goh bij mij heeft het telkens na mijn pil 2rondes geduurd eer ik zwanger was. maar bij mijn eerste heb ik er twee jaar over gedaan maar daar zal stress wel nen rol gepeeld hebben.Veerke schreef:
Heeft het lang geduurd voordat je zwanger was, en hoelang had je voordien dan de pil genomen?
Gezellige babbel over ...
Moderators:Welcome, Moderators
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
bij een eerste zijt ge der altijd overdreven veel mee bezig ...
bij een tweede hebt ge daar al minder tijd voor een nu bij mijn derde had ik der helemaal geen tijd voor om der constant mee bezig te zijn de kids leiden me wel af .
wat nog is bij men eerste duurde het heel lang voor die 9maand om waren bij mijn tweede was da zo om.
bij een tweede hebt ge daar al minder tijd voor een nu bij mijn derde had ik der helemaal geen tijd voor om der constant mee bezig te zijn de kids leiden me wel af .

ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Bij Amelie was ik in de 2e ronde zwanger, en nu, meteen na het stoppen van de BV. Hier is het dus ook telkens heel erg snel gegaan.
IK was er bij de 2e eigenlijk feller mee bezig als bij de 1e, omdat we toen volop bezig waren met de voorbereidingen van onze trouw. We meenden er toen echt voor te gaan vanaf dat we getrouwd waren, maar het wonder was al geschied, mss juist omdat ik er zo weinig mee bezig was?
Alhoewel, nu was ik er wel fel mee bezig en is het ook vlot gelukt.
IK was er bij de 2e eigenlijk feller mee bezig als bij de 1e, omdat we toen volop bezig waren met de voorbereidingen van onze trouw. We meenden er toen echt voor te gaan vanaf dat we getrouwd waren, maar het wonder was al geschied, mss juist omdat ik er zo weinig mee bezig was?
Alhoewel, nu was ik er wel fel mee bezig en is het ook vlot gelukt.
er niet mee bezig zijn....makkelijker gezegd dan gedaan,he.Bij onze tjorven was ik zwanger in ronde één,terwijl we niet eens begonnen waren met de rondes...Ons "gelukje",dus
Deze keer was het wat anders.... mijn cyclus die met mijn voeten speelde,en ik die begon te denken dat er echt wel iets mis was!!cyclussen van 19 dagen,dan ineens weer 25,dan weer 21,ik werd er gek van!!!!
Echt wel heel heftig mee bezig geweest dus,en iedere maand voelde ik ook wel iets..en net de maand dat het raak is voelde ik....niets!!!
Alles bij elkaar zijn we een ronde of 4 bezig geweest(ik weet het,belachelijk weinig),maar met al dat gedoe was ik toch wel flink ongerust...
Nu denk ik,hoe belachelijk het was me daar zo in op te winden,maar als je erin zit..
veel succes met het oefenen

Deze keer was het wat anders.... mijn cyclus die met mijn voeten speelde,en ik die begon te denken dat er echt wel iets mis was!!cyclussen van 19 dagen,dan ineens weer 25,dan weer 21,ik werd er gek van!!!!
Echt wel heel heftig mee bezig geweest dus,en iedere maand voelde ik ook wel iets..en net de maand dat het raak is voelde ik....niets!!!
Alles bij elkaar zijn we een ronde of 4 bezig geweest(ik weet het,belachelijk weinig),maar met al dat gedoe was ik toch wel flink ongerust...
Nu denk ik,hoe belachelijk het was me daar zo in op te winden,maar als je erin zit..

veel succes met het oefenen