eisprong
Moderators:Welcome, Moderators
kan het zijn dat ik mijn eisprong echt voel???? ik heb dan ongelooflijke steken in mijn buik, ziek gevoel, gedurende een paar dagen, ongveer 2 weken na mijn maandstonden. tijdens die dagen heb ik dan ook verschrikkelijke hoofdpijn. gezellig hoor! en dan zou je net tegen die tijd moeten "oefenen". zucht
en van mijn maandstonden heb ik dan helemaal niets last, moet geen enkel pilletje nemen tegen de pijn dan. wat ben ik toch een raar mens...

- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik voelde men eisprong ook telkens als ik mijn pil niet nam en kon exact zeggen aan welke kant er een eitje vrijkwam. dit ging ook gepaard met hevige steken en migraine aanvallen is heel lastig he. al een sjans da ik bij deze zwangerschap en bij de vorige direkt zwanger was over den eerste heb ik twee jaar gedaan. dus heb ik 24maand telkens die pijnen gehad.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Ik voel mijn eisprong ook heel goed. Enorme steken in mijn zij. Ik kan zo voelen aan welke kant het is. Het wisselt elkaar telkens af. Dan eens links dan eens rechts. Ik kan dan gewoon niet recht lopen van de pijn, maar die pijn duurt bij mij niet meer dan een uurtje. De pijn is eens zo snel verdwenen als ze gekomen is. Deze maand had ik het op dag 18 van mijn cyclus. twee uurtjes ervoor hebben we nog geklust. Hopelijk is het gelukt

Ik ben in ieder geval niet gegaan. Ben wel ff langs de huisarts gegaan om wat dingen te vragen en toen heb ik een bloedonderzoek laten doen. testen op vitaminen, toxoplasmose en zo. Maar dat is ook niet echt noodzakelijk. Heb nu wel de 22ste juni een afspraak met de gyne omdat ik zo gekke cyclussen hbe. Ma hopelijk kan ik zeggen dat ik zwanger ben als ik moet gaan
(hoop doet leven hé)