zwanger?
Moderators:Welcome, Moderators
ik voel me al enkele dagen raar. Heb een raar gevoel in mijn buik, geen ongi-gevoel, maar lijkt of daar vanalles gebeurt. Ben enorm slecht gezind en heb hier geen enkele reden toe. 's Morgens en als ik ietske teveel eet (één hapje) ben ik licht misselijk. Wil alleen maar slapen. Mijn borsten doen onmenselijk veel pijn en mijn tepels lijken op mijn borsten te staan (lijken heuveltjes) en er staan ook veel bobbeltjes op. Ik heb absoluut geen zin in eten, niets smaakt of het moet echt zwaar afsmaken (bv. pikant of zuur ==> ik dacht als je zwanger was, dat je liever hebt dat de smaken neutraal zijn?)
Ik ben het zo beu hé. Ik hoop dat het zwangerschapstekenen zijn, maar denk eerder dat vrijdag mijn duivels er zullen zijn.
Sorry voor mijn gezaag, maar moest het eens van me kunnen afschrijven.
Ik ben het zo beu hé. Ik hoop dat het zwangerschapstekenen zijn, maar denk eerder dat vrijdag mijn duivels er zullen zijn.
Sorry voor mijn gezaag, maar moest het eens van me kunnen afschrijven.
oei oei oei, je mag je wel eens laten gaan hoor, maar word er toch niet depri van, ik weet dat dit cliché gaat klinken, maar hoe meer je je op zwanger geraken focust hoe moeilijker het word hoor.
ik vind het onmogelijk om te zeggen : denk er niet aan, want dat lukt toch niet, weet ik uit ondervinding, maar probeer toch van er iets minder op gefocust te zijn en leg niet te veel druk want dat maakt de situatie alleen maar ondraagelijker
groetjes
ik vind het onmogelijk om te zeggen : denk er niet aan, want dat lukt toch niet, weet ik uit ondervinding, maar probeer toch van er iets minder op gefocust te zijn en leg niet te veel druk want dat maakt de situatie alleen maar ondraagelijker
groetjes

ik weet hoe je je voelt, ik had van de maand ook allerlei zwangerschapsverschijnselen maar ik ben niet zwanger, ik denk dat ik er ietsje teveel mee bezig ben geweest en dit is niet goed, je moet jezelf dwingen om af en toe je gedachten te verzetten, ik heb dit gedaan door een spannend boek te kopen en als ik begin te lezen vergeet ik het zwanger worden, ik hoop natuurlijk voor jou dat je zwanger bent maar als het niet zo is moet je niet gaan wanhopen, het komt wanneer het komt 

zo heeft iedereen zijn rtuucjes eh! Ik heb een puzzel in huis gehaald, en als het echt niet meer gaat, dan begin ik te puzzelen!
Ik denk idd dat je moet proberen er niet teveel aan te denken (hoe makkelijk dat ook klinkt)
Maar je weet nooit eh, voor hetzelfde geld heb je nu prijs! Ben je al lang aan het proberen?
Ik denk idd dat je moet proberen er niet teveel aan te denken (hoe makkelijk dat ook klinkt)
Maar je weet nooit eh, voor hetzelfde geld heb je nu prijs! Ben je al lang aan het proberen?
Ik blijf duimen!!!
En ik had maar 1 keer dat mijn borsten echt groter waren en dat was toen ik zwanger was. Dus ... DUIM DUIM!!
En ik had maar 1 keer dat mijn borsten echt groter waren en dat was toen ik zwanger was. Dus ... DUIM DUIM!!
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
tante rosa
Zal ik tante rosa een mailke sturen dat ze niet moet komen de komende 9 maanden?
Als dat eens een mogelijkheid was é
En voel je je nog altijd raar?
liefs aicha

Als dat eens een mogelijkheid was é

En voel je je nog altijd raar?
liefs aicha
-
- Pas blauw
deze morgen dacht ik dat mijn
er waren (banner reeds aangepast). Had (bruin) bloed bij het afvegen. Tot hiertoe echter nog niets in inlegkruisje. Het blijft dus spannend. Of geef ik mezelf onterecht hoop?

Laatst gewijzigd door jodocus op 24 aug 2007, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
@jodocus: in het ziekenhuis zeiden ze altijd dat dag 1 de dag was dat je 's ochtends rood bloedverlies hebt. 't is maar dat je het weet 

-->Persoonlijk Fotoalbum<--