewijzigd door tati op 26 nov 2007, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 26 nov 2007, 18:36

mummy schreef:Pas maar op ericardtje...het beste om ons af te reageren is maandverbanden gooien naar pas zwangere vrouwen waar wij (en terecht) zonder schaamte jaloers op zijn.

(ps, maar we gunnen het je wel hoor :wink: )

En tati, ik bied je mijn schouder aan vanuit de verte om eens lekker op te bleiren. En mannen...die begrijpen dat niet, die van mij denkt ook maar 2 sec over die dingen na, en zegt dan direct, volgende keer beter! En dat is iets wat ik dan juist NIET wil horen, want ik treur om de gemiste "keer".
hihi mummy doe maar hoor: als die maandverbandjes nog nieuw zijn vang ik ze met veel plezier op van jullie :lol:

In ieder geval: mannen begrijpen dat inderdaad niet zoals wij vrouwen dat beleven hoor...
Maar gelukkig is er dan zoiets als een babyforum waarop wij vrouwen terecht kunnen eh :D :wink:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 26 nov 2007, 19:10

hahahahahhaahhaa ik lig strijk met die maandverbanden mummy :lol:

aah tati; ik blijf duimen voor je; ookal denk je nog zo hard dat het geen prijs is!
Op naar ronde 5...

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 27 nov 2007, 07:34

Ze zijn er..... :cry: :cry: :cry:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 27 nov 2007, 07:52

..... nu weer alle moed bijeen rapen om aan de volgende ronde te beginnen!! :? Let's go (al is het voorlopig nog met de moed in mijn schoenen)!!
We blijven erin geloven!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 27 nov 2007, 08:00

Een vrouw is zoveel sterker dan je dankt, tati...
Nog een paar dagen en jij hebt weer moed en hoop.
Ik duim mee met je deze ronde, meid.

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 27 nov 2007, 10:13

Dankjewel Mummy....

Ik heb er even de pest in... maar herpak me stilaan toch... :)

Maandag een afspraak bij de gyne... eens 't één en 't ander navragen...
Heb ik ook een hekel aan, maar moet toch eens gebeuren!

Groeten
Tati :wink:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 27 nov 2007, 11:29

hey tati spijtig dat ze ook bij jou geariveerd zijn, die moed komt nog wel, veel succes bij de gyne :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 27 nov 2007, 12:56

Veel sterkte Tati en de moed om door te gaan!
We blijven met ons duimen draaien tot het gelukt is!

Oktobermama,
Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 27 nov 2007, 13:51

Dankjewel...
't Lukt wel zenne... ben ervan overtuigd dat 't ooit mijnen toer wel eens zal zijn...
Ik hoop alleen dat ik niet zo'n lange weg moet afleggen als jij, Ann... zoveel tijd héb ik zelfs niet.... ben nu al 34.... en wat ik me dan afvraag... hoe blijf je je daar over zetten? Ik vind het al een prestatie op zich dat je toch zo lang volgehouden hebt en nu zo'n prachtige dochter op de wereld hebt kunnen zetten!!
Als ik dat lees... wel, dat geeft me moed op dagen als vandaag! Bedankt!
We blijven erin geloven!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 27 nov 2007, 15:24

Ela tati, ik ben er ook 34 hoor! Maar ik voel me maar 24.

Mijn zus is 38..;en sedert kort mama van een schattig dochtertje!!!
Dus je moet niet wanhopen!
Maar ik begrijp je wel als je zegt dat je geen tijd hebt om een lange weg te moeten afgaan...

Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat wij het een jaar de kans geven...ben ik dan niet zwanger, dan leg ik me er bij neer. tenslotte heb ik al 2 kanjers van kinderen, dus ik ben heel gelukkig, nog een kind zou voor ons de kers zijn...maar ik ga er niet voor "verder" gaan..;als je begrijpt wat ik bedoel...Als ik nog geen kinderen zou hebben dan zou ik dat wel doen.

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 27 nov 2007, 18:54

oooh tati, vind het super jammer voor je :cry:
Op naar ronde 5...

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 27 nov 2007, 19:02

das jammer tati!
maar gewoon de nieuwe moed bijeenrapen en op naar de volgende ronde :wink:

onze duimpjes staan alweer omhoog voor je nieuwe ronde :wink:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 28 nov 2007, 08:50

Ja dames... dat is het leven...
Maar vandaag ben ik opgestaan vol goede moed... ! :lol:
We blijven erin geloven!!!

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 28 nov 2007, 13:44

Zo moet da zijn Tati!
Afbeelding


Afbeelding

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 29 nov 2007, 20:08

aaah tati, een klavertje 4 ....dat het maar geluk mag brengen é kind...

Ik ga ook blij zijn als ik de 12e des eens naar de gyn kan...heb nu al meer dan een week lichte pijn in mijn onderbuik..;dat kan toch nie normaal zijn denk ik dan. Ach , ik weet het nie precies meer hoor, is mijn eisprong nu al voorbij of niet?? Ik ga volgende maand toch eens die ovulatietesten gebruiken, ik wil weten hoe ik in elkaar steek...

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 29 nov 2007, 21:10

Awel... ik heb 't zelfde gedacht... ben van plan om volgende week ovulatietesten aan te schaffen zodat ik eens wat meer inzicht krijg in alles... misschien helpt dat wel... :wink:
en dan is die twijfel toch al weg.. 'is mijn ei er al of niet' is eigenlijk even vervelend als het laatste weekje vind ik... :?

Ikke maandag naar de gyne... zie er al tegenop, maar de internist had na mijn operatie gezegd om toch eens langs de gyne te gaan... en aangezien mijne gestopt is met praktijk moest ik nog een nieuwe zoeken... alles dus een beetje op de lange baan geschoven :oops: , maar 't is er dus eindelijk van gekomen... ben benieuwd bij wie ik terecht kom en wat die te vertellen heeft!

En wat dat klavertje betreft... hopen dat dat geluk brengt zeker?? :wink: dit maar in afwachting van een mooi baby-fotootje hé !!!
En de banner heb ik weggedaan, want ik vond het plots zo'n akelig idee dat heel vlaanderen wist wanneer mijn ei er was... :lol: :lol: :lol:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 30 nov 2007, 05:46

ik hoop voor jou ook dat het klavertje zijn werk mag doen! good luck!!!
Op naar ronde 5...

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 01 dec 2007, 10:00

Snoezie is helaas niet zwanger, zie hier het nieuwe plannetje


Ik nu, jij en snoezie volgende ronde.
Ik ben dan de eerste en krijg een joker-kaart.
Daarmee heb ik het recht om het MEEST te zeuren en zagen over allerlei kwaaltjes...(kwaaltjes in het algemeen)

De winnaar is die die het eerst bevalt..
Prijs valt nog te bespreken.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 01 dec 2007, 12:35

Fantastisch plan...!!!!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Alleen die jokerkaart.. ????
Nog eens nadenken over de prijzenpot!!! :lol:
We blijven erin geloven!!!


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”