Gezellige babbel over ...
Moderators:Welcome, Moderators
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
da bolleke is het vruchtzakje en da streepje is het babytje is wel genomen op 7weken dus je zag niet zoveel . ik dacht eerst dat het er 2 waren werd al bleek 

Laatst gewijzigd door Annubis op 15 mar 2006, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
We duimen hier wat af hé! Maar dat is met alle plezier gedaan! Stel je voor Veerke, dat je van de eerste keer zwanger zou zijn. Mijn vriendin was ook bij die gelukkigen. 1ste maand pilvrij en al dadelijk raak terwijl ze er eigenlijk helemaal niet op gerekend had.
Het lijkt mij echt fantastisch om te testen en die test dan positief te zien. Ik denk dat ik eerst hysterisch een blokje om zou lopen
en het dan nog niet zou kunnen geloven!

Het lijkt mij echt fantastisch om te testen en die test dan positief te zien. Ik denk dat ik eerst hysterisch een blokje om zou lopen

ja, hier nog zo'n 'ongelovige' denk ik
Zou wel fijn zijn, maar ik zou het ook niet erg vinden om een paar keer met de spanning te zitten om dan toch
op bezoek te krijgen... Gek, hè, toen ik de pil nog nam kon ik niet wachten om zwanger te zijn. Nu ben ik er precies rustiger in, zo van 'als 't moet komen, komt het wel'. Voel mij heel raar 

Zou wel fijn zijn, maar ik zou het ook niet erg vinden om een paar keer met de spanning te zitten om dan toch

Veerke, ik moet zeggen dat ik jouw gevoel wel herken. Toen ik ging stoppen met mn pil (en de eerste maand ook nog hoor) kon het voor mij niet rap genoeg gaan. Maar nu heb ik ook eerder iets van 'het zal wel komen' en ben ik er veel rustiger in. Misschien ook omdat ik ondertussen dit forum heb gevonden en hier kan meelezen en meepraten. Dat is zo n beetje een uitlaatklep. Heb dat wel nodig want niemand in onze omgeving weet dat we aan het proberen zijn, iedereen denkt dat we nog een paar jaar gaan wachten. Ik kan gewoon niet wachten om mijn ouders hun gezicht te zien als ik zeg dat ze oma en opa worden. Mijn papa is al jaren aan het dromen van kleinkinderen!
dan gaat de verrassing groot zijn, moest het gelukt zijn hé!!
bij ons schrokken ze ook toen ik kwam vertellen dat ik op onderzoek moest voor een vruchtbaarheidsbehandeling.
ik was al een jaar aan het proberen en het lukte niet
en omdat ik wist dat er een aantal doktersbezoeken of ziekenhuisbezoeken zouden volgen en ik geen auto had (mijn ventje wel, maar als die weg is, konik niet weg), moest ik hen wel inlichten!!!
Die schrokken hoor! maar dan wel in de positieve zin!!!
kom hier gerust je verhaal maar vertellen hoor!!!
wij luisteren graag!!!
bij ons schrokken ze ook toen ik kwam vertellen dat ik op onderzoek moest voor een vruchtbaarheidsbehandeling.
ik was al een jaar aan het proberen en het lukte niet
en omdat ik wist dat er een aantal doktersbezoeken of ziekenhuisbezoeken zouden volgen en ik geen auto had (mijn ventje wel, maar als die weg is, konik niet weg), moest ik hen wel inlichten!!!
Die schrokken hoor! maar dan wel in de positieve zin!!!
kom hier gerust je verhaal maar vertellen hoor!!!
wij luisteren graag!!!
Ja, dit forum helpt wel om het een beetje 'los te laten', hè? Dan ben je er al niet meer zooo geobsedeerd door bij jezelf
Ik geloof zelfs dat mijn vriend het erger heeft zitten dan ik
Hij vraagt constant of ik al een zwangerschapstest heb gekocht, want 'het kan toch al zover zijn, hè'. Wel schattig

Ik geloof zelfs dat mijn vriend het erger heeft zitten dan ik

Oh Sophie, da's jammer dat hij er zo over denkt
Ik ben nog maar pas gestopt met de pil, dus ik heb er totaal geen idee van hoe het is om al zolang te wachten. Maar ik denk ook dat hoe langer het duurt, dat je er zeker niet minder mee gaat bezig zijn. Da's een normale reactie denk ik. Je wil het ook zo graag...
Ik duim alvast voor je dat het bij jullie nu snel mag lukken!! Geef de moed niet op!!

Ik ben nog maar pas gestopt met de pil, dus ik heb er totaal geen idee van hoe het is om al zolang te wachten. Maar ik denk ook dat hoe langer het duurt, dat je er zeker niet minder mee gaat bezig zijn. Da's een normale reactie denk ik. Je wil het ook zo graag...
Ik duim alvast voor je dat het bij jullie nu snel mag lukken!! Geef de moed niet op!!
mannen kunnen soms zo stom reageren hé!
Logisch dat je ermee bezig bent!
Tenslotte benjij het wel die het kindje gaat dragen!!
Mannen voelen niks hé
niet op voorhand en niet tijdens de zwangerschap (stampjes wel, maar ik bedoel wat er in je hoofd en lichaam gebeurt hé)
soms kan ik hen ook wel begrijpen hoor
Door de onmacht dat ze er verder ook niets aan kunnen verhelpen
verdringen ze dat wat door er zo achteloos over te doen...
probeer je vooral niet kwaad te maken op hem Sophie
maar probeer het voor jezelf een plaats te geven en als het je lastig hebt, kom je hier maar zagen!
Logisch dat je ermee bezig bent!
Tenslotte benjij het wel die het kindje gaat dragen!!
Mannen voelen niks hé
niet op voorhand en niet tijdens de zwangerschap (stampjes wel, maar ik bedoel wat er in je hoofd en lichaam gebeurt hé)
soms kan ik hen ook wel begrijpen hoor
Door de onmacht dat ze er verder ook niets aan kunnen verhelpen
verdringen ze dat wat door er zo achteloos over te doen...
probeer je vooral niet kwaad te maken op hem Sophie
maar probeer het voor jezelf een plaats te geven en als het je lastig hebt, kom je hier maar zagen!
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik heb over onzen alessio 2jaar gedaan en net toen ik stilletjes aan het beu begon te worden en erover nadacht om mijn pil terug beginnen te nemen was ik zwanger . ik heb dan die eerste maand een miskraam gehad . en 1maand later was ik zwanger van onzen alessio.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Sophie, ik kan ook begrijpen dat je het wel beu wordt! Maar zeker niet opgeven, kom hier maar regelmatig eens kijken en dan kunnen wij je opbeuren!
Ik moet zeggen dat mijn ventje wel zegt dat hij er niet zo veel mee bezig is, maar toen ik vorige maand over tijd was, had hij wel als eerste een test gehaald!
Dus stiekem is hij er wel mee bezig maar hij vind het dan niet zo nodig om er de hele tijd over te praten. Ik vond dat best wel grappig dat hij al dadelijk een test ging halen. Lief toch hé! 
Ik moet zeggen dat mijn ventje wel zegt dat hij er niet zo veel mee bezig is, maar toen ik vorige maand over tijd was, had hij wel als eerste een test gehaald!

Dat denk ik ook niet.Ze zijn niet te onderschatten
Maar voor een man is het zowieso anders. Wij voelen vanalles en dan zijt ge er zowieso veel meer mee bezig. Voor een man gebeurt het meer op een afstand. Maar ik zou eigenlijk echt niet willen ruilen. Het lijkt mij fantastisch om zwanger te zijn en dat leven te voelen (en niet alleen zien) groeien in je buik. Hoewel ik er mss anders over ga denken als ik net mijn maag heb geleegd boven de WC!