Hoi Dames,
Het is al een tijdje geleden dat ik nog iets van me laten horen heb, maar heb het de laatste tijd verschrikkelijk druk.
Eerst en vooral alles is dik in orde met onze derde spruit, we zijn begin deze week naar de gyn.geweest en alles zag er normaal uit. Groeit goed en beweegt veel. Over het geslacht was hij nog niet zeker, dus zei hij niets.
Zelf was ik een beetje afgevallen, maar dat was geen probleem.
Kwam waarschijnlijk met in het ziekenhuis te liggen.
Heb nl. vorige maand (19 april) een klein beroerte gehad.
Was de dag ervoor gaan slapen met hoofdpijn en die werd maar erger. Toen ik 's morgends opstond was mijn zicht langs de linker kant voor een deel verdwenen. Wij naar het ziekenhuis voor een scanner (MRA-scan kon geen kwaad voor de baby), en wat bleek, ze zgen littekenweefsel aan mijn hersenen. Bleek dus dat er een bloedklontertje naar mijn hersenen was gegaan

. Direct opgenomen en ze hebben me een week aan een stuk binnenste buiten gekeert om te zien hoe dit kwam. Uiteindelijk hebben ze niets speciaal gevonden en heb ik wel een week bloedverdunners gekregen. Nu is het dus af te wachten of het zicht nog volledig gaat terugkomen, maar ik heb me er al bij neergelegd dat dit niet zo zal zijn. Dit heeft me wel wat moeite gekost om de schok te verwerken, maarik moet verder.
Nu moet ik dus stilletjesaan gewoon worden aan het beperkte zicht langs 1 kant. Mag me ook niet te druk maken want ze denken dat het ook kan komen van stress. Maar met 2 kleine kindjes hier en een volgend in mijn buik, volop aan het verbouwen geweest is dit makelijk gezegd dan gedaan. We zullen er ons wel doorslaan.
Zolang het geen gevolgen heeft aan de zwangerschap benik al gelukkig.
Wel had de gyn verteld dat ik nooit meer de pil zal mogen nemen (verdikt het bloed). We zullen dus een andere oplossing moeten zoeken, en die zijn er genoeg.
Zo, ga nu nog een beetje van het goede weer profiteren en laat me nog wel eens horen.
Groetjes Petrake