Gezellige babbel over ...
Moderators:Welcome, Moderators
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
als je der direct wilt aan beginnen moet je nu foliumzuur nemen ik nam folivit. doe je dat niet en ben je direkt zwanger dan heb je kans op een open ruggetje of gespleten lipje . ik nam foliumzuur en ogestan dat is zoiets als omnibionta maar van omnibionta werd ik ziek . en van ogestan heb ik da niet.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ogestan is hetzelfde als omnibionta maar dan beter voor de maag van omnibionta was ik altijd ziek en had daar overgeefneigingen van.Veerke schreef:Euhhh??ik nam foliumzuur en ogestan dat is zoiets als omnibionta maar van omnibionta werd ik ziek . en van ogestan heb ik da niet
Foliumzuur heb ik al over gelezen, maar ogestan... nooit van gehoord. Wat is dat?
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
als je zwanger bent heb je niet alleen foiumzuur nodig maar ook nog andere vitaminen en suplementen en die zitten er allemaal in. ze raden dat aan om dit te nemen zeker als je lang de pil hebt genomen. ik pak ze bijna tot ik 6 maand ben en dan 14dagen voor mijn bevalling begin ik ze terug te nemen.tot ik stop met borstvoeding .
ik neem omnibionta pronatal, ik kan dat gelukkig wel verdragen...Ik neem dat ondertussen al in van juli 2004...toen was ik net zwanger van amelie. Daarvoor nam ik gewoon foliumzuur.
Daarna heb ik nog BV gegeven, en vlak daarna was ik terug zwanger, dus ik zal het nog even blijven doornemen
µ
Je laatste strookje, spannend he!!
Daarna heb ik nog BV gegeven, en vlak daarna was ik terug zwanger, dus ik zal het nog even blijven doornemen

Je laatste strookje, spannend he!!
ja, ik ga ook supercontent zijn als ik die laatste in mijn mond stop.
Volgende zaterdag is mijn laatste...
ben gisteren een dooske foliumzuur gaan halen, voor die ogestan moet ik straks terug. Ze hadden nog 1 dooske liggen, maar dat was over datum...
Hopelijk duurt het geen eeuwigheid voordat ik zwanger ben, dan kan ik lekker met jullie over vanalles en nog wat meetetteren
Ik weet nie of het wat uitmaakt, maar ik ben nu ongeveer een jaartje de pil aan het nemen, daarvoor was ik bijna anderhalf jaar gestopt...
Heeft het lang geduurd voordat je zwanger was, en hoelang had je voordien dan de pil genomen?
Volgende zaterdag is mijn laatste...

ben gisteren een dooske foliumzuur gaan halen, voor die ogestan moet ik straks terug. Ze hadden nog 1 dooske liggen, maar dat was over datum...
Hopelijk duurt het geen eeuwigheid voordat ik zwanger ben, dan kan ik lekker met jullie over vanalles en nog wat meetetteren

Ik weet nie of het wat uitmaakt, maar ik ben nu ongeveer een jaartje de pil aan het nemen, daarvoor was ik bijna anderhalf jaar gestopt...
Heeft het lang geduurd voordat je zwanger was, en hoelang had je voordien dan de pil genomen?
dat zal bij iedereen wel anders zijn denk ik!
ik heb 1 jaar de pil gepakt en heb meer dan een jaar geprobeerd zonder hulp. toen we hulp inriepen, lukte het vanzelf
Daarna weer 1 jaar geprobeerd en het is weer vanzelf gelukt
Indien dit niet gelukt had, hadden we niet verder geprobeerd.
ik was al heel gelukkig met 1 gezond kindje en dan hoefde heel de rimram niet voor een 2de.
heb een verre nicht die nu al meer dan 2 jaar aan het proberen is voor een 2de. Hormonenspuiten, inplantingen en noem maar op...

ik heb 1 jaar de pil gepakt en heb meer dan een jaar geprobeerd zonder hulp. toen we hulp inriepen, lukte het vanzelf

Daarna weer 1 jaar geprobeerd en het is weer vanzelf gelukt

Indien dit niet gelukt had, hadden we niet verder geprobeerd.
ik was al heel gelukkig met 1 gezond kindje en dan hoefde heel de rimram niet voor een 2de.
heb een verre nicht die nu al meer dan 2 jaar aan het proberen is voor een 2de. Hormonenspuiten, inplantingen en noem maar op...