Heykes, bedankt voor jullie reacties ivm bv. Liep er al een tijdje mee rond maar dierf er niks van zeggen. Ben nog niet zwanger en loop al met zo'n dingen rond in mijn hoofd. Wel erg ze...
Maar wat is het probleem nu eigenlijk waarom ik twijfel over bv? wel ik zal het es zeggen. Maar ik vind het mega stom ze. Durf het eigenlijk niet te vertellen...

Maar goed, heb al wel meer stomme vragen / dingen geschreven hier dus kan dit er ook nog wel bij.
Zie ik kan het zelfs nog niet verdragen dat mijn vriend aan mijn borsten komt met zijn tong of mond of hand.

Dat geeft me zo'n een ambetant gevoel en dan trek ik direkt weg. Dus stel je voor dat ik het toch probeer en het lukt niet of ik kan er niet tegen. Wat dan? Dan komt dat wel stom over eh, dan denk ik mij een mislukking te voelen.... goh tis allemaal nog zover af hoor, ik weet het. Maar op dat vlak ben ik toch al serieus aan t nadenken. Bij ons heeft niemand dat gedaan (zus, schoonzus) en het zijn allemaal gezonde kindjes. Het is soms wle frustrerend ze. Weet ook niet wat mijn vriend het liefste heeft. Want tenslotte, na de geboorte is het meestal pappies-time eh en als ik bv geef heeft hij zijn pappies-time toch niet. gggrrrrhhh

zo lastig onderwerp voor mij....