Maar super vind ik dit systeem toch ook niet.... volgende maand ga ik terug gewoon op mijn gevoel af denk ik...

Fietje : Hoe is 't intussen met Tristan??
Moderators:Welcome, Moderators
Deze nacht dus wel... maar vandaag niet meer gehad... ik zal er mij dus maar geen vragen meer bij stellen....mummy schreef:hey tati...heb je nog van die steken???
Fieke :-) schreef:Hier vandaag een positieve ovulatietest... allé dat denk ik toch. 2 gelijke streepjes
Ja, zou een schoon kerstpakske zijn... maar ik hoop er nog niet te fel op zenne... trouwens als 't volgende maand zou zijn, zou 't een schoon verjaardagspakske zijn, da's ook goed hé..met Kerstmis! allez, ik hoop voor jou dat ze dan uitblijven met Kerstmis, da zou nog al eens een pakske zijn éh
ja... sssssssttttt....Geen valse hoop krijgen maar ik had ook van die gekke steken toen ik zwanger was van mijn zoon... Laat ons hopen in stilte
We zijn al heel de week bezig... ik dacht dat de testen niet werkten bij mijericardtje schreef:Das al positief eh FiekeJe weet wat jullie te doen staat vanavond, morgen en overmorgen hé! Vanzodra de ovulatietest positief is, volgt de eisprong normaal binnen de 48uur...
We duimen hoor!
Zou inderdaad een schoon pakske zijn, voor gelijk welke gelegenheid!tati schreef:Da's al een goed begin hé Fieke... nu is 't aan jullie...Veel plezier!!
![]()
Ja, zou een schoon kerstpakske zijn... maar ik hoop er nog niet te fel op zenne... trouwens als 't volgende maand zou zijn, zou 't een schoon verjaardagspakske zijn, da's ook goed hé..met Kerstmis! allez, ik hoop voor jou dat ze dan uitblijven met Kerstmis, da zou nog al eens een pakske zijn éh![]()
Voor u branden hier ook kaarsjes hoor Mel! En laat ons hopen hé, na een jaar proberen een schoon kerstpakske!mel schreef:veel succes allemaal, ik moet ongesteld worden op kerstavond, leuk is anders, en het is van de maand nog lastiger omdat ik vorig jaar volle moed mijn pil heb laten vallen, ja ik denk er af en toe wel eens aan, hopelijk krijgen we allemaal een mooi kerst of nieuwjaars cadeau hé
Maar nu loopt het helemaal de spuigaten uit.... ja man... wat een dag gisteren... van hier naar daar gecrosst... kei-druk...heel drukke week... gelukkig maar, anders zou mijn kopke weer op hol slaan... waarvoor 't werk nog niet goed is hé![]()