Allez Betty jong, ne mens zo in spanning houden
Moderators:Welcome, Moderators
of erop kickt om mensen zo te laten wachtenAicha schreef:Sebiet ga ik hier beginnen denken da gij kickt op die onzekerheid![]()
ik ookAicha schreef:gelukkig komt er vanuit zijn schooltje toch al wat begrip!
Ik hoop echt van harte dat jullie duidelijkheid krijgen in Allessio's zijn!
Liefs Aicha
Ik moet je teleurstellen Betty, tot mijn grote spijt bestaat er iets als Autistiform gedrag! Dat is zo als iemand gedrag vertoont dat kan gelinkt worden aan autisme maar niet officieel de stoornis heeft. Je kan zelfs stellen dat iedereen dat kan hebben, bv. iemand die constant zijn pen ronddraait of zo is een soort stereotyp gedrag zoals veel voorkomt bij mensen met autisme. Elke mens heeft tot op zekere hoogte symptomen van allerlei "ziektes" maar heeft dat daarom nog niet...Annubis schreef:En weet ge wat het is het verslag dat ik heb gekregen daar staan echt tegenstellingen in ! de ene lijn heeft hij het niet en de andere lijn zou hij daar symptomen van hebben . Oftewel heeft hij het oftewel niet he ! maar nen gulden middenweg bestaat volgens mij niet met autisme . Heel onnozel he nu van de week was het over benX die film van nick balthazar . ik kon dat gewoon niet zien ik moest dat afzetten . Alessio heeft met momenten ook weer moeilijke perioden en dan word ik er ook aan herinnerd dat hij het zou hebben ... ik kan het aan hoor dat is het probleem niet . Maar ik vraag me dikwijls af of het aan mij ligt dat hij het heeft en zo reageert op alles
Nino! schreef:Ik moet je teleurstellen Betty, tot mijn grote spijt bestaat er iets als Autistiform gedrag! Dat is zo als iemand gedrag vertoont dat kan gelinkt worden aan autisme maar niet officieel de stoornis heeft. Je kan zelfs stellen dat iedereen dat kan hebben, bv. iemand die constant zijn pen ronddraait of zo is een soort stereotyp gedrag zoals veel voorkomt bij mensen met autisme. Elke mens heeft tot op zekere hoogte symptomen van allerlei "ziektes" maar heeft dat daarom nog niet...Annubis schreef:En weet ge wat het is het verslag dat ik heb gekregen daar staan echt tegenstellingen in ! de ene lijn heeft hij het niet en de andere lijn zou hij daar symptomen van hebben . Oftewel heeft hij het oftewel niet he ! maar nen gulden middenweg bestaat volgens mij niet met autisme . Heel onnozel he nu van de week was het over benX die film van nick balthazar . ik kon dat gewoon niet zien ik moest dat afzetten . Alessio heeft met momenten ook weer moeilijke perioden en dan word ik er ook aan herinnerd dat hij het zou hebben ... ik kan het aan hoor dat is het probleem niet . Maar ik vraag me dikwijls af of het aan mij ligt dat hij het heeft en zo reageert op alles