vraagje
Moderators:Welcome, Moderators
Ik geloof er nog in ze, maar had natuurlijk liever gehad dat ik wel prijs had eh
Kben toch eens benieuwd wat de hormonen zeggen, ik hoop dat ze niet zeggen dat het echt onmogelijk is!
Dat ik wat meer moeite moet doen, dat wist ik al langer!
Maar we blijven hopen!
Morgen weet ik meer...
Bedankt voor alle steun eh

Kben toch eens benieuwd wat de hormonen zeggen, ik hoop dat ze niet zeggen dat het echt onmogelijk is!
Dat ik wat meer moeite moet doen, dat wist ik al langer!
Maar we blijven hopen!
Morgen weet ik meer...
Bedankt voor alle steun eh
Ben vandaag dus naar de genycoloog geweest!
Ben een paar dagen hier niet geweest, ik was echt op van de zenuwen!
Blijkbaar heb ik ook geen spontane eisprong!
Normaal geven ze dan gewoon clomith van zodra je regels doorkomen,
maar omdat ik al aan een cyclus van 71 dagen zat en ze nog geen eitje zag klaarzitten krijg ik ook medicatie om die op te wekken!
Ik mag wel maar pas over een week beginnen! Omdat ik op reis ga, en anders valt mijn eisprong op reis, en dan kunnen ze het niet opvlogen!
Nu wordt het afwachten of mijn lichaam goed reageert of niet!
Ben een paar dagen hier niet geweest, ik was echt op van de zenuwen!
Blijkbaar heb ik ook geen spontane eisprong!
Normaal geven ze dan gewoon clomith van zodra je regels doorkomen,
maar omdat ik al aan een cyclus van 71 dagen zat en ze nog geen eitje zag klaarzitten krijg ik ook medicatie om die op te wekken!
Ik mag wel maar pas over een week beginnen! Omdat ik op reis ga, en anders valt mijn eisprong op reis, en dan kunnen ze het niet opvlogen!
Nu wordt het afwachten of mijn lichaam goed reageert of niet!
Bij mij heeft ze pregynol of zoiets voorgeschreven!Molly schreef:Bolleke, ik heb dat ook moeten nemen om mijn maandstonden te krijgen...
was Farlutal denk ik...???
Dan Clomid genomen...
Succes alleszins!!
Haar eerste vraag was direct of er suikerziekte in de familie zat!
Ik dacht van niet, maar voor alle veiligheid heeft ze me nog iets extra voorgeschreven, iets dat normaal mensen met suikerziekte ook nemen!
Op de dertiende dag moet ik een echo laten maken! En als dat in het weekend valt is het of bij haar, of bij haar vader!
Ze wil nu de eerste maand zeker goed controleren of ik niet over reageer! Ze zegt zelf ook twee eitjes dat gaat nog, maar meer dat laten ze niet meer toe!
hopelijk helpt het bij jou, ik heb vorige cyclus 1 pilletje clomid genomen en ik heb geen reactie gehad, de volgende keer 2 pilletjes proberen, wel beu dat we elke keer zolang moeten wachten, ik heb gisteren op het internet zitten surfen en daar een vrouw gevonden die met behulp van homeopatische pillen zwanger is geraakt, ze had pco en van haar eerste kindje 2,5 jaar geprobeerd met clomid en spuiten en van haar 2de een jaar met deze pilletjes, ik ga ook eens naar een homeopaat gaan denk ik, het kan geen kwaad hé, wilde je dit laten weten voor het geval je interesse hebt 

Ik moet dertien dagen lang (beginnende op de eerste dag van mijn regels) elke dag eentje pakken! Dus dertien pillen op twee weken!
OP de dertiende dag volgt de echo!
ALs ik na de eerste maand geen eitjes heb, wordt het een half pilletje per dag meer!
Normaal gezien doen ze dat 6 maand, als je dan niet zwanger bent, dan kijken ze verder!
OP de dertiende dag volgt de echo!
ALs ik na de eerste maand geen eitjes heb, wordt het een half pilletje per dag meer!
Normaal gezien doen ze dat 6 maand, als je dan niet zwanger bent, dan kijken ze verder!
mel schreef:blijkbaar heeft elke gyne een andere methode, ik heb van dag 3 tot dag 7 een pilletje clomid moeten nemen, veel succes alleszins
Bij mij was het ook zo... na de 4° poging EINDELIJK prijs!!
Wel ook elke keer moeten laten controleren of er geen overstimulatie was... heb je dat verhaal gehoord van die vrouw die na een behandeling met Clomid zwanger is van 2 identieke tweelingen

Oh my God... En ze heeft al 2 kids... binnenkort ineens 6!!!
Idd. ik had ook 6 kansen, dan gingen ze iets anders proberen!!!
Succes allemaal!!!