We gaan gewoon door, Tati. Mijn man zei wel dat we niet zo gaan tellen en uitrekenen en ik doe dat inderdaad minder; Ik weet ook niet echt wanneer mijn cyclus begonnen is..;door eerst wat dagen licht bloedverlies en dan plots veel meer. Dus zijn er verschillende opties wanneer mijn eisprong kan zijn en ik ga ze toch niet allemaal aankruisen op de kalender hoor. Dan is het weer zo van "moeten" en ik vind dat toch echt een afknapper , hoor.
Tja..de zakelijke tegenvaller is iets beter dan eerst verwacht, maar toch wel iets om zorgen over te hebben...ik voel me ook niet zo lekker in mijn vel de laatste tijd..beetje depressief gevoel. Het grijze weer en de opeenstapeling van probleempjes maken het er natuurlijk niet veel beter op...Soms zou ik gewoon de zaak een week sluiten en een reisje boeken en lekker in de zon gaan liggen met een goed boek.
Maar zo los je geen problemen op hé...
Ik mag dan nog van heel veel geluk spreken dat mijn man zo lief is voor mij en zoveel geduld kan opbrengen. Want als je dan nog thuis problemen zou hebben, tja..;dan zou ik echt wel diep zitten. Ik denk echt soms, waarom willen wij nu nog een derde kind? Het zal ons leven niet echt gemakkelijker maken...maar het is net alsof ik mijn hart moet volgen, deze keer. En niet mijn verstand. Wij willen allebei, zelfs onze kinderen vragen er al eens naar...
Zo stond ik zondagmorgen veel te snel op en ik was duizelig..mijn 9-jarige dochter zei "oh oooh..ze is zwanger...!" Dan kun je je toch niet serieus houden hé...dan weet ik ook dat wij met nog een kleintje erbij heel veel pret zullen hebben. Want met onze 2 kids liggen wij toch dikwijls plat van het lachen , hoor. Wat die soms allemaal uitkramen.
Ik herinner me nog eens dat mijn dochter amper kon lezen en in de bib alle titels van boeken luid probeerde te ontcijferen. er stond daar een reeks van Shakespeare...en zij las héél luid " ZAKKE SPIERE"
Hahahahahhahahahha......
En aan de kassa in de supermarkt...vroeg ze ook weeral luid "mama...kom ik uit een ei...? "
Mens toch...en al die mensen kijken dan zo wat je gaat antwoorden...