Gezellige babbel over ...
Moderators:Welcome, Moderators
Maar 'k moet wel zeggen, ze helpt me goed mee als ik kuis. Ze duwt de stofzuiger vooruit, gaat mijn aftrekker halen
(staat tussen de ijkast en de muur en zij is de enigste die er helemaal tussengeraakt
)
Als ik de ruiten kuis, staat zij aan de andere kant van't glas met mij te lachen
En als ik afwas, kuist ze al het sop van mijn droogrek en ze geeft me alles aan om af te drogen.
ik mag niet klagen met mijn slaafje
(staat tussen de ijkast en de muur en zij is de enigste die er helemaal tussengeraakt

Als ik de ruiten kuis, staat zij aan de andere kant van't glas met mij te lachen

En als ik afwas, kuist ze al het sop van mijn droogrek en ze geeft me alles aan om af te drogen.
ik mag niet klagen met mijn slaafje

Ja, ik heb het echt wel getroffen met ons meisje. Maar der ligt ook veel aan de opvoeding, he
Ons meisje wil met alles helpen, echt alles. Soms gaat dat dan niet en daar kan ze niet tegen. Dan gaat ze zitten in haar zeteltje en mokt ze wat.
Tafel dekken doet ze ook al en ze heeft nog maar één keer een glas laten vallen en dan was't nog mijn fout.

Ons meisje wil met alles helpen, echt alles. Soms gaat dat dan niet en daar kan ze niet tegen. Dan gaat ze zitten in haar zeteltje en mokt ze wat.
Tafel dekken doet ze ook al en ze heeft nog maar één keer een glas laten vallen en dan was't nog mijn fout.

- jong moederke
- Pas blauw
Hihi, typisch. Ik deed dat oo zo bij Lani en van kleins af vroeg ik al of ze me wou helpen.Helpen met een papiertje vast te houden, mama's sleutels even bijhouden (dat kan allemaal al van baby) en zo wist ze stillekes aan wat helpen nu eigenlijk betekent. Nu word ze zelfs kwaad als ze niet mag helpen!fozke schreef:ik ruim altijd op als zij er bij zit, en dan leg ik uit wat ik aan het doen ben.
Maar ze is ontzettend snel en haalt dan alles al terug uit wat ik net opgeruimd heb...hihi