wij gaan ook voor een tweede wonder!
Moderators:Welcome, Moderators
- voetballover
- Pas blauw
- voetballover
- Pas blauw
- voetballover
- Pas blauw
hey voetballover ik lees net dat je je regels gekregen hebtvoetballover schreef:en ondertussen zijn de terug aangekomen,maw een
perfecte cyclus van 28 dagen,jeej!
op naar de derde cyclus dus,en hopelijk nu meer geluk...
nod is 6 juli...
Hier is het nogaltijd niks als ik ze vandeweek niet heb doe ik vantweekend een test als ik hoe gerekend heb moest ik ze normaal gister krijgen.maja we zien wel
veel geluk de volgende ronde.
- voetballover
- Pas blauw
normaal vandaag nod maar vrees er voor..
woensdag naar de dokter gegaan omdat ik al een week of 2 last heb van draainissen en vermoeidheid.
die vermoedheid wist ze ni echt waarvan het kwam maar ze denkt gewoon aan mijn werk.
bloeddruk was oke( 12/8 )
bloed genomen voor ijzer te testen.
dokter heeft voor alle zekerheid zwangertestje gedaan en was negatief dus tzal niks zijn denk ik...
mijn nek zit blijkbaar helemaal vast,waardoor mijn evenwichtsorgaan(?) af en toe 'uitvalt'.
en een beetje oververmoeid waarschijnlijk erbij...
zit nu 2 daagjes thuis,gisteren en vandaag...
vandaag gebeld voor uitslag van ijzer testje en ijzer stond te laag(40)
weer een ijzerkuurtje,pfff,das nog ma een 2 maand geleden...
nota;heb nog geen gezien vandaag...
woensdag naar de dokter gegaan omdat ik al een week of 2 last heb van draainissen en vermoeidheid.
die vermoedheid wist ze ni echt waarvan het kwam maar ze denkt gewoon aan mijn werk.
bloeddruk was oke( 12/8 )
bloed genomen voor ijzer te testen.
dokter heeft voor alle zekerheid zwangertestje gedaan en was negatief dus tzal niks zijn denk ik...
mijn nek zit blijkbaar helemaal vast,waardoor mijn evenwichtsorgaan(?) af en toe 'uitvalt'.
en een beetje oververmoeid waarschijnlijk erbij...
zit nu 2 daagjes thuis,gisteren en vandaag...
vandaag gebeld voor uitslag van ijzer testje en ijzer stond te laag(40)
weer een ijzerkuurtje,pfff,das nog ma een 2 maand geleden...
nota;heb nog geen gezien vandaag...
test
Was misschien nog te vroeg voor een testje!!!!
Als je vandaag maar je nod moest krijgen.....
Wie weet?
In ieder geval beterschap en neem maar schoon uw medicamentjes voor uw ijzer want daar kan ne mens echt mottig van worden é, van ijzertekort!
Had dat als kind ook soms
Liefs Aicha
Als je vandaag maar je nod moest krijgen.....
Wie weet?
In ieder geval beterschap en neem maar schoon uw medicamentjes voor uw ijzer want daar kan ne mens echt mottig van worden é, van ijzertekort!
Had dat als kind ook soms
Liefs Aicha
- voetballover
- Pas blauw
tja zou natuurlijk kunnen he,te vroeg getest,ze ging voor alle zekerheid een testje doen,omdat ik me zo moe voel,maar dat kon verschillende oorzaken hebben he,maar bij nader inzien,gaat die moeheid waarschijnlijk van dat ijzertekort komen, en slaaptekort.
dokter had gezegd dak ervan moest profiteren,en een beetje bijslapen,
en nu vind kristof dak teveel profiteer he
oja nog geen gezien vandaag,maar wel al een halve dag buikpijn dus tzal voor morgen zijn zeker dan?
dokter had gezegd dak ervan moest profiteren,en een beetje bijslapen,
en nu vind kristof dak teveel profiteer he
oja nog geen gezien vandaag,maar wel al een halve dag buikpijn dus tzal voor morgen zijn zeker dan?
- voetballover
- Pas blauw
tiens,nog altijd niks?!
had verwacht dat ze vannacht zouden langskomen
nu ja,de dag is nog lang he...
over dat testje,dokter zij dat haar testje al 6 dagen na de bevruchting zou moeten positief zijn,dan had dat toch al positief moeten zijn,moest ik zwanger zijn?ze zij zelf wel dat het maar nipt ging zijn.
plus,tis wel met avondurine getest,maar weet niet of dat verschil maakt, misschien dat die testjes veel gevoeliger zijn he...
och ,we zullen wel zien
had verwacht dat ze vannacht zouden langskomen
nu ja,de dag is nog lang he...
over dat testje,dokter zij dat haar testje al 6 dagen na de bevruchting zou moeten positief zijn,dan had dat toch al positief moeten zijn,moest ik zwanger zijn?ze zij zelf wel dat het maar nipt ging zijn.
plus,tis wel met avondurine getest,maar weet niet of dat verschil maakt, misschien dat die testjes veel gevoeliger zijn he...
och ,we zullen wel zien
- voetballover
- Pas blauw
Re: nod
ja ik was al enkele weken pompaf,ik kon echt nimeer,was content da de dokter me had thuisgezet.Aicha schreef:
van ijzertekort kun je idd vreselijk moe zijn en heb je snel koud en weinig fut! dan moet je veel rusten é!
Liefs Aicha
en dan regelmatig bijna flauwvallen,ni te doen!
nu moet kristof me 5 dagen,2x per dag mijn nek masseren,als het maandag ni beter is moet ik naar de kinesist bellen.
en kristof doet da masseren heeel graag hoor
hij wordt liever zelf gemasseerd he!
maar tis ni voor de lol he,mijn nek zit helemaal vast,das pijnlijk dan hoor!
das gevaarlijk als ik met de fiets naar mijn klanten moet,je weet nooit of ik zo eens onder een auto terecht kom
daarmee beter een paar dagen thuis!
- voetballover
- Pas blauw