Hoe gaat het met de mei-kindjes?

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 04 mei 2007, 13:37

Ik heb ne bergbeklimmer in huis! Dat manneke haalt stoten uit, niet te doen.
Bij mijn ma staat er in de keuken zo'n klein pic-nic tafeltje (eigenlijk voor buiten) waar er redelijk wat speelgoed op staat, eerder dat van Arjen (mijn broers kindje). Maar Daan heeft dat speelgoed nu natuurlijk ook al in de mot gekregen en meneer kruipt gewoon op dat tafeltje en gaat er van boven op gaan zitten :roll:
En dinsdag heeft die een nogal steile helling omhoog gekropen bij mijn schoonbroer, de trapjes zijn blijkbaar al te gemakkelijk geworden.

We vertrekken seffes op weekend naar Watou, ben eens benieuwd welke gevaren hij daar zal opzoeken. En er is een vriendje mee van 8 maand, dus die twee zullen samen op avontuur kunnen gaan :wink:
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 04 mei 2007, 14:17

a allé een kleine bergbeklimmer :wink:
en jullie zullen niet ver van ons huis zijn :lol:
veel succes in watou

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 04 mei 2007, 14:51

we logeren in 't Fazantennest. Ken je dat?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 04 mei 2007, 15:05

haaa nu weet ik waar ge gaat :P (grapje)
veel plezier daar

en ja, ze kennen geen gevaar he, ik laat Shayenzo niet meer alleen op zijn speelmat als ik er niet bijzit, want hij blijft er geen 2 minuten meer op, kruipt naar de bureau, gaat op zijn knietjes zitten en aan mijne pc prutsen 8) of trekt zich recht aan mijne stoel, en dan tot aan den andere stoel en ineens "boenk"
ze zijn voor geen haar meer te betrouwen he :?

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 04 mei 2007, 22:28

nee ik ken het niet maar mijn ventje wel :wink:
veel genot hé


Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 07 mei 2007, 09:51

Awel Joke, ik denk dat ik langs jullie huis gepasseerd ben. Je hebt hier eens foto's gepost van jullie besneeuwde tuin en ik meende die te herkennen. En er stond ook een betonmolen :wink:
Wonen jullie langs een grote baan, richting Abele? En langs die baan ligt café "De Luttertap"? (ons huisje lag op zo'n 500 meter van de Katteman :wink: ).

Daan is trouwens heel flink geweest op weekend, maar hij heeft niet zoveel kunnen spelen met Seppe. Seppe zit nog niet alleen, en zit dus nogal veel in zijn relax. Nu en dan zaten die elkaar zo aan te kijken, ze herkenden zich blijkbaar in gestalte en al :roll: Daan vond het leuker om de puzzelstukken van Jill (3jaar) af te nemen en om ieder trapje te gaan verkennen :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 11 mei 2007, 14:26

nog efkes ophalen, want ik blijf me afvragen of het jullie huis was :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 11 mei 2007, 22:18

oh ik denk dat onze maité allicht zal stappen hoor
deze avond kwam haar peter langs met een grote babypop en onze maité is er echt bezeten van ze heeft zelf enkele passen alleen gestapt
ze is wel nog ietsje onzeker maar ze heeft het toch maar gedaan hé
ben benieuwd of ze het morgen nog eens zal durven en willen doen :lol:

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 12 mei 2007, 20:06

Die gaat er ook voor blijkbaar é.

Daan is nog niet geïnteresseerd in stappen. Als je hem vroeger op zijn voetjes zette, zou hij meestappen, nu niet meer. Hij wil op zijn poep en zelf kruipen :roll:
Maar hij verandert nu wel heel erg snel. Hij zegt mama, papa, Ba(s), soms heb ik de indruk dat hij 'ja' zegt als ik iets vraag. En 'alllooooooooooo' met de telefoon :lol: Bellen dat die doet, dat zullen nogal facturen zijn 8)
Afbeelding

Afbeelding

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 12 mei 2007, 21:29

Naomi gaat hier ook met grote sprongen vooruit. Ze kon zichzelf al optrekken in haar tuintje, nu kan ze ook staan naast de salontafel, ze doet al stapjes in haar tuintje terwijl ze met haar handjes steunt aan de spijlen, ze kruipt nog niet op haar knietjes wel trekt ze zich voort met haar handjes zodat we ze toch wel meer en meer in het oog moeten houden :)

En vandaag heeft Naomi mij haar eerste kusje op de mond gegeven, als ik 'kusje' zegt komt ze heel dicht bij mijn gezicht met haar mondje en mag ik haar een kusje geven. Ook heeft ze haar 'tong' ontdekt : ik stak mijn tong naar haar uit, dan stak zij haar tong uit en haar tong raakte mijn tong en lachen dat ze dan moest doen!! :lol: Dan voelde ze aan mijn tong met haar hand en dan aan haar tong en dat was ook weeral grappig :)

Ze zegt ook al volop 'papa' en 'mama' en als ik melkje zeg (wat borstvoeding wilt zeggen) dan zegt zij 'me-me'

Toch schattig hé :)
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 12 mei 2007, 21:57

jaja, het gaat heel rap
hier gaat stappen ook nog niet alleen, aan beide handen wel, maar owee als ik een hand loslaat, hij panikeert precies en gaat dan zitten
rond de salontafel loopt hij wel, met zijn handjes wat steunen, dan kruipend naar de grote tafel, recht aan de stoelen, wat staan wippen :P
daarnet in "de foute kwis" de Lambada op tv, hij hoort dat liedje, kijkt om naar tv en begint mee te wippen :lol: :lol: , hij hoort echt graag muziek, niet normaal, met een goeie beat kan hij niet stilstaan :P

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 12 mei 2007, 23:07

ja ze doen hier allemaal blijkbaar een sprong vooruit hé
en muziek ja dat is hier ook haat favoriet zenne
ze kan zelf de muziek luid stil en de stereo dichtdoen
met dat kleine vingertje die al zoveel kan :lol:

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 12 mei 2007, 23:48

mama24 schreef:ja ze doen hier allemaal blijkbaar een sprong vooruit hé
en muziek ja dat is hier ook haat favoriet zenne
ze kan zelf de muziek luid stil en de stereo dichtdoen
met dat kleine vingertje die al zoveel kan :lol:

ja, hij had hier daarstraks al de cd lader open gekregen :roll:
daarstraks toch verschoten, hij stond aan een stoel, ineens pakt hij die hoog en trekt achterover, tja, de tijd dat ge rechtspringt is het te laat he, achterover, net op de stenen schouw zoals al gevreesd
was net niet met zijn hoofd, maar onderkant van zijn nek en zijn schouder, t zat wat rood
pff, daarvoor alleen laat ik hem niet veel uit zijn box, maar anderzijds, zo kan hij nooit experimenteren he, maar heb daar zo schrik van he

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 13 mei 2007, 09:13

oh schorpioentje je zou voor minder hé
je hartje bonste verzeker wel verschrikkelijk
hopelijk doet hij het niet meer hoor

en een zalig moederkesdag hé aan allen :wink:

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 14 mei 2007, 15:02

ja ik was serieus verschoten, maar we kunnen ze niet kort blijven houden he :roll: , ze moeten wat kunnen experimenteren, maar ja, dat kent nog geen gevaar he :?

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 15 mei 2007, 13:11

jaja onze maité is er vandaag 1 jaar (18u24) :lol:
de stapjes zijn nog hetzelfde ze is nog altijd niet heel zeker van haar zelf maar je ziet dat ze betert

deze middag naar k&g voor haar prik
deze morgen al oorbellen gaan prikken maar ze heeft er bitter weinig van gevoeld en ze beseft niet wat er is gebeurd want ze komt er niet aan :D

groetjesssssssssssssssssss

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 15 mei 2007, 13:41

Hier ook nog eens een hele gelukkige verjaardag Maitéke!!!!

Ocharme je meisje, prikjes op haar verjaardag :?

Ik eiste dat mijn afspraak bij K&G na zijn verjaardag zou zijn; want ik wou niet dat hij er ziek van was op zijn verjaardag zelf (wij kunnen enkel de donderdag gaan).

Enne, nog geen windpokken te zien!! Het is nu een 10-tal dagen geleden dat hij bij Seppe was, dus fingers crossed é
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 15 mei 2007, 17:29

hier ook een gelukkige verjaardag aan Maité (kaartje staat ergens anders :lol: )
ocharme, spuitjes op haar verjaardag, ik heb het uitgesteld tot erna

het feestje met familie is achter de rug (oefffffffff), zijn verjaardag zelf is zaterdag, en dan proberen we er onder ons drietjes wel iets leuks van te maken, al weten we nog niet just wat, we zouden op weekend gaan, maar met slecht weer :? :cry: weten we het nog niet

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 15 mei 2007, 19:39

jaja vandaag dus haar prikjes gehad en het zijn er dan nog 2 :(
in ieder arm ééntje een voor hersenvliesontsteking en een voor bof mazzelen en nog iets
maar ze weet er nog niks van
ze kunnen wel in de eerste 10dagen koorts hebben ervan ben eens benieuwd
ze weegt nu 9.800gr en is 75 cmgroot

groetjes en aan allen die nog jarig worden deze maand een gelukkige verjaardag

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 15 mei 2007, 19:43

mama24 schreef:en aan allen die nog jarig worden deze maand een gelukkige verjaardag
idem, want ze gaan hier allemaal jarig zijn deze maand he :lol:

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 16 mei 2007, 08:35

Schorpioentje73 schreef:
het feestje met familie is achter de rug (oefffffffff), zijn verjaardag zelf is zaterdag, en dan proberen we er onder ons drietjes wel iets leuks van te maken, al weten we nog niet just wat, we zouden op weekend gaan, maar met slecht weer :? :cry: weten we het nog niet
vanaf vrijdag weer beter weer é :wink:

Hoe reageerde Shayenzo op zijn feestje? Ik zal blij zijn als wij zondag buiten kunnen, want Daan kan echt niet zo goed tegen die drukte :? En twintig man binnen die allemaal nogal een "klokke" hebben, dat zal meneerke niet aanstaan vrees ik.
Afbeelding

Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 19 mei 2007, 21:47

Ik krijg er niet genoeg van vandaag :wink: : Een hele gelukkige verjaardag Shayenzo!! Leuke dag gehad met mama en papa?
Afbeelding

Afbeelding

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 19 mei 2007, 22:12

Jaja, sinds dat Naomi een paar dagen geleden heeft beginnen kruipen is er nu geen stoppen meer aan! Ze heeft vandaag praktisch de hele tuin rondgekropen, telkens achter een voetbal aan en leuk dat ze dat vond! :) Ze trekt zich nu ook vlotjes recht aan de salontafel of in haar tuintje.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 20 mei 2007, 22:13

@Sofie : hij reageerde niet teveel op zijn feestje, trok een lange lip als hij al dat volk zag
tja, altijd ene rond hem, prutsen aan hem, roepen, smoelen trekken, grrrrrrrrrr ik krijg het he, dat kind is geen 5 minuten gerust gelaten, en ik haat die familiebijeenkomsten :P (foto's zie mijn forum, en voor de verandering lacht hij op bijna geen ene :roll: ; zegt genoeg he :? )

verjaardag zelf gezellig onder ons 3tjes gevierd, we zaten voor heel het weekend in Nederland in een vakantiepark Beekse bergen -vinkeloord
vrijdag naar het safaripark geweest, zaterdag gaan wandelen, gaan zwemmen, enz, veel beter dan een hoop volk in u kot :lol:

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 22 mei 2007, 17:55

Gisteren zette ik Naomi eens op het plaspotje, ik zei meermaals 'pipi' en ja hoor ze deed pipi! Zo heb ik maar drie pampers moeten gebruiken en vandaag doet ze het weer telkens ik haar op haar potje zet. Ze doet nu nog enkel pipi in haar slaap. Nu nog er op tijd leren bijzijn als ze moet 'kaka' doen.

Ik noem dat nog niet zindelijk zijn, maar het is een goede stap op weg naar ...volledig luiervrij...! :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 22 mei 2007, 23:05

amai dat is goed hé zeg
ze zal er vlug bij zijn allesinds
bravo :lol:

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 23 mei 2007, 08:40

Amai, die is ook goed bezig zeg!!

Ik zei gisteren effenaan "jaja" en Daan zei dat iedere keer zo schattig achter :lol:

En nog altijd geen windpokskes te zien! Het begint er goed uit te zien. Het is nu al bijna 20 dagen geleden :P
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 23 mei 2007, 14:19

jawadde, nu al op het potje, dat is snel zeg
flinke meid hoor


hier eentje die goeiedag begint te zeggen, als ik "dag" zegt, zegt hij "èda"en zwaait met zijn handje, komiek :lol:

goed dat er bij Daan nog geen windpokskes te zien zijn, blijft hij er nog wat van gespaard

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 24 mei 2007, 09:26

En wat zie ik onder die banner van Shayenzo ???

Zijn jullie aan het oefenen voor kleine zus(/broer) :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 24 mei 2007, 10:46

Sofie S. schreef:En wat zie ik onder die banner van Shayenzo ???

Zijn jullie aan het oefenen voor kleine zus(/broer) :wink:
nog niet, is voorlopig ter info, heb nu de :evil: en stop nu met de pil, dus effe afwachten, en zie hoe de cyclus loopt, de vorige keer heb ik het nooit geweten he, 't was direct prijs :lol:
en dan stillekesaan weer proberen :oops: , en kzou nu eens een paar "trucjes" willen proberen, dus dan lukt het misschien niet direct he :P


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2006”