jong... of iets minder jong!

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 16 dec 2007, 20:09

Maar die ovulatietestjes brengen niet echt spanning mee hoor Snoezie... het vermindert zelfs de 'onzekerheid' vind ik...
Maar super vind ik dit systeem toch ook niet.... volgende maand ga ik terug gewoon op mijn gevoel af denk ik... :lol: Maar 't was 't proberen waard hé :wink:

Fietje : Hoe is 't intussen met Tristan??
We blijven erin geloven!!!


Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 16 dec 2007, 20:26

Daarmee ga ik akkoord Tati! Geen spanning hier. Misschien wat meer zekerheid? We zullen zien, maar voor mij toch ook maar 1 maandje op deze manier :wink:

Tristan is al iets beter vandaag. Hij heeft veel gespeeld, veel tv gekeken en weinig geslapen, oh ja, en niet te vergeten, redelijk goed gegeten. Ik ben blij, want gisteren hadden we toch schrik hoor! Juist voor ik hem in zijn bed deed daarnet, begon hij weer koorts te krijgen. Dus nog snel wat medicamentjes gegeven en dan zijn bed in. Hopelijk slaapt hij goed deze nacht.
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 16 dec 2007, 20:34

tati schreef:Fietje : Hoe is 't intussen met Tristan??
Sorry, 't is Fieke ipv Fietje... :oops: Foutje!! :oops:

Allé, dan gaat 't toch de goede kant op met Tristan... gelukkig maar...
Nog veel sterkte deze week, want een ziek kind in huis is wel vermoeiend hé...
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 16 dec 2007, 20:40

Fietje, Fieke, maakt allemaal niet uit :lol: ik weet dat het tegen mij is :wink:

En ja, een ziek kind kan vermoeiend zijn, maar het zal allemaal nogal meevallen. Morgen komt de ene oma, overmorgen de andere oma, dag erna weer oma 1 en donderdag en vrijdag ben ik overdag thuis (want ik sta in het volwassenenonderwijs en werk vooral 's avonds) Zo kunnen mijn man en ik gewoon gaan werken. Die oma's hé... chance dat we die hebben!
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 18 dec 2007, 07:50

Fieke :-) schreef: En ja, een ziek kind kan vermoeiend zijn
Een ziek ventje ook.... :wink: Gisteren mijn ventje (heel!) ziek terug gekomen van 't werk... :cry: ... als ik het nu ook maar niet krijg want dan zullen 't gezellige feestdagen worden!!
We blijven erin geloven!!!


mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 18 dec 2007, 09:11

hey tati...heb je nog van die steken???

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 18 dec 2007, 09:14

Ja.... deze nacht nog van wakker geworden... écht veel pijn.... maar 't is nu nog maar een keer of 3 per dag... 'k weet echt niet wat dat is :?: :roll: Raar!!
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 18 dec 2007, 10:08

Groot gelijk Tati! Een ziek ventje is inderdaad ook niet om mee te lachen :) Chance dat de 'zieke' vrouwen niet zo moeilijk zijn en toch nog voor alles kunnen zorgen hé. Sorry hoor, mannen hier op het forum, maar het is toch wel een beetje zo hé... :oops:
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 18 dec 2007, 19:58

mummy schreef:hey tati...heb je nog van die steken???
Deze nacht dus wel... maar vandaag niet meer gehad... ik zal er mij dus maar geen vragen meer bij stellen....

Een heel drukke week... gelukkig maar, anders zou mijn kopke weer op hol slaan... waarvoor 't werk nog niet goed is hé :wink:

Fieke, is Tristan al beter??
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 18 dec 2007, 21:58

Tristan is nog altijd niet beter... Gisteren was een goeie dag, maar vandaag dus weer wat minder. Overgeven en zo, ik hoop dat dit het keerpunt is en dat hij nu vollenbak vooruit gaat! Ik zou liefst hebben dat hij vrijdag nog een dagje naar school kan gaan, dan is het kerstfeestje en ik zou liever hebben dat hij dat niet mist. Maar ja, zijn gezondheid gaat nog altijd voor natuurlijk! Als het morgen niet beter is ga ik terug naar de dokter... Ik moet trouwens toch weer een briefje hebben van de kinderarts omdat ik morgen sociaal verlof neem :roll: Soit, het komt wel in orde. Hij heeft toch al geen koorts meer, dus ik denk dat het binnenkort wel zal beteren.
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 18 dec 2007, 22:41

fieke hopelijk is tristan vlug beter :D

tati veel succes hé,k ik duim voor je :D
Afbeelding

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 19 dec 2007, 11:57

Geen valse hoop krijgen maar ik had ook van die gekke steken toen ik zwanger was van mijn zoon...

Laat ons hopen in stilte.......sssjjjttttt..... :?

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 19 dec 2007, 13:23

Tati, wanneer is de dag dat je zou gaan testen? :lol:
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 19 dec 2007, 16:17

Fieke :-) schreef:Tati, wanneer is de dag dat je zou gaan testen? :lol:
Ik verwacht op Kerstmis mijn regels... als ze er niet doorkomen test ik de 26ste... maar zo ver zijn we nog lang niet.... :roll:
Intussen zijn die steken voorbij....
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 19 dec 2007, 16:36

met Kerstmis! allez, ik hoop voor jou dat ze dan uitblijven met Kerstmis, da zou nog al eens een pakske zijn éh :lol:
Op naar ronde 5...

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 19 dec 2007, 16:44

Hopelijk dan niets te zien met Kerstmis... We duimen en er branden hier al veel kaarsjes hoor!

Hier vandaag een positieve ovulatietest... allé dat denk ik toch. 2 gelijke streepjes (of toch zoals ik het zie), dus wij moeten nog wel een tijdje langer wachten hoor :lol: Het jaar zal hier al goed bezig zijn voor wij kunnen testen (als we zullen moeten testen hé) Ik hoop er ook nog lang niet op...
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 19 dec 2007, 16:45

Als ik dan goed kan tellen wordt dit dus een cyclus van 40 dagen :?
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 19 dec 2007, 17:13

Fieke :-) schreef:Hier vandaag een positieve ovulatietest... allé dat denk ik toch. 2 gelijke streepjes

Das al positief eh Fieke ;-) Je weet wat jullie te doen staat vanavond, morgen en overmorgen hé! Vanzodra de ovulatietest positief is, volgt de eisprong normaal binnen de 48uur...
We duimen hoor! :wink:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 19 dec 2007, 18:16

Da's al een goed begin hé Fieke... nu is 't aan jullie... :wink: Veel plezier!! :lol:
met Kerstmis! allez, ik hoop voor jou dat ze dan uitblijven met Kerstmis, da zou nog al eens een pakske zijn éh
Ja, zou een schoon kerstpakske zijn... maar ik hoop er nog niet te fel op zenne... trouwens als 't volgende maand zou zijn, zou 't een schoon verjaardagspakske zijn, da's ook goed hé.. :wink:
Geen valse hoop krijgen maar ik had ook van die gekke steken toen ik zwanger was van mijn zoon... Laat ons hopen in stilte
ja... sssssssttttt.... :wink:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 19 dec 2007, 19:23

och, hoe langer ge erop hebt moeten wachten, hoe meer welkom 't boeleke gaat zijn :D
Op naar ronde 5...

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 19 dec 2007, 20:31

ericardtje schreef:Das al positief eh Fieke ;-) Je weet wat jullie te doen staat vanavond, morgen en overmorgen hé! Vanzodra de ovulatietest positief is, volgt de eisprong normaal binnen de 48uur...
We duimen hoor! :wink:
We zijn al heel de week bezig... ik dacht dat de testen niet werkten bij mij :wink: ... en geloof het of niet ... mijn ventje heeft al niet meer zo veel goesting :roll: waarschijnlijk omdat het nu "MOET". Als we eenmaal bezig zijn, krijgt hij wel goesting zenne, maar ja... :lol:
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 19 dec 2007, 20:32

tati schreef:Da's al een goed begin hé Fieke... nu is 't aan jullie... :wink: Veel plezier!! :lol:
met Kerstmis! allez, ik hoop voor jou dat ze dan uitblijven met Kerstmis, da zou nog al eens een pakske zijn éh
Ja, zou een schoon kerstpakske zijn... maar ik hoop er nog niet te fel op zenne... trouwens als 't volgende maand zou zijn, zou 't een schoon verjaardagspakske zijn, da's ook goed hé.. :wink:
Zou inderdaad een schoon pakske zijn, voor gelijk welke gelegenheid! :P
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 19 dec 2007, 22:05

veel succes allemaal, ik moet ongesteld worden op kerstavond, leuk is anders :roll: , en het is van de maand nog lastiger omdat ik vorig jaar volle moed mijn pil heb laten vallen, ja ik denk er af en toe wel eens aan, hopelijk krijgen we allemaal een mooi kerst of nieuwjaars cadeau hé :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 19 dec 2007, 22:12

mel schreef:veel succes allemaal, ik moet ongesteld worden op kerstavond, leuk is anders :roll: , en het is van de maand nog lastiger omdat ik vorig jaar volle moed mijn pil heb laten vallen, ja ik denk er af en toe wel eens aan, hopelijk krijgen we allemaal een mooi kerst of nieuwjaars cadeau hé :D
Voor u branden hier ook kaarsjes hoor Mel! En laat ons hopen hé, na een jaar proberen een schoon kerstpakske!
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 20 dec 2007, 08:03

heel drukke week... gelukkig maar, anders zou mijn kopke weer op hol slaan... waarvoor 't werk nog niet goed is hé :wink:
Maar nu loopt het helemaal de spuigaten uit.... ja man... wat een dag gisteren... van hier naar daar gecrosst... kei-druk...
en dan een telefoontje van mijn moeder dat ze met mijn vader op de spoed zat... een ongevalletje met de zaagmachine... 't zag er oorspronkelijk wel erg uit, maar alles valt nog redelijk mee.... vingers helemaal ingepakt nu... en misschien is dat dan egoïstisch van mij, maar ik zag het even niet meer zitten want mijn vader doet voor mij veel typwerk.... dat komt er nu nog allemaal bij... maar goed, 'k ben wel hééééél blij dat 't maar zoiets was, hij heeft een goede engelbewaarder...
En de kers op de taart was gisterenavond om half 10 een telefoontje ivm mijn werk... 'k heb waarschijnlijk een eerste rechtzaak aan mijn broek... ik sta wel recht in mijn schoenen en tref volgens mij geen schuld, maar dat is toch wel even verschieten... 'k heb zo slecht geslapen vannacht.. :cry: Wat kan het leven van een zelfstandige toch zwaar zijn!! :?

Enfin... nog 2 dagen werken en dan leg ik er de riem een weekje af.. VERLOF!! Ik ben er aan toe!!

Intussen voel ik helemaal nog niets.... nog van 't één, noch van ' t ander... :lol:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 20 dec 2007, 08:09

En ik blijf ook duimen voor jullie allemaal...
Hopelijk hebben we een mooie start in 2008... Laat het een vruchtbaar jaareinde zijn!! :lol:
We blijven erin geloven!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 20 dec 2007, 09:51

Pfff, tati...dat hangt in je kleren hé...nu één iets...rechtzaken kunnen zeer lang aanslepen...dus steek er niet teveel nodeloze energie in want in het begin lijkt zoiets allemaal erg...na een tijdje gaan de scherpe kantjes er af en na nog een tijdje kun je je amper herinneren waar het over ging....
Je zit toch in de bouw-sector hé...ken dat wereldje redelijk..

Beterschap voor je pa!!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 20 dec 2007, 09:56

ik heb je een pm gezonden...

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 20 dec 2007, 11:33

Dankjewel Mummy, doet me deugd... (zie ook pm die ik naar jou gestuurd heb)....

Papa juist langsgeweest... hij was hier helemaal te voet naartoe gekomen, iets wat hij anders nooit doet... maar nu heeft 'm niet veel om 'handen' hé, kan niks doen... maar 't gaat 'm goed, ik ben blij....
moest wel even helpen om zijne jas terug dicht te doen... hihi.. :lol:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 20 dec 2007, 18:19

amai ocharme je pa! gelukkig dat het nog meeviel!
ja het leven van een zelfstandige. mijn pa is ook net zelfstandige geworden, 't zou niks voor mij zijn, ben daar te onzeker voor. dan liever loon"slaaf" :)

ik duim ook nog heel erg voor jou Tati! dat je hartewens mag uitkomen!
Op naar ronde 5...


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”