Gezellige babbel over ...
Moderators:Welcome, Moderators
Haaaaaaaaaaaiiiiiiiiiii iedereeeeen!!!!!!!
Ben weer back in town!!!
Wintervakantie zit er alweer op, enne... nikske gebroken
We hebben wel spijtig genoeg heel slecht weer gehad, een halve dag zon en voor de rest sneeuw, sneeuw, sneeuw... Niet fijn om te skiën dus, maar goed, we zijn er weer effe tussenuit geweest
Hoe is 't hier voor de rest? Nog alles oké met de zwangeren? En met de 'bezig met zwanger worders'??? Ik moet zeggen, wij hebben ons niet ingehouden...
Zal misschien ook wel het vakantiegevoel zijn
Enfin, ben blij dat ik er toch weer bij ben
Ben weer back in town!!!
Wintervakantie zit er alweer op, enne... nikske gebroken

We hebben wel spijtig genoeg heel slecht weer gehad, een halve dag zon en voor de rest sneeuw, sneeuw, sneeuw... Niet fijn om te skiën dus, maar goed, we zijn er weer effe tussenuit geweest

Hoe is 't hier voor de rest? Nog alles oké met de zwangeren? En met de 'bezig met zwanger worders'??? Ik moet zeggen, wij hebben ons niet ingehouden...

Enfin, ben blij dat ik er toch weer bij ben

- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
hoi hoi blij dat je terug bent ... ale je hebt al goed je best gedaan
was het weer zo slecht daar ... waar was je weer juist geweest? hier niets anders dan misselijk zijn en overgeven pfff echt niet te doen. je zal veel te lezen hebben nu je terug uit vakantie bent. 

ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
ja, van de quality time met ons tweetjes hebben we goe gebruik gemaakt
We hebben toch wel wat kunnen skiën (weliswaar met sneeuw, maarja). Voor de rest zijn we nog naar Kitzbühl zelf gegaan, en nog wat gewoon in de sneeuw gespeeld (tja,...
)
En ja, wie weet was het wel de laatste keer onder ons tweetjes, had ik eigenlijk nog niet bij nagedacht. Hmm, 'droom droom droom'

En ja, wie weet was het wel de laatste keer onder ons tweetjes, had ik eigenlijk nog niet bij nagedacht. Hmm, 'droom droom droom'

Ik heb mijn laatste pil 18 februari genomen.
Maar... is de eisprong niet ongeveer 10 dagen voordat je volgende menstruatie begint? Ik weet niet hoelang mijn cyclus gaat duren
Ik denk echt dat het bij ons op goed geluk zal moeten gaan. Weet het eigenlijk niet goed
Heb jij je eisprong ooit echt gevoeld?
Ik heb ook al eens gedacht om al zo'n balkje te maken, maar moet je dan niet het aantal dagen van cyclus ingeven?
Maar... is de eisprong niet ongeveer 10 dagen voordat je volgende menstruatie begint? Ik weet niet hoelang mijn cyclus gaat duren

Ik denk echt dat het bij ons op goed geluk zal moeten gaan. Weet het eigenlijk niet goed

Heb jij je eisprong ooit echt gevoeld?
Ik heb ook al eens gedacht om al zo'n balkje te maken, maar moet je dan niet het aantal dagen van cyclus ingeven?
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik dacht da marita zei dat als je je regels hebt dan is 14 dagen eerder je eisprong geweest . ik zal eens zoeken naar dat topic. als je zo een balkje maakt moet je de eerste dag van je laatste regels invullen en de duur van de cyclus. bij een normale vrouw is dit 28dagen dit is bij mij ook zo maar bij vele vrouwen is dat niet zo.
Als mijn cyclus evenlang zal duren dan vroeger, dan duurt ze idd 28 dgn, en dan zou mijn nod 23/03 moeten zijn. Oei, volgende donderdag dus al... Maar nu gaat het nog niks zijn hoor, ik voel helemaal niks wat anders zou zijn dan anders...
Heb vandaag wel een raar gevoel dat ik precies, hoe moet ik het zeggen, 'niet van deze wereld' ben. Ik zit hier wel, maar ik voel me zo verdwaasd. Heb ook moeite met slapen 's nachts... Gek, hè, moet er zelf om lachen nu ik het neerschrijf

Heb vandaag wel een raar gevoel dat ik precies, hoe moet ik het zeggen, 'niet van deze wereld' ben. Ik zit hier wel, maar ik voel me zo verdwaasd. Heb ook moeite met slapen 's nachts... Gek, hè, moet er zelf om lachen nu ik het neerschrijf

- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
je zit in de droomwereld ... zo een gevoel ken ik . precies of je zit zo ergens te dromen naar een bepaald punt te staren en aan niks te denken nergens je gedachten kunnen bijhouden... een roes
kun je ook hebben door te stoppen met de pil dat zijn jou hormonen.

- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
neen neen je bent geen rare snuiter. trouwens het is plezant vind ik zo dagdromen. zeker als het zonnetje zo schijnt enz... maar natuurlijk als je op je werk zit kun je da best niet teveel doen he of op het einde van de dag heb je nog niets gedaan 

je bedoelt dat ik volgende week of de week nadien erachter zou komen? Hmmm, ik denk eerst en vooral ongeloof. Zo van: Dit kan nie! Ikke? Zwanger??? Vergeet het! Als ik de test alleen zou doen, als mijn vriend al op het werk is, zou ik mijn collega's laten weten dat ik een half dagje verlof wil inzetten, en dan zou ik naar mijn vriend zijn werk rijden, en hem de test laten zien. Dan zou ik naar de dokter gaan om bloed te laten trekken.
Denk ik...
Enfin, ik weet het eigenlijk niet... Denk dat ik dan effe helemaal niet meer van deze wereld zal zijn
Denk ik...
Enfin, ik weet het eigenlijk niet... Denk dat ik dan effe helemaal niet meer van deze wereld zal zijn

- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ja wie weet he
ik hoop het voor jou . het is je van harte gegund. ze zeggen altijd als je verhuisd of je gaat op reis , of je maakt van de babykamer een bureaukamer later heb je meestal prijs en ben je zwanger .
wij zijn verhuisd en ben ook zwanger
en jij .... jij bent op reis geweest 

- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
over de eerste heb ik 2jaar gedaan eigenlijk was ik bij mijn ex en daar heb ik 2jaar mee geprobeerd en da lukte niet echt. wij zijn toen uit elkaar gegaan en toen ben ik bij mijn ventje waar ik nu met getrouwd zijn gekomen ik was direkt zwanger maar dat was een miskraam geworden . en direkt de maand erachter was ik terug zwanger en 9maand later is onzen alessio geboren.
alessio werd 1jaar en het kriebelde weer ik ben gestopt met de plakpil en heb 1cyclus gehad en dan was ik terug zwanger.
en nu ben ik in december gestopt met de pil heb ook 1cyclus gehad en was terug zwanger. ik denk gewoon bij de eerste keer dat mijn ex niet vruchtbaar was . maar mijn ventje nu wel hij is enorm vruchtbaar lol
alessio werd 1jaar en het kriebelde weer ik ben gestopt met de plakpil en heb 1cyclus gehad en dan was ik terug zwanger.
en nu ben ik in december gestopt met de pil heb ook 1cyclus gehad en was terug zwanger. ik denk gewoon bij de eerste keer dat mijn ex niet vruchtbaar was . maar mijn ventje nu wel hij is enorm vruchtbaar lol