juli-mama's

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:
juli-mama's

Bericht door fozke » 07 sep 2006, 10:14

Alle juli-mama's zijn verdwenen, precies :cry:

Zal ik dan maar over Pauline komen vertellen :wink:

Het begint hier steeds beter te gaan, ze lacht ondertussen al mooi , en ze kan zich al eens af en toe een uurtje bezighouden in haar parkje (mobiel bewonderen of een knuffel)

De dokter had reflux vastgesteld, maar na 1 dag gaviscon zat ze volledig verstopt. Een week gaviscon en ik ben er mee gestopt, ze zag meer af van de verstopping toen. En raar maar waar, sindsdien heb ik de indruk dat het beter gaat, we moeten ze wel zoveel mogelijk omhooghouden, en natuurlijk geeft ze nog terug, maar ze heeft er niet meer zoveel last van, heb ik de indruk. Duimen dat het zo blijft. Ik hou het wel nauw in de gaten.

Ze heeft nu al enkele nachtjes geslapen van 23 tot 6, maar als ik durf zeggen dat ze het goed doet, is het de nacht nadien naar de knoppen, dus daar ga ik geen uitspraken over doen

En gisteren zei ze heel zachtjes 'euh'

Het ergste zit erop, denk ik (hoop ik)

Grote zus blijft heel lief voor zusje, als ze weent, komt ze altijd af met een speelgoedje of een drinkbeker om haar te troosten. En teleurgesteld dat ze dat dan niet mag geven van mij, ik leg het wel uit, maar daar luistert ze niet naar :D

Maar het blijft druk, maar we beginnen ons ritme terug wat te vinden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2006”