ovulatie of niet???
Moderators:Welcome, Moderators
't Is niet gemakkelijk hé om nog te wachten... maar ik heb al héél wat teleurstellingen gehad en wil u ervoor beschermen. Als het negatief zou zijn met die test, dan ben je teleurgesteld en ik vond het altijd het ergste dat ik dan 1uur nadien mijn regels kreeg... Heb ik de afgelopen maanden een keer of 6 gehad... Verschrikkelijk is dat. De andere keren (als ik langer heb gewacht deed het niet zo veel pijn. Da's natuurlijk wel een persoonlijke mening hé... want na 3 maandjes gestopt te zijn met de pil, was ik natuurlijk ook reuze-curieus en wou ik altijd maar aan testen... Doen waar je je goed bij voelt zou ik zeggen... Ik ben nu wel héél benieuwd in uw plaats hoor, maar ik kan nog wel 2 daagjes wachten
ja, dat is het juist! ik ben bang dat de test negatief gaat zijn, mss ook omdat het gehalte van ... (hmm hoe heet da ook weer) nog niet hoog genoeg gaat zijn en het dus mss nog niet gaat aantonen...begrijp je?
daarom zou'k dus graag nog enkele daagjes wachten, hoe curieus 'k ook ben!!
mss idd nog 2 daagjes?
aaaah, spannend hé!!!
toch nog wachten, denk' k...idd om mezelf te beschermen tegen teleurstelling want m'n regels kunnen nog altijd komen hé!!
is het ook zowiezo niet beter van nog een eindje te wachten, omdat het gehalte van jeweetwel dan het hoogste is?
xxx
daarom zou'k dus graag nog enkele daagjes wachten, hoe curieus 'k ook ben!!
mss idd nog 2 daagjes?
aaaah, spannend hé!!!
toch nog wachten, denk' k...idd om mezelf te beschermen tegen teleurstelling want m'n regels kunnen nog altijd komen hé!!
is het ook zowiezo niet beter van nog een eindje te wachten, omdat het gehalte van jeweetwel dan het hoogste is?
xxx
- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer:
Voila je moet testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Voila schreef:die spanning aan je borsten heb je dat als je eraan komt? ik heb dat enorm als ik voel aan de zijkanten, zo die druk en die kliertjes die pijn doen! en wat ik ook heb zijn zo van die witte boebeltjes rond m'n tepels, héél raar!!
heb nog altijd m'n regels niet, ik blijf wachten...spannend ééé....
maar kga er nog altijd van uit dat 'k m'n regels moet krijgen één dezer dagen, want anders ben 'k veel te ontgoocheld....
xxxxxxxxxx
Wat jij nu beschrijft is exact hoe het voelde bij mij!!!!
Ik was twee dagen overtijd en wou testen maar dierf ook niet goed omwille van de schrik voor teleurstelling.
Mijn vriend vond ook dat ik nog een paar dagen moest wachten, maar uiteindelijk hebben we die dag toch getest!
En bij mij was ie positief! Ik was ongeveer evenlang gestopt met de pil als jij...
Sorry hoor, ik wil je geen valse hoop geven ofzo, maar ik word helemaal opgewonden als ik dit lees !! Het is echt exact wat ik voelde en dacht toen ik ontdekte dat ik zwanger was!!!
OOOOOOOOOOOOOh zoooooooooooo leuk!!!
Hou ons op de hoogte eh!!!!
-
- Pas blauw
Re: ovulatie of niet???
Hallo ik had een vraagje ik heb net de 5de november mijn menstruatie gehad nu een week later heb ik weer menstruatie pijn maar wil graag een kindje kan dit kwaad want volgens de ovulatie test ben ik nog niet vruchtbaar ? Wat zou deze pijn zijn en kan ik nog altijd zwanger worden ? Alvast bedankt voor te helpen