Gezellige babbel over ...

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 16 mei 2006, 16:30

voila, de gedachten hier komen verzetten dat gaat wel, we houden je wel aan de praat :wink: :lol:

natuurlijk hoop ik voor jou dat het allemaal maar gewacht is voor een positief resultaat eh, hou ons op de hoogte he

duimpjes in de lucht hier :D
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.


Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 18 mei 2006, 13:04

Nog steeds geen :twisted: te bespeuren en we zitten op dag 43.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 18 mei 2006, 19:52

Ola ! En ? Wat denk je ?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 18 mei 2006, 19:59

Ik weet echt niet meer wat te denken. Zaterdag heb ik negatief getest en aangezien ik de 1ste keer ook een 50 dagen cyclus had, denk ik dat ik er nu weer aan ben voor de moeite. De kans bestaat natuurlijk dat ik te vroeg heb getest maar ik probeer daar niet aan te denken want die kans is volgens mij echt wel klein.
Hbe trouwens al een paar uur krampen alsof ik mn regels ga krijgen, maar tot nu toe niets te bespeuren. Misschien dat ze toch gaan doorkomen... Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 18 mei 2006, 20:04

Het kan dus nog vanalles worden, 'k hoop dat het positief is, 'k ga in elk geval duimen eh !!!
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 18 mei 2006, 20:06

Mercikes! Ik zal wel zien wat er van komt. Ondertussen heb ik er mij al bij neergelegd dat het wel wat langer kan duren als ik oorspronkelijk dacht.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 19 mei 2006, 07:53

ik duim ook heel hard mee voor je :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 19 mei 2006, 09:45

Vandaag is mijn nod, maar tot nu toe nog niks noemenswaardig te bespeuren...

Had vanmorgen wel wat slijmverlies met een rozige schijn... Ik heb dit bij mijn weten nooit eerder gehad. Zou het toch nog kunnen? Ik had vanmorgen een beetje ongi-krampjes, maar nu weer niks meer :roll:

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 20 mei 2006, 14:57

Hoi Veerke, al wat meer nieuws?? Ik vind het altijd gek dat een dag zo ongelooflijk lang kan duren als je op iets aan het wachten bent hé!
HIer ook nog steeds niets, dag 45....
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 20 mei 2006, 19:26

Ik ben vorige woensdag gestopt met mijn pil, dus moet ik dra ongi worden. De gynaecoloog zei binnen de drie à vier dagen, 't zal voor mijne zondag zijn zeker ? :twisted:
Afbeelding

Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 21 mei 2006, 09:35

beam schreef:Ik ben vorige woensdag gestopt met mijn pil, dus moet ik dra ongi worden. De gynaecoloog zei binnen de drie à vier dagen, 't zal voor mijne zondag zijn zeker ? :twisted:
En en?

Ik zit ook bijna aan mn :twisted: , woensdag is de dag...
Spannend!!

De vorige keer had ik ze 6 dagen te vroeg.
Nu misschien terug stipt.

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 21 mei 2006, 10:21

Ze komen niet echt door, ik moet ze wel krijgen anders kan ik mijn "vruchtbaarheidskalender" niet maken :lol: , pfffffffff, allemaal zo ingewikkeld. Als ze vandaag starten heb ik mijn "startdatum" en kan ik mijne cyclus een beetje berekenen. 'k Moet helemaal opnieuw beginnen eh.
Afbeelding

Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 21 mei 2006, 10:56

Positief denken.
Het kan alleen maar beter gaan, niet?

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 22 mei 2006, 08:42

Jep, da's waar. Raar om te zeggen maar heb nog nooit zo hard verlangd om ongi te worden :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 22 mei 2006, 21:55

:D :D

Da is eens ne keer iets anders hé!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 23 mei 2006, 08:46

:cry: :cry: Heb ze nu nog nie :x
Afbeelding

Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 23 mei 2006, 10:35

Beam, ook nog geen ongi-gevoel? Wel ambetant, hè... Maar ze zullen wel komen, hoor. Misschien ben je zwanger geraakt door je pil heen??

Hier zijn ze zaterdag goed doorgekomen... Spijtig maarja, volgende ronde beter, hè :wink:
Vind het wel vreemd dat ik dat zeurderige gevoel in mijn onderbuik al sinds mijn eisprong heb gehad, da's nog nooit geweest...
Dadelijk mijn bannertje ook nog eens aanpassen.

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 24 mei 2006, 23:35

Beam, zie dat je toch ongi bent geworden. Eindelijk hé! Kan je volle goede moed aan een nieuwe ronde beginnen. Ik zal duimen hoor! En voor jou ook Veerke, hopelijk is het volgende keer raak hé!
Hier nog steeds niets.... dag 49!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 30 mei 2006, 16:05

Ambertje, hoe is het intussen met jou? Al iets te bespeuren?

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 30 mei 2006, 20:12

Tja, ze zijn uiteindelijk goe doorgekomen de 24ste (just beloofd aan de kids om op die dag te gaan zwemmen...), zal nu zien hoe het verder gaat.

Ja, Ambertje, al nieuws ?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 30 mei 2006, 21:44

nope! Nog altijd niet ongi, dag 55 is bijna om...
Hbe maandagmorgen onmiddellijk naar de huisarts gebeld en ik kan pas donderdagavond gaan! Heb dus gisteren lekker de hele dag liggen balen tot en met. Normaal ben ik altijd redelijk positief ingesteld ma ik merk wel dat het de laatste tijd nogal op mn systeem begint te werken. Maar hopelijk trekt hij bloed en kunnen ze daar iets uit afleiden. Maar die uitslag zal dan voor maandag of zo zijn. Ben het wachten toch al gewoon :D .

Zaterdag is het hier ook feestje voor mn verjaardag en dan komen mijn ouders en mn hubbie zijn ouders naar hier. Ik hoop dat ze deze keer wel gaan zwijgen over babies en wanneer we er aan gaan beginnen. Want het wordt veel te moeilijk om te zwijgen!! :D

Beam, dat is niet te geloven dat die :twisted: altijd op de meest ongelegen momenten komen hé. Maar nu kan je wel aan een nieuwe ronde beginnen, hopelijk heb je snel goed nieuws! Ik zal in ieder geval duimen!!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 31 mei 2006, 10:24

Hehe wat een ellende :( Zal wel zijn dat het op je systeem begint te werken. Maar het is morgen al donderdag. Het zal nu wel snel gaan.
Onze ouders vragen nog helemaal niet achter babietjes, en dat vinden we ook niet erg. We maken er zelf ook nog geen praat van tegen hen, en ik denk dat zij er verder gewoon niet bij nadenken :lol:
Ik duim voor je dat je een prettig feestje mag hebben!

Beam, ook straf dat ze net op een dag komen als je wil gaan zwemmen... Pluspunt is wel dat je vanaf nu terug opnieuw kan beginnen, hè... Maar had ik in een ander topic niet gelezen dat je nog een beetje twijfelde of je nu onmiddellijk wel zwanger wilde worden :oops:
Ik hoop dat je eruit geraakt bent en dat, als je ervoor wil gaan, je snel zwanger mag worden!

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 31 mei 2006, 13:31

Tja, Veerke, ben er nog nie altijd echt uit hoor of we nog es gaan voor een "ronde". Heb nu nog drie dagen tijd :) en dan zie ik wel.... Misschien dat ik er nie zal aan denken en dat het van den eerste keer "prijs" is.... Dat zou pas een wens zijn die uitkomt !
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 02 jun 2006, 15:39

Ben gisteren naar de dokter geweest en hij heeft geen cystes of zo kunnen voelen. Hij dacht niet dat het nog van mn pil zou zijn omdat ik wel al ongi ben geweest sinds ik gestopt ben. Hij kende een vrouw die na het stoppen met de pil 3 JAAR :roll: niet ongi is geweest! (dus ik mag nog niet klagen)
Hij heeft bloed getrokken en heb net gebeld voor de uitslag: negatief! Dus ik ben echt niet zwanger maar voor de rest ben ik nog niet veel wijzer, het zal wachten zijn tot 22 juni. Hopelijk kan de gyne mij wel helpen.

Beam, misschien moet je inderdaad de natuur zijn gang laten gaan en er niet te veel aan denken. Wie weet wordt je dan wel verrast! :D
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 02 jun 2006, 21:42

jammer hopelijk weet je rap wat er moet gebeuren t'is toch beu as je van niets weet en altijd ma moe wachten we moeten er veel voor over hebben,hou ons op de hoogte veel geluk en rap resultaat
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 03 jun 2006, 08:50

Ja santé, drie jaar zonder ongi :shock: . 'k Hoop toch dat je op 22 juni weet hoe het in elkaar zit want je zou :evil: komen.

Denk dat het de makkelijkste oplossing, alles laten komen en gaan zoals het is en er niet te veel meer bij stil staan.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 03 jun 2006, 18:39

Ondertussen ben ik ook meer in de 'we zien wel' richting aan het gaan. Ik heb ff een woelige periode gehad de afgelopen weken maar ik denk ook dat het het beste is om gewoon af te wachten. als je er te veel mee bezig bent, gaat het zowieso niet lukken.
TRouwens het goed nieuws is dat ik denk dat mn :twisted: eraan het doorkomen zijn, heb zo n beetje bruinverlies en ook krampen. JOEPIE, eindelijk nieuwe kans!! (Dag 59)
Maar de timing is net zoals bij jouw Beam: gewoon ongelooflijk slecht! Net nu we morgen er even tussenuit gaan! Ik heb voor mn verjaardag van mn ventje een relaxweekend kado gekregen. Met champagne, massage, yacuzzi... Alles erop en eraan! Morgenmiddag vertrekken we tot maandag. Ik kijk er echt naar uit, zelfs met :twisted: ! :)

Groetjes!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 03 jun 2006, 19:54

:D Leuk ! Er ff uit !! Inderdaad een slecht moment om :twisted: te worden maar we hebben niettekiezen :oops: . Het zal ook wel meevallen met, geniet er in elk van !!
Afbeelding

Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 06 jun 2006, 09:09

Ambertje, ik hoop dat je gevoel juist is geweest en dat je intussen :evil:
bent geworden! Heb je een fijn weekendje gehad? Heerlijk, zo een paar daagjes relaxen...

Onze vruchtbare daagjes zitten er al weer op, ben benieuwd wat het deze maand gaat geven.

Wij vertrekken donderdag naar zee tot volgende dinsdag. Ik geloof zelfs dat we nog geluk gaan hebben met het weer ook :D

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 07 jun 2006, 18:57

Volgens mijn banner ben ik nu nog altijd vruchtbaar, maar 'k weet niet of het goed zal gelukt zijn deze keer. Heb al een paar keer "cadootjes" gekregen :evil: pffffffffffffffffff :cry: :cry: Om gek van te worden...
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”