wist ik het maar!

Moderators:Welcome, Moderators

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 12 nov 2007, 17:46

O ja....weekend was nat hoor! En heb toch nog maar eens beseft dat de ardennen niets voor mij zijn...ik word "mutsig" van de sfeer, :lol:


Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 12 nov 2007, 17:48

Ja, goed hé voor Ericardtje...
Misschien wacht er voor jou ook wel goed nieuws... ik zou niet kunnen wachten om te testen...
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 12 nov 2007, 18:52

oooooh mummy je moet gewoon testen!!!! Je hebt ongeveer dezelfde symptomen als ik en je bent nu ook twee dagen overtijd!!! Waar wacht je nog op? :wink:
Gewoon doen dan ben je van de onzekerheid verlost! :wink:

Maar ik begrijp je volkomen! Ik zat eerst de oren van mijne vriend zijne kop te zagen dat ik al wou testen (hij wou nog wat wachten voor de zekerheid) en toen hij dan uiteindelijk zei van: haal dat testje dan maar, dierf ik ook niemeer testen. :lol:

Ben nu wel heel blij dat ik het dan toch gedaan heb ;-)
Dus hou ons maar op de hoogte eh mummy :D
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 12 nov 2007, 19:22

als je twijfelt wacht je best nog beetje tegen vrijdag of woensdag dan kan je nog zien maar als je verschijnselen hebt en je wil het weten moet je wel testen wens je veel succes!!zal hier duimen
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 12 nov 2007, 21:05

ik geraakte ook niet op het forum en ook nu is het nog héééél traag

ooh zo spannend zeg!! ben mee benieuwd in jouw plaats! woensdag testen?

doe wel met ochtendurine, dan is de concentratie het strafst. als je 's avonds test en het is negatief ga je wrsch toch nog denken: "da's omdat het niet geconcentreerd genoeg is" en dan weet je het nog niet :D (allez, da heb ik toch zo geredeneerd :D )
Op naar ronde 5...


Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 12 nov 2007, 22:53

spannend seg... ik zou nu al testen als ik u was 8) dan weten wij het ook :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 13 nov 2007, 08:29

Wat voel ik me triest.............
Ik nam gisterenavond laat nog een bad en ik voelde plots het erg herkenbare gevoel......en ja hoor...ongesteld....
Ik voel me dwaas, dacht echt dat ik het door had, voelde me al zwanger...bij een derde dacht ik, "ik herken het".
Voel me zo triest. :cry:

En voor mij is het niet zo simpel om te zeggen, op naar de volgende ronde...ik ben zelfstandig en augustus en september zijn razend druk...nu was het zo'n ideaal moment...'t zou net in mijn verlofperiode geboren worden...pfffffff, heb effe een dipje zeg!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 13 nov 2007, 08:36

Ik vind het echt heel jammer voor je..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 13 nov 2007, 08:45

Jammer... :cry: !!
't Is moeilijk hé om je daar weer over te zetten, zeker als je al dat zwanger-gevoel al had...
Maar dit is niet 't einde van de wereld hé :wink: ... Ooit is 't onzen toer wel!!
Hou je sterk en ja... wat moet ik dan zeggen? Volgende maand beter!! Hoe moeilijk 't nu ook even is!!
We blijven erin geloven!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 13 nov 2007, 09:14

Bedankt tati en dagmar...ik weet inderdaad, het is niet het einde van de wereld. Maar voel me een beetje down.
Het probleem is natuurlijk de zaak...moet ik nu 2 maanden wachten? Omdat het zo'n moeilijke periode zou zijn dan? Mijn man heeft me een keer vast genomen en hij zei dat we daar niet gaan achter kijken...je zet er veel teveel druk op zei hij...Nu wel en dan niet..;hij zei, er bestaat voor alles wel een oplossing...we gaan gewoon verder doen. En eerlijk gezegd zou ik dat ook het liefste willen, maar ja...als zelfstandige moet je toch opletten...pfffff, ik weet het niet meer...

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 13 nov 2007, 09:24

Mummy,
Ik ben ook zelfstandige en begrijp perfect wat je bedoelt... Mij zou het ook beter uitkomen als ik zou moeten bevallen in 't bouwverlof... Maar ik hou daar eigenlijk geen rekening mee nu... je hebt nog 9 maanden om je werk te plannen en eventuele klanten of zo te informeren en voor te bereiden dat je er dan even tussenuit ligt... (In sommige branches is dat natuurlijk niet zo simpel, maar toch..) Dus ik zou zeggen.. gewoon verder doen, je niet te hard opjagen... Laat de natuur zijn werk doen, probeer er rustig in te blijven... en dan lukt het allemaal wel!! :wink:
Veel succes :)

Wij zitten dus helemaal in 't zelfde schuitje!!
Groeten,
Tati
We blijven erin geloven!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 13 nov 2007, 09:42

Misschien best zo, Tati..ik ben zo'n ongelooflijke planner....wil alles altijd zoals ik het wil...en heb geen geduld. Het rare is dat alles meestal ook gebeurt zoals ik het wil.Bij de 2 eerst kids was ik zwanger bij de eerste poging. Ergens heb ik gedacht dat dat nu ook weer zo zou zijn. Ik weet van niet beter..de eerste keer dat ik zwanger was is wel een miskraam geworden maar na de curretage was ik dan ook weer direct zwanger...
Dat maakt me soms een beetje bang, ik ben er 34, misschien heb ik geen goede eitjes meer...ai ai...wat een muizenissen in mijn hoofd.
Het doet er natuurlijk geen goed aan dat ik nu ongesteld ben hé...dan ben ik zo "truntig"..;als je begrijpt wat ik bedoel...
Maar ik heb toch een nieuwe banner geplaatst. En dat geeft me nieuwe moed...
Ik ga toch proberen er wat minder mee bezig te zijn. Kan niet gezond zijn zo, volgens mij...

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 13 nov 2007, 13:02

Nieuwe banner... nieuwe moed! Dat hoor ik graag!
Probeer je zinnen te verzetten (ik doe ook verwoede pogingen om dat te doen en 't lukt me redelijk goed, maar niet altijd :wink: )
En hier eens je hartje komen luchten, dat kan ook deugd doen heb ik al ondervonden... zeker om het allemaal wat te relativeren en 't kalmer aan te pakken!!
Veel succes in deze nieuwe ronde!!
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 13 nov 2007, 14:13

hoi mummy

wat spijtig voor je... hoop dat het de volgende keer toch raak is ...
ik begrijp dat volkomen met dat zelfstandig zijn,(veel recht op bevallingsverlof is er niet)maar ja het zijn de eicellekes en de zaadcellekes die eenmaal beslissen wanneer het gebeurt,en dat je nu iets meer dan dertig bent , daar zou ik mij geen zorgen over maken , het komt allemaal goed ik zou zeggen op naarde volgende ronde.. :wink:

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 13 nov 2007, 14:55

hey mummy spijtig maar da komt wel goed :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 13 nov 2007, 19:15

wat jammer :cry:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 13 nov 2007, 19:16

echt jammer Mummy. ik zou ook niet beginnen plannen en rekenen, maar gewoon de natuur zijn werk laten doen, moest ik jou zijn.
op naar de volgende ronde!
Op naar ronde 5...

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 14 nov 2007, 10:37

Vreemd, maar mijn regels breken niet door. Maandagavond een beetje bruine afscheiding...(sorry voor in detail te treden), gister de hele dag eigenlijk zo goed als niks behalve wat lichtroze afscheiding...ik voel geen pijn, hoop maar dat het nu zal doorbreken, weet al niet meer als ik nu een nieuwe cyclus bezig ben of wat? Ik ben normaal zeer pijnlijk en zwaar ongesteld...nu voel ik niks?
(Erg hoe ik dit eigenlijk weer in mijn hoofd steek dat het misschien innestelingsbloed is of zo...kzal dan weer nog meer teleurgesteld zijn zeker...) Maar als dit vananvond nog zo is, denk ik toch nog een testje te wagen. Dan heb ik toch zekerheid.

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 14 nov 2007, 10:45

Misschien toch nog een lichtpuntje dan...
Hou ons op de hoogte hé!!
We blijven erin geloven!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 14 nov 2007, 15:31

IK HAAT STOMME ZWANGERSCHAPSTESTEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeker die klooi-dingen van de c o l r u y t ..ken mezelf hoor en ik kon weer niet wachten en over de middag rap testje gekocht ...een plastic potje en zo'n prutsig stokje!!!! Viel dan nog uit mijn handen, zat ik dus te sukkelen met stokje en potje en urine en al!
En ook al stond er duidelijk op dat het heel belangrijk is dat je ochtend-urine gebruikt heb ik het toch maar gedaan. Niks van beweging op dat strookje...geen roze lijn of zelf maar stippeltje te zien.
Luid awoe-geroep voor de C o l r u y t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahahahahahahha :lol: hahahahahahahahahhaha
IK DOE GEEN TESTEN MEER en ook IK ZAL ER NIET MEER AAN DENKEN.
Ik zie wel als ik mijn regels krijg of een baby..uiteindelijk komt er toch iets uit, hihihihi......................

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 14 nov 2007, 16:26

Jij bent toch geweldig... !! :lol: :lol: :wink:
Maar 'Ik zal er niet meer aan denken'... dat geloof ik toch niet... Misschien toch niet stiekem een nieuwe test kopen en 't deze keer wél met ochtendurine doen?? Dan heb je toch zekerheid!
Hoewel 't natuurlijk wel goed is om je gedachten op iets anders te zetten!
Veel succes!
We blijven erin geloven!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 14 nov 2007, 16:59

hahahaaaa, ik moet eigenlijk lachen om mezelf.
:oops: :oops:
Ik wacht nu gewoon wat af hoor ...ik denk dat mijn regels er gewoon traag doorkomen. En ik denk zelf da'k die banner ga weg doen...want eerste dag van je cyclus is toch de eerste dag met echt bloedverlies, niet? Dus lig ik helemaal overhoop en in de knoop.
En misschien zelf niks meer tellen en uitrekenen. Misschien is dat wel beter ...

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 14 nov 2007, 18:50

Hopelijk mag je vlug zwanger worden,
hier duimen we alvast voor je!
Veel suc6 meid!

Oktobermama,
Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 14 nov 2007, 18:56

mummy, mijn eerste regels sinds nuvaring-stop, waren net zoals jij beschrijft. amper bloedverlies, totaal geen andere symptomen.
tweede cyclus; eerste dag heel veel bloedverlies, de andere dagen amper nog wat, verder ook géén symptomen

eel vreemd want vroeger crepeerde ik van de zeer

mijn lichaam is blijkbaar de kluts nog beetje kwijt en denk dat het bij jou ook misschien wel zou kunnen het geval zijn...

hang in there, niet te veel aan denken (hahah alsof da ons zou lukken :P )
Op naar ronde 5...

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 14 nov 2007, 19:05

Oei...hopelijk heeft die ring geen andere nadelige gevolgen hé...uiteindelijk heb ik dat een 6 jaar gebruikt, ...ik weet niet als ik dit nu als nieuwe cyclus mag beschouwen...och ja, ik heb die banner toch weg gedaan...ik zet pas één terug als ik effectief zwanger ben, daar wil ik voor aftellen per dag, maar 'k ga mezelf zot maken met te zitten aftellen naar een ei of naar een sprong, :lol:
Ondertussen goed de pest ingekregen. Rotdag en serieuze financiele tegenslag op "zakelijk gebied"...zorgen, zorgen en nog eens zorgen....misschien maar best da'k nu niet zwanger ben, ik zit met zoveel tegenslag in een week tijd dat ik niet weet hoe ik eruit zal raken. Mijn man is weer op zakenreis en 'k ben alleen met de kids. gelukkig zijn ze braaf ...want ik kan niet veel meer hebben, vanavond...Brrrrr, wou dat ik een paar keer kon knipperen met mijn ogen en dat het maar een droom is. This is hell.... :twisted:

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 14 nov 2007, 19:11

hmm gevolgen niet denk ik... sinds ik gestopt ben heb ik wel mega veel last van pukkelkes op mijn voorhoofd

oh ja en nog andere rare bijwerking. ik ben begonnen met de pil op mijn 14. ik had toen nog geen okselhaar. raar maar waar, ik heb nooit okselhaar gehad; ik was daar heeeeel content mee.
rara... ik ben nu 3 maand gestopt met de nuvaring en opeens merkte ik vorige week een paar okselharen. aaaaaaargh
heb ze vlug afgeschoren :oops:

oei oei ocharme, tegenslag... dikke knuffel van mij; hoop dat alles goed komt. hang in there! kruip eens lekker vroeg in je bed!
Op naar ronde 5...

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 15 nov 2007, 10:07

Na een slechte nacht...(wel 10 keer wakker geworden) voel ik mij als iemand van 70 jaar...amai, wat een slecht gevoel zeg...
Ik zal al blij zijn als mijn man weer thuis is vanavond.
Zoals gezegd heb ik gisteren dus een tegenslag op zakenlijk, financieel vlak...kan dat hier niet uit de doeken doen, maar het is echt wel zwaar om alleen te dragen.
Vreemd hoe een mens zoveel tegenslag in een week of zelfs op één dag kan hebben.
Ik voel me echt down en wou dat dit maar een droom was.

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 15 nov 2007, 14:47

Zo'n momenten is 't moeilijk om zelfstandige te zijn hé... 't heeft ook zijn schone kanten, maar dit 'hoort erbij'... hoe moeilijk ook... En dat in je eentje verwerken.. :cry: :cry: dan zie je 't efkes niet meer zitten hé..
Maar straks is je ventje thuis en kan je je hart al eens luchten... en je zal zien.. (cliché!!) Na regen komt zonneschijn!!
Op dus naar een schoon weekend (om te beginnen) en naar een zakelijk succes!!

En hoe is 't intussen met je moeder?

Groeten,
Tati :lol: :wink:
We blijven erin geloven!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 15 nov 2007, 19:02

Dank je Tati...kan wel een opkikker gebruiken, nu...het is me wat hoor...heb de laatste 10 dagen eigenlijk al wat mogen incasseren...hoeveel kan een mens aan???
Laat ons hopen dat het zo snel mogelijk beter wordt. Ik heb toch een afspraak gemaakt bij de gyn. Ik krijg mijn regels niet door. En heb wat research gedaan betreffende nuva ring...ik vond op internet iemand die gewoon al 6 maand geen regels meer kreeg na gebruik van de nuvaring!!! Hoe gezond is dat dan zeg! Ik wil weten als ik dan een eisprong krijg...enfin, de gyn had maar plaats op 12/12...dus das nog best lang.
Ik heb het echt een beetje van me af geschoven...voel me er wat gelaten onder. We zien wel, 't zal komen als de tijd er rijp voor is. Maar uit voorzorg zal ik me toch eens laten checken...

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 15 nov 2007, 19:08

O ja...mama is ok, volgende week moet ze onder het mes hé...
Moest wel weer lachen eigenlijk...ze zegt dat ze zich wat uitleeft in shoppen...ik zag haar gister en ze stond wéér in 't nieuw. Bruine lange laarzen, een crème-kleurige jas met bruine gespen als sluitingen, kweet nie hoe sjiek...en een nieuwe louis vuitton sjakos...pa draaide zijn ogen! Maar 'k zie dat hij ongerust is en dan wordt ze extra in de watten gelegd hoor... :lol:


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”