februari: Gewicht , lengte baby

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators

Gebruikersavatar
Tatty
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jul 2005, 17:48
Locatie:Zedelgem
Contacteer:

Bericht door Tatty » 21 jan 2007, 21:55

Hopelijk gaat dit snel over want zit momenteel beetje in een dipje. Ik ben ook niet heeltijd met haar bezig maar dan houdt ze niet op. Ze blijft roepen, tieren en wenen tot ze mijn aandacht heeft. En ze doet dit alleen bij mij. Niet bij papa of de oma's en opa's. Soms ben ik bang om alleen met haar te zijn omdat ze toch heeltijd huilt. Zo'n rot gevoel. Soms ben ik liever alleen of met haar. Ben beschaamt om dit te zeggen. Soms erger ik me meer dan dat ik plezier heb. Ik zeg dit niet graag want ik zie haar zo graag. Ze is mijn alles en toch voel ik me niet goed. Ben beetje radeloos.
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 22 jan 2007, 14:12

Kop op Tatty!! Ik denk toch ook dat het een fase is waar jullie beidjes door moeten.
Hopelijk voor jou houdt het snel op en kunnen jullie beidjes weer lekker genieten van elkaar!

Gebruikersavatar
Tatty
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jul 2005, 17:48
Locatie:Zedelgem
Contacteer:

Bericht door Tatty » 02 apr 2007, 13:31

hallo,
Hoe gaat het met de februari kindjes?
Zijn er al die rond waggelen? Kyana stapt langs de muren en meubels en soms gaat ze wandelen met de stoelen hihi. Als ze aan 't spelen is staat ze soms zonder hulp. Als ik niet ver sta doet ze soms een stapje of 3 alleen maar verder nog niet. Achter een loopwagentje stappen vindt ze super! dan is ze fier op zichzelf hihi.
Ze kan al mama en papa zeggen maar niet echt tegen ons. Haar favoriete woordje is nu da da. Ze wijst naar alles wat ze ziet en da da. En in de winkel zegt ze tegen al de mensen daag. Schattig om te zien! De mensen zwaaien dan terug maar het moet van op een afstand zijn want als ze dichter komen zet ze haar keel open hihi.
groetjes
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 03 apr 2007, 20:13

Ons kleintje is dus een maandje jonger en sinds enkele weken loopt ze met hulp van onze handen. Sinds enkele dagen met 1 handje. Maar dit laatste kost haar nog veel moeite.
Alleen staan doet ze heeeeel soms en heeeeel per toeval. Maar ja ziet wel dat ze het steeds langer en langer kan.

Ze is zo fier en blij als ze kan stappen. Grappig om te zien.

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 04 apr 2007, 15:40

Ilsa stapt sinds kort ook tussen onze handen. Soms staat ze ineens recht tegen de tafel. Maar ze voelt zich nog onzeker.

Gisteren haar eerste schoentjes gekocht.

Voor de rest gaat het goed met haar. Hopelijk is ze eindelijk van haar ooronsteking af. Ze hoest nog wel af en toe maar voornamelijk 's nachts.

Het melk drinken gaat nog steeds niet goed .

GRoetjes,
Sigri
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 04 apr 2007, 19:10

zo schattig he als ze zo aan tafel staan

en dat onzeker gaat snel. op nog geen 2 weken tijd was maaike van iemand die stuntelig rechtstond geevolueerd naar iemand die het precies al jaren deed

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 31 okt 2007, 17:49

Weet niet of hier nog veel feb mama's komen ...

Hoeveel wegen jullie kids ondertussen ?
Ben benieuwd .

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 13 nov 2007, 13:38

Hoe gaat het met de februari/maart mama's?
Sigri ik hoor zo weinig over de ontwikkelingen van je dochtertje? Heeft ze nog veel last van oor-/keelontstekingen?

Hoeveel ons kleintje weegt ... Daar hebben we eigenlijk geen benul van. Als we ze op onze weegschaal zetten dan zit ze toch al aan de 10kg. Jaja het blijft een fijntje ondanks dat haar lengte rond het gemiddelde zit.

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 13 nov 2007, 18:38

Sigri ik hoor zo weinig over de ontwikkelingen van je dochtertje? Heeft ze nog veel last van oor-/keelontstekingen?
Keelonstekingen heeft ze eigenlijk bijna nooit gehad.
Wat de ooronstekingen betreft ga ik HOUT vasthouden. Sinds begin dit jaar heft ze er geen meer gehad. Nu is het vies en koud weer daar dus we moeten afwachten. Maar ik doe ze steeds een bivaksmuts aan en dat helpt. Dan kan er niets aan haar oortjes.

Ilsa is nog gewogen bij de ka op 30 oktober en toen woog ze 11,5 kg. Ik zou haar wel nog eens zelf willen meten maar dat is niet zo gemakkelijk.

Voor de rest begint ze meer en meer duidelijke dingen te zeggen . Veel meer dan Jonas op deze leeftijd kon zeggen.

Groetjes,
Sigri
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 15 nov 2007, 14:03

Oh ja dat meten is inderdaad niet gemakkelijk. Gelukkig zien we al vaak aan de kleren van Maaike dat ze weer een sprong in de hoogte heeft gemaakt :lol: . En als we haar willen meten tegen de muur (nu ze toch rechtstaat) dan mag je er zeker van zijn dat ze haar hoofd omhoog doet om mee te kijken :? :lol:

Gebruikersavatar
Tatty
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jul 2005, 17:48
Locatie:Zedelgem
Contacteer:

Bericht door Tatty » 20 nov 2007, 14:27

Hallo,
Hier ben ik ook nog eens :oops:
Op 23 oktober woog Kyana 12,220 kg en was 83cm groot.
Afbeelding
Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 21 nov 2007, 13:44

Hey Tatty,
Ik zie nu net dat je zwanger bent.
Proficiat !!!
Afbeelding

Afbeelding

Laborantje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 18:46
Locatie:Waasland

Bericht door Laborantje » 21 nov 2007, 23:34

Hoe groot waren jullie kindjes toen ze 15 maand waren, Faye is aan de grote kant ongeveer 82 à 83 cm en ze weegt denk ik 10kilo (achtereen moet ik toch naar k&g). Van mij mag ze nu toch eventjes stoppen met groeien, ik ben zelf ni groot ze begint ni goe meer in mijn armen te passen :D Waar was dat klein boeleke.....
Ik vind het nu al iets gemakkelijker is met haar, ze verstaat veel en begint mee te helpen, kan haar al heel duidelijk maken, stuk aangenamer zo. Ik kan ni wachten tot het moment dat ik samen met haar kan knutselen, puzzelen, spelletjes spelen...doe dat zelf heel graag.
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2006”