juli: 27/07/2006
Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators
alles was in orde bij de gynae. Nekplooien waren in orde, hartje klopte goed en ons hummeltje was flink gegroeid. Is nu al 5 cm van hoofd tot stuit. Het lag wel de hele tijd te slapen en we kregen het niet wakker. wel hebben we ons hummeltje zien geeuwen, zo moe was het.
kon er wel uren naar kijken, maar dat gaat niet hé.
mag terug op 1 februari voor de triple test. misschien zien we dan wel wat het is???
kon er wel uren naar kijken, maar dat gaat niet hé.
mag terug op 1 februari voor de triple test. misschien zien we dan wel wat het is???
goh die fozke
mij nieuwsgierig maken!!!!
onze niels was ook heeeeeel intensief aan het trainen in mijn buik
en achteraf was dat zo'n rustig kindje
Zo rustig dat de verpleegsters soms dachten dat hij ook vol verdoving stak van mijn operatie!!
nu is hij nog een heel braaf kind hoor
Alleen een beetje actief als het op ontdekken aankomt!!
ons tweede is nu ook heeeeeeel actief
hopelijk is het dan ook een rustig kindje!!
mij nieuwsgierig maken!!!!
onze niels was ook heeeeeel intensief aan het trainen in mijn buik
en achteraf was dat zo'n rustig kindje
Zo rustig dat de verpleegsters soms dachten dat hij ook vol verdoving stak van mijn operatie!!

nu is hij nog een heel braaf kind hoor
Alleen een beetje actief als het op ontdekken aankomt!!
ons tweede is nu ook heeeeeeel actief
hopelijk is het dan ook een rustig kindje!!
Ik ben dus gisteren naar de gyn geweest! Baby hoofd-stuit 7cm op inwendige echo en 7,5cm op uitwendige echo (raar, dat dat verschilt) en de nekplooi was 0,8mm, perfect dus. Het was heel beweeglijk en duwde met de handjes (met 5 vingertjes aan) de sonde van de echo weg, grappig! Ook strekte en buigde het steeds de beentjes, er komt echt leven in! Ik was weer aangenaam verrast!! Vandaag bloed laten nemen voor de tripple test, als ik niks hoor binnen de week dan is alles goed. Het was al een compleet mensje...
zeg goortje
misschien kun je die toffe kleertjes van je zoontje terug gebruiken voor je tweede zoontje???
Onze eerste zoon was heel kalm in mijn buik, en nu is het nog een kalme, lieve jonge. Maar zoals ieder kind heeft het ook zijn driftbuien, maar die gaan vlug over.
spotje: laat zeker iets wete als het geboren is hé, alvast veel succes en geniet van je zoontje.
misschien kun je die toffe kleertjes van je zoontje terug gebruiken voor je tweede zoontje???

Onze eerste zoon was heel kalm in mijn buik, en nu is het nog een kalme, lieve jonge. Maar zoals ieder kind heeft het ook zijn driftbuien, maar die gaan vlug over.
spotje: laat zeker iets wete als het geboren is hé, alvast veel succes en geniet van je zoontje.
- jong moederke
- Pas blauw
Doe ik! Ik heb Katia's gsmnr gekregen via pm, ik stuur haar dan wel een sms en zij gaat het hier dan wel komen postenWendytje schreef:zeg goortje
misschien kun je die toffe kleertjes van je zoontje terug gebruiken voor je tweede zoontje???![]()

Dat is dan toch ook een litteken dat ineens gevoelig wordt hé bij u??? Allé, ondertussen is de pijn uit zichzelf weer weggetrokken maar ik vond het wel raar, ik heb sinds na de bevalling er nooit meer last van gehad.
Ik neem sinds gisteren geen postadoxine meer in en de misselijkheid is volledig over!!! Ik heb ineens ook superveel energie, de vermoeidheid is over! De 3 volgende geweldige maanden mogen beginnen van mij, eindelijk genieten!
Ik neem sinds gisteren geen postadoxine meer in en de misselijkheid is volledig over!!! Ik heb ineens ook superveel energie, de vermoeidheid is over! De 3 volgende geweldige maanden mogen beginnen van mij, eindelijk genieten!
Gisteren naar de gyn geweest, hiep hiep hoi. Ik toch weer met een klein hartje, van stel dat het niet goed gaat zijn, maar mannen zijn daar veel realistischer in he, zijn reactie was 'pas problemen maken als er eentje is...) tja waarom kunnen wij zo niet redeneren?
Bloeddruk vrij laag, maar voor de rest alles ok.
Dan ECHO - time.
Hij ging het uitwendig proberen, bij amelie lukte dat niet op 12 weken, die zat nog in mijn rug rond te dwalen, dus ik had me al helemaal voorbereid op zo'n inwendig staafding, maar Kleintje zit al lekker zalig tegen de buikwand aan!! (vandaar ook dat mijn buik zo veel sneller zichtbaar is, vermoed ik) dus geen inwendig staafding.
Ik wist nog dat ik vorige keer enorm verschoten was dat Amelie van 8 naar 12 weken zo hard gegroeid was, en toen al een echt mensje was, dus ik dacht er wel op voorbereid te zijn. Maar niets was minder waar, weer was ik enorm onder de indruk van dat prachtig mensje (met prachtig koppend hartje )dat 6 weken geleden nog een vlekje was, en nu gewoon alles al had, armpjes (lag te zonnebaden
)voetjes, noem maar op, Kleintje ziet er weer perfect uit. Ik heb enorm genoten van de echo. nekplooi was ook ok.
Gyn heeft zalig lang de tijd genomen, dus het was weer een sublieme ervaring he.
Amelie was wel een beetje jaloers op Kleintje, want tijdens de echo vond ze het maar niks dat alle aandacht naar Kleintje ging, en is ze maar beginnen mopperen. Volgende keer laten we ze toch maar thuis, denk ik
De volgende keer is trouwens pas op 13 maart, aaaaaaaaaaaaaaaaaaah nog zo lang wachten.
Maar ikke dus heel content, heb nog minstens een uur zitten huppelen, zo gelukkig was ik. En plots was daar dan het besef van 'ik ben echt wel zwanger he' Gek he. Ik kan weer beginnen plannen he, want de risicoperiode zit er nu op he. Woehoeeeeeeeeeeeew!
Vivie,
wat die knip betreft, enkele weken geleden had ik daar plots ook weer wat last van, niet echt pijn, maar dat 'trok' zo. Ale ik kan het niet anders uitleggen.
Komt het door de zwangerschap? Ik weet het niet. Sommige mensen hebben er bvb ook last van door het koude weer ofzo. In elk geval, ik denk niet dat het iets is om je zorgen te maken.
Bloeddruk vrij laag, maar voor de rest alles ok.
Dan ECHO - time.
Hij ging het uitwendig proberen, bij amelie lukte dat niet op 12 weken, die zat nog in mijn rug rond te dwalen, dus ik had me al helemaal voorbereid op zo'n inwendig staafding, maar Kleintje zit al lekker zalig tegen de buikwand aan!! (vandaar ook dat mijn buik zo veel sneller zichtbaar is, vermoed ik) dus geen inwendig staafding.
Ik wist nog dat ik vorige keer enorm verschoten was dat Amelie van 8 naar 12 weken zo hard gegroeid was, en toen al een echt mensje was, dus ik dacht er wel op voorbereid te zijn. Maar niets was minder waar, weer was ik enorm onder de indruk van dat prachtig mensje (met prachtig koppend hartje )dat 6 weken geleden nog een vlekje was, en nu gewoon alles al had, armpjes (lag te zonnebaden

Gyn heeft zalig lang de tijd genomen, dus het was weer een sublieme ervaring he.
Amelie was wel een beetje jaloers op Kleintje, want tijdens de echo vond ze het maar niks dat alle aandacht naar Kleintje ging, en is ze maar beginnen mopperen. Volgende keer laten we ze toch maar thuis, denk ik

De volgende keer is trouwens pas op 13 maart, aaaaaaaaaaaaaaaaaaah nog zo lang wachten.
Maar ikke dus heel content, heb nog minstens een uur zitten huppelen, zo gelukkig was ik. En plots was daar dan het besef van 'ik ben echt wel zwanger he' Gek he. Ik kan weer beginnen plannen he, want de risicoperiode zit er nu op he. Woehoeeeeeeeeeeeew!
Vivie,
wat die knip betreft, enkele weken geleden had ik daar plots ook weer wat last van, niet echt pijn, maar dat 'trok' zo. Ale ik kan het niet anders uitleggen.
Komt het door de zwangerschap? Ik weet het niet. Sommige mensen hebben er bvb ook last van door het koude weer ofzo. In elk geval, ik denk niet dat het iets is om je zorgen te maken.
ja Fozke, leuk zeg
Onze niels laten we ook thuis hoor als we naar de gyn gaan
Die verveelt zich daar toch maar!!!
ik moet de volgende keer op 7 februari en dan ook op 13 maart!!!!
Zondagavond was er een documentaire op vitaya over foetussen enzo
Schattig hoor, alleen was ik zo moe dat ik in slaap gevallen ben
Hoop dat ze het deze week nog eens uitzenden!
Onze niels laten we ook thuis hoor als we naar de gyn gaan
Die verveelt zich daar toch maar!!!
ik moet de volgende keer op 7 februari en dan ook op 13 maart!!!!
Zondagavond was er een documentaire op vitaya over foetussen enzo
Schattig hoor, alleen was ik zo moe dat ik in slaap gevallen ben

Hoop dat ze het deze week nog eens uitzenden!