Vorige maand was ik constant aant hopen dat ik al zwanger zou zijn van de eerste keer. Maar toen dat dan niet bleek te zijn was ik erg ontgoocheld.
Nu deze maand had ik het gevoel dat mijn eisprong een 5tal dagen vroeger was dan wat mijn cyclusberekening voorspelde. Zeker weet ik dat natuurlijk niet, maar mijn gevoel zegt me dat.
Gelukkig hebben we die periode goed geklust.
Ergens denk ik dat ik nog niet zwanger kan zijn van in ronde twee, maar ik heb al een vijftal dagen rare gevoelens.
Mijn borsten en kliertjes onder mijn oksels zijn gevoelig. Ik heb ook al die tijd al amper honger, terwijl ik normaal een echt fretkopje ben. Normaal eet ik smorgens twee boterhammen, een koek om 10u en om 15u, 5 boterhammen smiddags, warm eten savonds en dan nog wat gesnoeper of chips savonds

Maar de laatste week heb ik mijn koeken om 10u en 15u amper nog aangeraakt en krijg ik mijn eten met moeite door mijn keel wegens gewoon geen honger en het gevoel dat mijn maag vol zit tot in mijn keel.
Daarnaast heb ik constant een vlinderig gevoel in mijn onderbuikje.
Vandaag en gisteren ben ik dan weer helemaal in de war omdat ik heel de tijd het gevoel heb van lichte menstruatiekrampen. Maar mijn

Ik heb ook geen bloedverlies dus ik weet niet goed wat dit allemaal betekent.
Ik probeer mijzelf voor te houden dat mijn lichaam gewoon nog aant ontpillen is en mij daardoor een beetje voor de gek houdt, maar toch steekt er steeds dat ondeugende stemmetje de kop op in mijn hoofd dat me zegt: wie weet ben je toch al zwanger...
Ik moet me soms inhouden om gene test te doen, maar erg zinvol zou dat niet zijn hé als mijn NOD nog 7dagen veraf zijn...
Kan iemand mij een beetje geruststellen?