jong... of iets minder jong!

Moderators:Welcome, Moderators

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 25 dec 2007, 22:21

Wie weet hé Mel.... :wink:
Afbeelding


Afbeelding


Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 26 dec 2007, 09:22

En voel je iets aankomen.... ??
Zolang je niets ziet of voelt.... :!: ??
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 26 dec 2007, 10:04

Tati, bij mij waren de kerstfeestjes idem. Zowel mijn ouders; als schoonouders en grootouders van vriend laten de hele tijd vallen dat het wel eens tijd wordt. Mijn rol tot hiertoe was: ik wil wel maar mijn vriend wil nog wachten tot ons huis er staat. Maar gisteren zei hij dat hij het eigenlijk niet zo leuk vindt om "boeman" te spelen, want dat hij het zelf ook héél graag wil. Dus nu is de tactiek dat we allebei doen alsof we nog wat wachten om praktische redenen. Ik hoop dat we niet te lang meer komedie moeten spelen...

hang in there tati, idd, volgend jaar zit je daar wrsch met een pasgeboren boeleke of tcoh met een héél dik buikske!
Op naar ronde 5...

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 26 dec 2007, 11:17

hallo ik heb het gewoon verteld, ze zouden het toch zien dat ik iets verberg :roll: :D en iedereen is begripvol dus dat helpt wel

hey tati ja ik voel vannalles en nog wat, maar alles dat ik voel heb ik ook al gehad net voor mijn regels dus ik kan daar niet echt op voortgaan, vanmorgen was mijn temp.37.1 dus nog altijd hoog, mijn ongi-pijn is wat geminderd en zeer veel witverlies, af en toe wat pijn aan de zijkant van mijn borsten :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 26 dec 2007, 19:30

mel schreef:hallo ik heb het gewoon verteld, ze zouden het toch zien dat ik iets verberg :roll: :D en iedereen is begripvol dus dat helpt wel
Bij mij weten ze wel dat we 'bezig' zijn ..... maar niet dat 't allemaal niet loopt zoals we willen... en dan krijg je zoiets natuurlijk... :?
Van zodra ik zelf meer weet, ga ik hen toch ook inlichten zenne (als 't dan nog nodig is natuurlijk :wink: )... dan zullen ze misschien wat meer op hun woorden letten.... en worden zo'n pijnlijke situaties hopelijk vermeden... :?:

En Mel, hoe vlot het daar? :wink:
We blijven erin geloven!!!


Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 27 dec 2007, 11:32

hey tati ik ga mee met jou naar de volgende ronde, ik kon je toch niet alleen naar de volgende ronde laten gaan hé :wink:
ik denk dat mijn luteale fase 16 dagen is in plaats van 14 want de gyne was zeker dat ik mijn eisprong op dag 14 had, volgend jaar beter hé :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 27 dec 2007, 12:53

Spijtig hé Mel... maar 't is natuurlijk wel sympathiek dat je samen met mij de volgende ronde wil starten!!
Laten we klinken (nu mogen we nog drinken hé!!) op een vruchtbaar 2008!! Veel succes in de volgende ronde... :wink:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 27 dec 2007, 19:01

hehe ja jullie kunnen je nog goe laten gaan met oudjaar. bij mij zal het wrsch voorzichtig zijn :lol:

schol!!!
Op naar ronde 5...

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 27 dec 2007, 20:38

hey mell,

spijtig, maar volgende ronde meer succes!
Ik hoop hier ook op een vruchtbaar 2008!

Ik heb zoveel zin om er terug aan te beginnen,
en nu ziet mijn vriend dat niet zitten!

Hij vindt het vooral erg, omdat het op mij zo zwaar weegt!
Hij vindt het niet leuk dat ik dan altijd teleurgesteld thuis kom van de gyn enzo...
Moeilijk allemaal eh
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 28 dec 2007, 11:26

Wie weet brengt het begin van het nieuwe jaar meer geluk? Ik moet altijd wat langer wachten dan jullie voor ik nieuws heb... met die lange cyclus hé, dus voor mij is het ook maar ergens in januari dat ik kan hopen (of weer een beetje teleurgesteld zijn) Ik moet zeggen dat ik net als jou, Tati, mezelf al heb wijsgemaakt, dat het toch weer niets zal zijn deze maand, dus dat we terug naar de volgende ronde gaan... Wie weet met valentijn??? Dan is het net als toen ik zwanger was van Tristan. Alleen hebben we toen maar 9 maand moeten proberen en nu zitten we al aan 17... We moeten er blijven in geloven hé!
Als het deze maand niets wordt bij ons, dan ga ik toch naar de gyne om wat testen te laten doen... want na een maand "oefenen" kan ik mij moeilijk voorstellen dat we het niet op het juiste moment zouden gedaan hebben... :lol:

Allé, ik ga jullie laten... prettige eindejaarsfeesten! En tot binnenkort (je ziet dat ik hier minder ben hé met deze drukke dagen... 't Is thans vakantie :roll: en ik dacht dat ik veel tijd ging hebben... niet dus!
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 28 dec 2007, 12:09

Fieke :-) schreef:Wie weet brengt het begin van het nieuwe jaar meer geluk? Ik moet altijd wat langer wachten dan jullie voor ik nieuws heb... met die lange cyclus hé, dus voor mij is het ook maar ergens in januari dat ik kan hopen (of weer een beetje teleurgesteld zijn) Ik moet zeggen dat ik net als jou, Tati, mezelf al heb wijsgemaakt, dat het toch weer niets zal zijn deze maand, dus dat we terug naar de volgende ronde gaan... Wie weet met valentijn??? Dan is het net als toen ik zwanger was van Tristan. Alleen hebben we toen maar 9 maand moeten proberen en nu zitten we al aan 17... We moeten er blijven in geloven hé!
Als het deze maand niets wordt bij ons, dan ga ik toch naar de gyne om wat testen te laten doen... want na een maand "oefenen" kan ik mij moeilijk voorstellen dat we het niet op het juiste moment zouden gedaan hebben... :lol:

Allé, ik ga jullie laten... prettige eindejaarsfeesten! En tot binnenkort (je ziet dat ik hier minder ben hé met deze drukke dagen... 't Is thans vakantie :roll: en ik dacht dat ik veel tijd ging hebben... niet dus!
Jaja fieke in de vakantie ist altijd mega-druk hé :wink:
Trouwens voor iedereen ook van mij prettige eindejaarsfeesten gewenst en een heel vruchtbaar 2008! En jullie moeten er echt allemaal in blijven geloven! Ik geloof ook dat jullie allemaal vroeg of laat je eerste of tweede of vierde babietje in jullie armkes zullen hebben :wink: We blijven allesinds meeduimen voor jullie allemaal!! :lol:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 30 dec 2007, 09:19

Hey allemaal...
heb even mijn avatar aangepast.... een fotootje van de schoonste dag van afgelopen jaar : onze trouw... jaja, dit is mijn bruidsboeketje!! Hopelijk brengt dit mij veel geluk..... :lol:

Ik blijf duimen voor jullie allemaal!! :lol:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 30 dec 2007, 10:15

aaah das mooi :D
Op naar ronde 5...

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 30 dec 2007, 11:08

Een heel mooi boeketje!
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 31 dec 2007, 12:41

mooi boeket tati :D

ik heb hier weer wat raar voor :roll: , na mijn eisprong was mijn temp. 37.2, de dag dat ik ongesteld ben geworden is mijn temp. met 0.4 gezakt en vanmorgen was die terug 37.2, ik denk dat ik stop met temp. want bij mij klopt het langs geen kanten

ik wens ons allemaal een zwanger buikje, veel liefde en veel geluk toe in 2008 :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 31 dec 2007, 13:59

Hey Mel... ja, een lichaam kan raar doen hé... maar eigenlijk heb ik dat systeem nooit gesnapt, want je temperatuur kan toch ook nog door andere dingen beïnvloed worden, nietwaar? Als je wat ziekjes bent of zo klopt dit toch helemaal niet??

Ben je al lang met temperaturen bezig?

Allé.. ook een goed jaareinde aan iedereen enne... veel bolle buikjes in 2008 hé... :lol:
Laatst gewijzigd door tati op 31 dec 2007, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 31 dec 2007, 14:25

hey tati de bedoeling is om wat meer inzicht in je cyclus te krijgen, ik doe dit nu al een paar maanden
je moet elke dag je temp. nemen voor je opstaat en op hetzelfde tijdstip, voor je eisprong is je temp. minder dan na je eisprong
bv. mijn temp. voor mijn eisprong is 36.8 en na mijn eisprong 37.2 of 37.0 maar mij is het weer gelukt om ook van dit weer een raadsel te maken van mijn lichaam :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 31 dec 2007, 17:36

vandaag ovulatietestjes aangekregen per post... ik begin er woensdag mee... toch iets simpeler... :lol: en dan maar hopen dat deze maand mijne cyclus terug normaal is.. :?

't einde van 't jaar nadert, ik hoor hier al af en toe een knalletje... dus 't zal spetterend vuurwerk worden vanavond... VEEL PLEZIER ALLEMAAL!!
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 31 dec 2007, 17:57

Jaja mensen geniet nog even van de laatste zuchtjes van 2007 want 2008 komt stilaan piepen en ik ben er zeker van dat het voor ons hier een heel druk en vruchtbaar babyjaar zal worden ... Dus hou jullie maar vast en geniet nog maar van die laatste glaasjes champagne nu je nog mag :lol:

Allemaal een HEEEL PRETTIG EINDEJAAR EN ALVAST DE ALLERALLERBESTE WENSEN VOOR 2008!

ps: tati: wat een mooi en romantisch bruidboeketje seg! Dat kan niet anders dan geluk brengen hé :wink:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 02 jan 2008, 11:23

Dat 2008 jullie veel mois brengen mag!

'k Heb een tijd niet geforumd maar hier ben ik weer en ik zal me eens meteen op deze topic gooien ;) zie:
Dagmar schreef:
mummy schreef:... Maar wat ik wel merk dat als je iets ouder bent, alles kalmer aanpakt...en misschien bewuster geniet van alles...?
Of omdat je al de ervaring van er twee andere hebt?? :wink:
goh, ik vind niet dat oudere moeders altijd kalmer zijn en ik ben op veel vlakken "korter" met mijne jongste omdat ik voel dat ik fysiek gewoon minder kan trekken en tja ik ben "amper" 35 maar ik twijfel al of ik het nog zou aankunnen om nog eens zwanger te zijn ... want ik vond het fysiek toch al allemaal meer tegenvallen op mijn 31 dan op mijn 26 - mar ik had bj mijn 2de zwangerschap dan ook wel bekkeninsabilleiteit van af mijn 7de week en dat viel heel erg tegen.
'k Vind zelf absoluut niet dat ik een jonge mama was maar toen ik op mijn 25 zwanger werd, kreeg ik die reactie wel vaak. Enerzijds vind ik jong moederschap super (mijn eigen mama was 17!) en anderzijds oet je gewoon de omstandigheden van je leven bezien en vooral je hart volgen: als je een kidnerwens hebt, ga er dan vor! Kinderen zijn het beste wat een mens kan overkomen. :)
Wat ik idd wel merk is dat je bij een 2de meer je hart durft volgen en dus relaxter bent over sommige dingen. 'k Denk niet dat wij zo "groen" waren in het ouderschap door onze leeftidj maar wel doordat we gewoon de allereersten in onze omgeving waren met kindjes en we hebben alles zelf moeten uitzoeken - en toen had ik nog geen fora gevonden ;) en ik heb de laatste 9 jaar gewoon enorm veel geleerd: je groeit ook mee met je kinderen hè. Nu zijn er wel eens dingen waarvan ik denk van als ik het toen had geweten dan had ik dit of dat anders aangepakt, maar ja ... Je hebt dit forum al om vragen te stellen en info te vergaren en ieder moet zijn eigen beslissingen uiteindelijk nemen.
'k Wens jullie een wolk van een baby en de kans zit er wel in hè want er wordt in 2008 een babyboom verwacht.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 02 jan 2008, 20:54

dankjewel Biomam....
intussen zijn we enkele maanden verder en maak ik me al niet meer zo druk over mijn leeftijd... we zien wel... hoewel ik ook wel al 'voel' dat ik minder kan dan zo'n tien jaar terug (fysiek)... :roll: dus gemakkelijk zal het wel niet zijn... :?
En wat die 'ervaring' betreft... daar maak ik me niet echt zorgen om... ik heb bij mijn zus 3 kinderen zien opgroeien en bij mijn schoonzus is er juist nog eentje bijgekomen, mensen genoeg bij wie ik ten rade kan... en dan dit forum nog... :lol: ... hier heb ik ook al 't één en 't ander gelezen en kan ik met de gekste vragen terecht :lol: ...

àls ik ooit mama wordt... want daar begin ik ook al aan te twijfelen... nu met die gekke sprongen in mijn cyclus, ik weet niet wat ik ervan moet denken :? :roll: ... ben vandaag met de ovulatietestjes begonnen om alles eens netjes te kunnen noteren zodat ik daarmee terug naar de gyne kan.... ik vrees dat ik nog een lange weg af te leggen heb... maar dan speelt die leeftijd weer wel mee hé... héééél lang mag die weg niet meer zijn!! :roll:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 03 jan 2008, 08:35

Oh Tati, zo mag je niet denken! Maar misschien is het niet slecht om toch eens bij de gyne te rade te gaan en dan is het inderdaad niet slecht dat je alles eens goed gaat noteren.

Zijn deze testen wat handiger in gebruik? Ik heb er voorlopig nog geen nodig :lol: maar ja, mijn cyclus kan lang zijn, dus ik ga nog geen gat in de lucht springen. :roll: Nog 10 dagen en ik ga testen...
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 03 jan 2008, 21:01

Onregelmatig ja dat ken ik: cycli tussen de 26 en de 36 dagen :roll: hier.
Goh, ik weet hoe het voelt om te wachten ... maar je mag de moed niet opgeven. Een "slechte" tip ;) misschien maar toch wel waar: vaak lukt het net op een moment dat je er even niet meer zo mee bezig bent. 'k Weet ook dat je dat niet zo makkelijk kan hoor: ik heb enkele jaren triest rondgelopen en zelfs nog eens alles laten testen om te zien of er niks mis was want die 2de awangerschap kwam er maar niet van ... en toen ineens op een minder gestresst moment was het toch zover.
Er relaxt voor blijven gaan ;) en dan komt het wel.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 04 jan 2008, 09:09

Nog geen :twisted: te bekennen :lol:
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 04 jan 2008, 09:34

Oh Fieke... toch een beetje beginnen hopen dan??
Maar niet te veel hé, want dan is de teleurstelling te groot... :wink:

Die testjes zijn inderdaad wel handiger... maar 't zal deze maand enkel zijn om mijne cyclus te controleren want ik zit met serieuze buikgriep en aangezien mijn ei er dit weekend zal aankomen (ik had gisteren toch al een licht streepje!!) zal't wel niet lukken om 't nodige werk te verrichten... spijtig hé.. maar ziek is ziek.... :roll:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 04 jan 2008, 09:41

Oh, da's wel jammer Tati... Veel beterschap!!!

Ja, hier toch wel wat hoop eerlijk gezegd. Meestal zit ik rond de 30 à 31 dagen en zit momenteel aan 34 :lol: en ik voel nog niets. En meestal heb ik een week voor mijn :twisted: last van wat buikpijn en dat heb ik dus nu nog niet... Ik moet er wel rekening mee houden dat mijn langste cyclus 40 dagen was, dus ik test pas op dag 42 :P (als ik zo lang kan wachten hé) maar dan ben ik wel al redelijk zeker. Als het zo zou zijn, dan raad ik iedereen aan om toch maar eens een maandje bijna elke dag te klussen! Maar 'k ga nog niet te snel roepen, nog 8 dagen (of 9)
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 04 jan 2008, 18:31

Hoop zit terug in de kelder... Volgende ronde is weeral gestart... :twisted: zijn daar weer...
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 04 jan 2008, 20:55

Zo spijtig.... ik hoopte zo voor jou dat 't raak was... !! :cry: Hopelijk vind je vlug je moed weer terug!

Ikke vandaag inderdaad positieve ovulatietest... maar ik voel me zo belabberd met die buikgriep!
Ik heb met mijn ventje afgesproken om een maandje pauze in te lassen :roll: kan nooit kwaad hé, er zo eens een maand niet aan 'moeten' denken...

IK WENS JE HEEL VEEL SUCCES IN DE VOLGENDE RONDE FIEKE...!! Toi toi toi...
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 04 jan 2008, 21:17

Goh Fie.. Ik begon al stilletjes te hopen dat er een broertjes- of zusjeskrokodil op komst was.. :cry:
En eigenlijk bij iedereen die probeert, ik hoop iedere keer mee en iedere keer ben ik teleurgesteld, wat moet dat dan niet voor jullie zijn? :(
Maar ik weiger om de hoop helemaal te verliezen, op een keer is het jullie beurt!!! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 04 jan 2008, 23:55

Bedankt hoor Dagmar! Het doet goed om dat allemaal te lezen :lol:

En Tati, misschien doet zo een maandje "rust" wel goed... dan ben je deze keer niet nerveus, zo van ... zouden ze :evil: nu komen of niet. Je gaat er gewoon vanuit dat ze voor de deur gaan staan en ook gaan binnen (buiten) komen.

Wij gaan er gewoon nog een maandje voor en ik denk dat ik wel eens binnenspring bij de gyne dan kan ik daar mijn hart eens luchten.
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”