Vandaag 6 dagen overtijd
Moderators:Welcome, Moderators
Chantal, ik hoop dat het positief is maar ik zou nog neit te blij worden. Anders is de teleurstelling heel groot hoor!
Ik heb in dezelfde situatie als jou gezeten en uiteindelijk heb ik bloed laten trekken (dat was ergens rond dag 55) en dat was toen ook negatief. Een paar dagen laten ben ik toen toch eindelijk ongesteld geworden.
Hou ons in ieder geval op de hoogte en ik zal heel hard duimen intussen!
Ik heb in dezelfde situatie als jou gezeten en uiteindelijk heb ik bloed laten trekken (dat was ergens rond dag 55) en dat was toen ook negatief. Een paar dagen laten ben ik toen toch eindelijk ongesteld geworden.
Nou blij word ik hier niet van hoorAmbertje schreef:Chantal, ik hoop dat het positief is maar ik zou nog neit te blij worden. Anders is de teleurstelling heel groot hoor!

Ik ben gister naar de HA geweest, en vanmorgen naar het ziekenhuis om bloed te prikken.
De HA had al gezegt dat me lichaam mss helemaal moet wennen omdat ik net gestopt ben met de pil. Dus dat ik niet moest hopen ergens op. Heb gelijk gezegt dat ik dat niet doe. Maar dat het wel fijn is om te weten dat je niet zwanger ben en dus nog moet wachten op de
.
Als er dus negatief uit kom dan moet ik wachten dat ik
word. Ben ik in oktober nog niet
dan moet ik terug komen en gaat hij kijken hoe alles eruit ziet vanbinnen
Dus we zien het wel

De HA had al gezegt dat me lichaam mss helemaal moet wennen omdat ik net gestopt ben met de pil. Dus dat ik niet moest hopen ergens op. Heb gelijk gezegt dat ik dat niet doe. Maar dat het wel fijn is om te weten dat je niet zwanger ben en dus nog moet wachten op de

Als er dus negatief uit kom dan moet ik wachten dat ik

Dus we zien het wel

Daar ben ik weer
Een hele drukke week gehad. Me zusje is getrouwd
En helaas ben ik nog niet
geworden. Het is dus nog steeds wachten. Ik hoop echt dat ze snel door komen hoor. Jullie zijn in ieder geval weer op de hoogte
Nu ga ik lekker naar me bedje, vanmorgen bodypump gedaan op de sportschool ik ben helemaal gebroken
Zal morgen aardig spierpijn hebben.

Een hele drukke week gehad. Me zusje is getrouwd

En helaas ben ik nog niet

Nu ga ik lekker naar me bedje, vanmorgen bodypump gedaan op de sportschool ik ben helemaal gebroken